Jump to content

GTAForum Awards 2015 - Nominatieronde


Thundercover

Recommended Posts

Om te beginnen, top dat er al zoveel nominaties binnen zijn :tu:

Maar ik post hier vooral om aan te geven dat er een aantal nominaties zijn waarin Silverbyte is genoemd bij Beste Graphicus of Big Boss bij Beste Computerexpert. Je zal mij niet horen zeggen dat ze een dergelijke award niet zouden verdienen, maar als mede organisator van het evenement doen ze niet mee aan deze prijzen en kunnen ze dus niet genomineerd worden, zoals ook al in de openingspost van Thundercover wordt vermeld. Dus, heb je een van deze heren genomineerd, dan heb je tot en met 5 december de tijd om je post aan te passen. Wanneer ze na die tijd nog in je lijstje staan, worden dat blanco nominaties.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thundercover

    3

  • NicolaB

    2

  • Tommie59

    1

  • aron24

    1

  • Beste Lid:
    @NicolaB, we kennen elkaar natuurlijk goed en we hebben gemeen dat we allebei alleen op dit forum zijn omdat we te koppig waren om op te hoepelen. Uniek ben je in het feit dat je nog steeds op scherp staat, ondanks dat je van alle mensen wel het minste kwaad in de zin hebt. Je hangt eigenlijk eerder in het andere extreme: je staat altijd en overal met feedback klaar omdat je alles wat je ziet wil verbeteren. Dat vind ik tegelijkertijd een pluspunt en een minpunt: een pluspunt omdat je je mening altijd op een positieve manier brengt en duidelijk onderbouwt, maar een minpunt omdat je soms wel eens zo ver gaat dat het een beetje betweterig overkomt. Jouw nominatie-lijstje bijvoorbeeld, als ik die lees dan denk ik "man, doe nou toch niet zo moeilijk joh, vul bij die onzin-awards gewoon niets in en klaar (zoals in je lijstje van twee jaar terug)", maar het is ook gewoon wie je bent en ergens waardeer ik dat wel. De belangrijkste reden dat ik jou het beste lid vind is omdat je anderen veel motivatie geeft door je interesse te tonen in onderwerpen die door alle andere leden worden genegeerd. Ik erger me eraan dat veel leden offtopic reageren in niet-alledaagse onderwerpen, maar jij bent het beste voorbeeld van hoe het wel kan.
    @FrankyFourFingers, eigenlijk ben je mij pas de laatste weken echt op gaan vallen. Dat ligt denk ik niet aan jou maar meer aan mijn inactiviteit dit jaar. Sommige leden komen constant met pretentieuze projecten, nemen zichzelf te serieus met allerlei symbolische quotes en avatars, of zijn constant bezig zich op een bepaalde manier te profileren (kan ik als geen ander over meepraten). Die winnen deze award nog wel eens, maar als Lifestyle-moderator word ik altijd wel vrolijk van prozaïsche personen als jij.
  • Beste Superlid:
    @RUBENN, nu is beste Superlid natuurlijk een beetje misleidend omdat je zwarte jasje nog gloednieuw is, maar dat maakt niet uit want jij hebt je als Lid zijnde ook meer als een Superlid gedragen dan de toenmalige Superleden.
    @GolfG60, jij promoveerde ook dit jaar en eigenlijk nomineer ik je om dezelfde reden als FrankyFourFingers.
  • Beste Megalid:
    @PrioX, er wordt niet vaak over je gesproken, maar jij bent een beetje de Quizmaster van het forum. ChuckQuizmo_PM.png Zonder jou zou het op GTAForum maar een saaie bedoening zijn, dus ik vind dat je nou wel een award hebt verdiend voor deze rang.
    @Tommie59, één van de meest enthousiaste Megaleden ooit, soms denk ik wel eens dat jij en Nyltje tweelingbroers zijn. De titel Trotse WikiGTA-medewerker past ook perfect bij je.
  • Beste Moderator:
    @Venzio, je bent alweer ruim een jaar mijn collega in Lifestyle en ik denk dat we elkaar goed aanvullen (ik ben zelf meer in Stamkroeg en Muziek actief, terwijl jij vooral de boel in Opinie en Voetbal in de gaten houdt). Ik dacht aanvankelijk mooi even de ouwe ervaren cop uit te gaan hangen, maar ik heb het afgelopen jaar ook een hoop van jou geleerd, vandaar de nominatie (al kan ik niet elke moderator daarop beoordelen natuurlijk).
