Jump to content

PlayStation 4 internetkabel


Votair

Recommended Posts

Beste leden,

Ik heb een internetkabel gekocht en vandaag aangesloten in m'n PS4. Ik heb geprobeerd verbinding te maken met het internet op m'n PS4 via de kabel, maar de PS zegt dat ik een DNS server mis. Hoe kan ik dit oplossen?

Zit nu op WiFi, heb de kabel in mn PS4 naar de Wifi Repeater aangesloten. Merk helaas dat mijn internet wel slechter is nu ik COD speel. Hoe kan ik het allemaal oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens de kabel rechtsstreeks aantesluiten zonder die wifi repeater er tussen als zich daar de mogelijkheid voor doet

Anders even bij je instellingen kijken in je PS4 bij internet verbindingen kabel verbinding kiezen

Kabel te kort :(. Past wel perfect op de repeater.

Link to comment
Delen op andere websites

Internet via WiFi is vaak slechter dan internet via de kabel, mede doordat de sterkte van het WiFi-signaal afneemt als je verder van de router (of repeater) bent. Jij hebt nu wel een fysieke kabel, maar niet vanaf de router maar vanaf de repeater. Het signaal is dus altijd zwakker dan het signaal zoals dat rechtstreeks vanuit de router zou komen. Een lange kabel, zoals Erwin als voorstelt - lost dit probleem op. Je hebt dan een directe, fysieke verbinding naar je router en daarmee het snelst mogelijke internet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de PS4 in de meterkast zetten en dan een hele lange HDMI kabel aanschaffen en die naar de TV leiden. Of je zet je TV ook in de meterkast, dan kan je daar gewoon gamen.

Zeer zeker een optie of het daad werkelijk ook een goeie , handig en verstandig optie is dat betwijfel ik nog maar het is een optie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...