Jump to content

GTAForum Editor Contest - Stemronde 4


NickOwnage

Recommended Posts

2dt7jwl.jpg

2s8seoi.jpg

De vierde en tevens laatste stemronde van de GTAForum Editor Contest gaat van start.

De afgelopen week heeft iedereen de kans gekregen een video in te leveren zonder dat er een vast thema was. Alles was dus toegestaan. 3 personen hebben dat gedaan en alle video's zijn hieronder te bekijken.

Iedereen krijgt de mogelijkheid om te stemmen op zijn/haar favoriet. Dit doe je d.m.v het onderstaande formulier in te vullen en te posten.

Omdat dit de laatste ronde is tellen de stemmen dubbel. Stel je krijgt 5 punten in de stemronde, dan heb je er eigenlijk al 10.

[b]Mijn favoriete inzending:[/b] ...
[b]Eventuele toelichting:[/b] ...

Achter de schermen worden de stemmen bijgehouden en aan het einde van de contest krijgen jullie te weten wie de meeste stemmen heeft gekregen.

Stemmen kan tot zondag 22 november (23:00 uur). Daarna zal de uitslag van de contest online komen.

Tip: open de video's in YouTube voor beter beeld.

[table=header] Inzending | Video | Aantal stemmen

#1 |

| 0

#2 |

| 0

#3 |

| 0[/table]

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favoriete inzending: 2

Eventuele toelichting: De moeilijkste van alle rondes vind ik. Ik heb een keuze moeten maken tussen 2 en 3. 2 is echt enorm origineel, super bedacht en best goed uitgevoerd. Toen ik 2 had gekeken, dacht ik dat 3 zeker niet beter kon zijn. Maar toen kwam er een verhaal over een aap... Ook heel origineel. Op zich ook prima uitgevoerd, maar ergens denk ik dat het er beter uit had kunnen zien, wat filmischer. Uiteindelijk vind ik 2 net een klein stukje beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favoriete inzending: 2

Eventuele toelichting: Ik heb voor 2 gekozen, omdat ik het leuk vind dat dit filmpje anders is dan de normale filmpjes die gemaakt worden. Nummer 3 vind ik erg goed uitgevoerd, maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje 'standaard'. Iets afwijkends wat het anders maakt dan een normaal filmpje had het misschien nóg leuker gemaakt. Normaliter telt een goede uitvoering bij mij zwaarder mee dan creativiteit, maar omdat nummer 2 in mijn ogen creatief is én goed uitgevoerd is gaat mijn stem naar dat filmpje.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...