    @3L1077... het is lastig, want ik vind dat er wel meer moderators zijn die een award vedienen, maar mijn tweede nominatie gaat naar jou, 3L1077, omdat jij zo hard wilt werken voor het forum.
  • Beste Sfeermaker:
    @Nyltje, voor mij ben jij nog altijd de beste Sfeermaker, al vier jaar op rij. Je bent gewoon een wandelende anti-depressiva - elke psychiater ter wereld zou tegen sombere mensen moeten zeggen: "Gewoon een avondje met Nyltje chatten joh!"
    @NilsHolgersson, omdat nog steeds de award voor "Grappigste Lid" ontbreekt plemp ik je hier maar neer. Hoewel De Wilde Ganzen inmiddels een bejaardentehuis is met slechts nog herinneringen van de hoogtijdagen, zorgt jouw aanwezigheid ervoor dat het ook nu nog een uniek topic blijft. Elke reactie die je ooit hebt geplaatst op het forum is er één die van niemand anders geweest had kunnen zijn.
  • Beste Debater:
    @ThunderDuck, omdat het volkslied van Cambodja zo mooi klinkt.
    @Bierbuikje, jouw berichten zijn prettig leesbaar, duidelijk, nuttig, neutraal en nooit te lang. :bier:
  • Beste Blog:
    OWN, het begon dit jaar onrustig, jullie kregen veel kritiek, en daar werd gretig op ingehaakt met een gloednieuwe concurrent: Opinieblad. Ik pakte de popcorn er alvast bij want ik dacht dat het een interessant jaar ging worden, een felle concurrentie die de 2013-strijd tussen OWN en MAF in de vergetelheid zou brengen. Jullie concurrent ging echter al vrij snel ten onder, "hoogmoed komt voor de val" zullen we maar zeggen. Ook jullie stopten ermee, en hoewel jullie een spetterende terugkeer beloofden, had ik daar om eerlijk te zijn geen vertrouwen in. Toch, enkele maanden later slechts waren jullie er weer en jullie zijn er nog steeds. Op een forum waar de activiteit alsmaar daalt, heb ik er enorm veel respect voor over dat jullie elke week nog steeds de moeite ervoor kunnen opbrengen. Afgelopen jaren vond ik de award ook wel eens rijp voor een andere winnaar, maar dit jaar gaat mijn nominatie naar jullie! ... Nou oké, er is er nog één die het verdient:
    Inactief. Ik kan wel uitgebreid gaan uitleggen waarom, maar ach, alsof iemand zich dat afvraagt.
  • Beste Topic:
    Sans Scrupules vs The Oceans. Altijd leuk om te zien, dat tijdens de nominatie-periode op het hele forum ineens het ene na het andere originele topic wordt gemaakt. Maar dit topic had zijn plekje al vlak na de vórige awards gereserveerd. Ik sta er in The City bekend om vaak betrokken te zijn bij schaamtevolle situaties omtrent gang wars, vandaar dat het voor mij een enorme opluchting was om eens een gang war volledig de mist in te zien gaan zonder dat ik daar zelf nou veel aandeel in had. :dans:
    Corporation The Oceans verder als project. Mijn mening over The Oceans in de Gangscene mag wellicht duidelijk zijn, maar de vele dingen die ze in de blog wisten te organiseren blijven echt een applausje waard. Dat ze als project verder gingen was dan ook een uitstekende keuze. Helaas is dat project uiteindelijk niets geworden, maar zoals ik vorig jaar in het jaarboek omschreef: ze hebben genoeg sporen achtergelaten.
  • Beste Avatar:
    @Faenty.: post-131689-0-53778400-1448679975.png (De klassieke Sans Scrupules-avatar met een twist)
    @Zonneschijntje: post-131689-0-39864300-1448680042.png (Lijkt op de Golden Plaques van de Sans Scrupules missies, voor wie zich dat nog herinnert)
  • Beste Signature:
    @FrankyFourFingers: post-131689-0-10114800-1448680108.png (Had ook zo van Sans Scrupules kunnen zijn)
    @.PhoeniX.: post-131689-0-02960100-1448680143.jpg (Rustgevende signature van de mooie stad Phoenix)


