Jump to content

Ark Survival Evolved


Dexist

Recommended Posts

Ark Survival Evolved



Ontwikkelaar: Studio Wildcard , Instinct Games ,Efecto Studios , Virtual Basement LLC

Uitgever:Studio Wildcard

Genre: Survival/adventure/shooter

Platforms: PC via Steam

Aantal spelers: 1-veel

Release: Nu uit, maar wel in early access

http://store.steampo...346110/?l=dutch

Ark Survival Evolved is een spel waarbij je op een eiland wordt gedropt en maar moet te zien overleven. Je bent alleen niet alleen op het eiland. Er leven tal van verschillende dinosauriërs, van de Dodo tot de immense Giganotosaurus, of bijvoorbeeld de Brontosaurus. Je kan het spel alleen spelen of op een server, waar bij je ook met andere mensen te maken krijgt, die je zowel vrienden als vijanden kunnen zijn.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Erg intensief spel. Als ik me niet vergis is het al een maandje uit. Graphics van deze game zijn matig, maar de speel omgeving is prachtig. Ik geloof alleen niet dat dit een heel populair spel zal worden aangezien het hoofd doel van het spel, aangezien er al talloze games zijn met zo'n soort setting. De dinosaurussen daarentegen zijn wel gaaf. Dat stressende gevoel als er een achter je aan rent, damn :7

Link to comment
Delen op andere websites

Heb d'r weleens van gehoord.. Desondanks dat heb ik me er nooit echt in verdiept, tot mijn spijt. Want het lijkt me op het eerste gezicht

toch 'n leuke spel waarmee je zelfs maanden zoet mee bent omdat het een actie/avonturen-game is.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb d'r weleens van gehoord.. Desondanks dat heb ik me er nooit echt in verdiept, tot mijn spijt. Want het lijkt me op het eerste gezicht

toch 'n leuke spel waarmee je zelfs maanden zoet mee bent omdat het een actie/avonturen-game is.

Het is niet echt een actie zoals je dat van andere spellen gewend bent. Je kunt het qua gameplay vergelijken met DayZ met base building. Het doel van het spel is overleven en jezelf naar the top of the foodchain helpen. Je wordt op het eiland gedropt met niets. Door middel van Engram points koop/speel je nieuwe buildables vrij. Denk aan; thatch/wooden/metal walls. Flare guns etc etc (Klik voor itemlist. Kan voor sommigen een spoiler zijn). Engram points krijg je als je level up gaat. Bij elk level krijg je ook een stat point die je in bijvoorbeeld crafting speed kan stoppen. Zo kan je een poppetje naar eigen wens maken. (op hoger level heb je ook een item dat al je stats reset). En zo ga je het spel een beetje door. Ik raad iedereen aan om zo snel mogelijk een tribe (clan) te zoeken en daarmee te gaan exploren en bouwen en natuurlijk overleven.

Er is ook een (volgens mij) door de community gemaakte mod; Survival of the fittest. Is in principe een battle royale voor Ark. Je wordt in het midden van de map gedropt (met iedereen) en het doel is zo snel mogelijk te levelen en gear te maken en/of dino's te temmen om zo te winnen. Heel erg leuke gamemode!

Ik vind Ark Survival Evolved de beste game in zijn klasse.

Also, voor de mensen die hierdoor enthousiast raken en het spel willen kopen LET OP. Het is een early acces spel en is nog niet volledig optimized. De dikkere PC's hebben soms moeite om de framerate hoog te houden. Doe dus onderzoek of je PC het wel trekt!

Link to comment
Delen op andere websites

Also, voor de mensen die hierdoor enthousiast raken en het spel willen kopen LET OP. Het is een early acces spel en is nog niet volledig optimized. De dikkere PC's hebben soms moeite om de framerate hoog te houden. Doe dus onderzoek of je PC het wel trekt!

Yap, al komt er binnenkort een performance update voor de Nvidia gebruikers :D

Ik speel het nog op mijn laptopje met de geforce gt 650m. Wel bijna alles op low :7 en 30 fps, maar ach toch speelbaar :bier:

Zit nu met paar vrienden op een prive servertje alles beetje te ontdekken enzo. Hadden we een mooi fort gemaakt, kwam er een Rex aan :(

Link to comment
Delen op andere websites

Also, voor de mensen die hierdoor enthousiast raken en het spel willen kopen LET OP. Het is een early acces spel en is nog niet volledig optimized. De dikkere PC's hebben soms moeite om de framerate hoog te houden. Doe dus onderzoek of je PC het wel trekt!

Yap, al komt er binnenkort een performance update voor de Nvidia gebruikers :D

Dat zeggen ze al een tijdje.. En wees maar blij dat het geen Alpha T-rex was (dino's met oranje of rode gloed eromheen) die slopen alles wat los en vast zit.

Ik was laatst trouwens net begonnen op de server van een maat van mij. Ik wat supplies gekregen en mn eerste 4x4 huisje gebouwd. Opeens uit het niets sloopt een raptor mij van achter. Ik opnieuw gespawned en naar het huisje gerend. PATS weer die raptor van achteren. Bij de derde keer bleek dus dat deze door de muur van mijn huisje geglitched was en daar dus vast zat.. Ik dus naar de base van mijn maat, wat tranqarrows en narcotics geleend en heb ik 'm maar getemd. Hij had 'alleen' mijn cooking pot. smithy, mortar and pestle gesloopt. :7

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kak, net op het moment dat er 'n actie gaande is met Ark Survival Evolved, ik géén geld heb op m'n Steam-account.. Want in principe wilde 'k graag

deze game uitbundig gaan verkennen. Mocht dit zoiets vaker gaan plaatsvinden dan haal ik 'm waarschijnlijk wel. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...