Jump to content

Nieuwe aankondiging R*?


Platypus

  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer komt nieuwe aankondiging R*?

    • Dit jaar nog.
      4
    • Januari/Februari/Maart 2016
      6
    • April/Mei/Juni 2016
      3
    • Juli/Augustus/September 2016
      2
    • Oktober/November/December 2016
      0
  2. 2. Wat gaat R* aankondigen?

    • GTA V DLC
      5
    • Red Dead 3
      5
    • Max Payne 4
      0
    • Nieuwe Midnight Club
      0
    • Agent
      2
    • Compleet nieuwe game
      3
    • Andere
      0


Recommended Posts

Hallo iedereen,

Het jaar 2015 is bijna gedaan. Dit wil zeggen dat er een nieuw jaar aankomt, een nieuw jaar vol leuke, nieuwe games. Wat we van R* mogen verwachten in 2016 is niet bekend, het is immers al een tijdje geleden dat R* nog met iets nieuws is gekomen (GTA Online updates niet meegerekend). Hun laatste release GTA V is intussen al 2 jaar geleden, en de laatste keer dat ze een nieuwe game hebben aangekondigd is al meer dan 4 (ja, je leest het goed: vier!) jaar geleden. Dit heeft natuurlijk te maken met hun grootste game aller tijden (GTA V), en het is logisch dat ze daar veel tijd in willen steken. Zo kwam in 2014 de next-gen versie, en in 2015 kwamen de langverwachte heists en PC versie.

Maar wat in 2016? Wat denk jij dat R* in 2016 gaat doen? Het lijkt me sterk dat ze nog een volledig jaar gaan wijden aan GTA V, en het wordt wel eens tijd dat R* met iets nieuws naar buiten komt.

Laat maar in de comments weten wat jij denkt dat R* in 2016 allemaal gaat doen.

Groeten,

Platypus

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Niks.

Dus jij denkt dat R* de komende twee jaar geen enkele nieuwe aankondiging gaat doen?

Rockstar is niet EA of Activision, dat elk jaar een herkauwde versie van hetzelfde spel naar voren schuift (al zijn ze wel minstens zo geldhongerig).

Het hoeft niet per se om GTA te gaan. Het kan ook een nieuwe Midnight Club zijn (laatste dateert van 2008) of nieuwe Red Dead (laatste van 2010). Of een compleet nieuwe game.

Aankondiging van Red Dead '3', welke oktober 2017 - april 2018 zal verschijnen, gok ik.

Heb je het over de aankondiging of de game zelf?

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop toch stiekem op 'n nieuwe Grand Theft Auto (GTA VI wellicht?) Op Max Payne, Red Dead Redemption, enzovoorts niet, om de reden dat die

games mij nooit zoveel boeiden. Eveneens ook dat ik ze haast niet heb gespeeld, dus vandaar. Op de aankondiging betreft hoop ik zéér dat ze rond

augustus/september iets gaan bekendmaken... Gezien GTA V pas in november 2011 aan het licht werd gebracht én in september 2013 daadwerkelijk

op de markt werd uitgegeven. Dus daar zat zo'n 22 maanden tussen, in principe duurt het dan niet al té lang meer. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik volg Night-Men in zijn logica. Red Dead lijkt me de volgende te zijn, zou het ook wel leuk vinden. Agent zie ik eigenlijk niet meer gebeuren, een nieuwe Bully zal hem ook niet direct zijn en een nieuwe GTA (als in stand-alone) mogen we echt wel vergeten voor de eerste drie jaar. Red Dead it is.

Link to comment
Delen op andere websites

Aankondiging van Red Dead '3', welke oktober 2017 - april 2018 zal verschijnen, gok ik.

Heb je het over de aankondiging of de game zelf?

Rond mei 2016 aankondiging, eind 2017 - begin 2018 release. Ik was een beetje onduidelijk, sorry.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat rockstar ergens in of rond Juli/Augustus/September 2016 een aankondiging doet van een compleet nieuwe game en dat de game pas ergens in of rond Juli/Augustus/September 2017 gereleasd word

Wat voor game weet ik niet maar wel iets in de richting als GTA / Red Dead maar compleet iets nieuws

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou echt smullen als ik een nieuwe Red Dead aangekondigd zou zien worden.

Persoonlijk denk ik dat er in de komende tijd geen nieuwe GTA komt i.v.m. de vele updates voor GTA Online (+ wellicht ooit nog een singleplayer DLC?)

Games van R* zijn over het algemeen goed, dus mij weten ze sowieso te prikkelen, behalve als er een nieuwe Midnight Race game uitkomt. Daar ben ik niet zo'n fan van. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...