Sorry dat ik het weer overdreven lang heb gemaakt. :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: FrankyFourFingers
  • Beste Superlid: Dexist
  • Beste Megalid: MegaPilot
  • Beste Moderator: thebig
  • Beste Sfeermaker: Bierbuikje
  • Beste Modder:
  • Beste Modificatie:
  • Beste Multiplayer:
  • Beste GTA Online-kenner:
  • Beste GTA V-kenner:
  • Beste GTA IV-kenner: Phoenyxar
  • Beste Trilogy-kenner: Svenie
  • Beste Classies-kenner: Dotz
  • Beste Debater: ThunderDuck, Phoenyxar
  • Beste Blog: Inactief
  • Beste Contest:
  • Beste Topic:
  • Beste Graphicus: Silverbyte
  • Beste Gameskenner:
  • Beste Computerexpert:
  • Beste Avatar:
    photo-118946.png?_r=1413746711
    (Faenty.)
  • Beste Signature:
    pintje_zps61knp15f.gif
    (Bierbuikje)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: .PhoeniX.
  • Beste Superlid: RUBENN
  • Beste Megalid: NickOwnage
  • Beste Moderator: Phoenyxar & Narukami
  • Beste Sfeermaker: SpacyColours
  • Beste Modder:
  • Beste Modificatie:
  • Beste Multiplayer:
  • Beste GTA Online-kenner:
  • Beste GTA V-kenner:
  • Beste GTA IV-kenner:
  • Beste Trilogy-kenner:
  • Beste Classies-kenner:
  • Beste Debater:
  • Beste Blog:
  • Beste Contest:
  • Beste Topic:
  • Beste Graphicus:
  • Beste Gameskenner:
  • Beste Computerexpert:
  • Beste Avatar: The Big & KoningJesper
    photo-131529.pngphoto-136417.jpg?
  • Beste Signature:

Link to comment
Delen op andere websites

Herhaling van het 1e biljet:

Nou, ook maar eens weer mijn biljet invullen:

Vaak vind ik vele mensen wel geniaal, zoals bijvoorbeeld in de Beste Lid categorie. Ik kies dan gewoon random iemand uit, uit die lijst van goede leden. Er is er niet 1 iemand die ik daarin per definitie de beste vind van het jaar. Tot zo ver de disclaimer.

  • Beste Lid: Pino1982. "Het beste in wat?" Zult u zich afvragen. Dat vraag ik me ook af. Nu vind ik de terminologie 'beste' ook een van de slechtste terminologieën om iets aan te duiden. Punt is dat ik een uniek en respectabel lid vind onder de juiste omstandigheden, met potentie. Laten we duidelijk wezen: zonder stront was u zelf nu dood geweest. Laat ik hem daarin onder het "lid met de beste potentie" schalen.

  • Beste Superlid: TekaLoca- Superlid waarom ik dikwijls om in een deuk lig. Deze echte G verdiend die blingbling-badges!
  • Beste Megalid: Tja, waarom bestaat deze rang nog? Te weinig ingezet om meer gerespecteerd te worden of te slecht om tot de crew te behoren. Ik weet het niet. Wat ik wel weet, is dat ik niemand nomineer omdat deze leden allen een andere status behoren te krijgen.
  • Beste Moderator: Willen we nog meer differentie? Ik vond geen een crewlid uitmuntend dit jaar. Maar goed, waarom zou je ook in zo'n pietluttige functie met een forumcrew die momenteel in de AFK-stand staat. Wil ik daarmee zeggen dat ik geen een moderator goed vond modereren? Absoluut niet, Errwins en SpacyColours vond ik een goede kritische kijk hebben op zichzelf. Dat is uitermate belangrijk bij de discretionaire bevoegdheid van een moderator. Daarnaast oordeel ik hier alleen over het modereren zelf. Phoenyxar, Eliott en Narukami vind ik ook respectabele leden die imo ook tot de beste leden v.h. forum behoren. Maar goed qua modereren bestaat er absoluut niet 1 beste moderator. Daarom wijs ik er ook niet 1 aan.
  • Beste Sfeermaker: Nyltje - Sfeermaker zijn is toevallig een van zijn specialiteiten. Het zit 'm in het bloed.
  • Beste Modder: Megadreams - Modder? Ik heb o.a. dit jaar leuk op z'n mtaserver mogen spelen met zelfgemaakte maps. Wellicht zijn de maps niet helemaal van dit jaar, maar de (gemodde) maps en gamemodes waren/zijn zeker weten fantasierijk en leuk.
  • Beste Modificatie: n.v.t.
  • Beste Multiplayer: Narukami - die keal pwnt op League of legends (soms :D).
  • Beste GTA Online-kenner: Adam Fowler. Nee, ik heb geen idee. Kan je dit niet het beste meten d.m.v. een quiz ofzo?
  • Beste GTA V-kenner: Kan je dit niet het beste meten d.m.v. een quiz ofzo?
  • Beste GTA IV-kenner: Kan je dit niet het beste meten d.m.v. een quiz ofzo?
  • Beste Trilogy-kenner: Kan je dit niet het beste meten d.m.v. een quiz ofzo?
  • Beste Classies-kenner: Kan je dit niet het beste meten d.m.v. een quiz ofzo?
  • Beste Debater: FrankyFourFingers - Respectabele debater met goede argumenten
  • Beste Blog: OWN - Goede restart in moeilijke tijden (op het forum). Zitten leuke artikeltjes tussen.
  • Beste Contest: n.v.t.
  • Beste Topic:Quote van de maand - Een topic vol afschuw, pesterijen en prachtige positieve berichten. Hoe je het went of keert, het is een topic waar veel leden terecht kunnen om hun citaat van het forum te plaatsen, ware het negatief of positief. Alleen al door dat feit vind ik dat een van de beste topics van het forum. Want een forum is een domein waarin je met elkaar van gedachte kan verwisselen en hierover kan communiceren. Aan deze omschrijving voldeed en voldoet het QvdM uitstekend.
  • Beste Graphicus: N.v.t.
  • Beste Gameskenner: Kan je dit niet het beste meten d.m.v. een quiz ofzo?
  • Beste Computerexpert: Kan je dit niet het beste meten d.m.v. een quiz ofzo?
  • Beste Avatar: ezra24rct3 - Simpel, maar doeltreffend. Plus een van de weinige leden met text in zijn of haar avatar, dat maakt het uniek :puh:

photo-136413.png?_r=1429895186

  • Beste Signature: .Phoenix. - Echt gewoon prachtigmooi. Om in te lijsten.

30tnpz7.jpg

Mijn 2e biljet komt eventueel later.

De geopperde addities (het 2e biljet):

  • Beste Lid: FrankyFourFingers - Behalve in mijn ogen een van de leden met de beste inhoudelijke stukken (hence heb ik hem als beste debater genomineerd) is het ook een zeer vriendelijk en respectabel persoon, dat vind ik belangrijk. Daarbij is het natuurlijk leuk om te zien dat El Patrón weer wat actiever is op het forum.
  • Beste Sfeermaker: SpacyColours - Vele dragen hier op het forum hun eigen unieke sfeer mee, NilsHolgersson, Dotz, ThunderDuck, SirBallas of Phoenyxar, maar weinig zijn ten alle tijden straightforward, open, vriendelijk en eigenzinnig.
  • Beste Debater: SpacyColours - Spacy een debater? Nee, absoluut niet. Waarom dan toch beste debater? De kunst van een goede debater is hun punt duidelijk te maken, dat doe jij of onder de meest ludieke stijlfiguren zonder het debat te voeren. Dan vind iedereen het oke. Óf je laat de ander zijn of haar punt maken en gaat daarin straightforward, open, vriendelijk, eigenzinnig en met veel zelfkritiek het debat aan (of je dat nou door hebt of niet). Anyway, een stijl waar ik als polemist veel van kan leren.

  • Beste Topic: The Underground - Het meest actieve topic van het forum. Er zitten wel helaas limieten aan, zoals dat niet iedereen van het forum er kan posten. Dat vind ik persoonlijk wat minder. Maar goed, het zegt genoeg dat het het actiefste en een van de meest onbeheerde topics is van het forum, maar het er wel gezellig kan zijn.
  • Beste Avatar: Together - Mooie Skyline van IV V (dank u Ezra :tu:) Ik houd altijd wel van Skylines in Avatars/sigs. Net een schilderij waar je tijden in kan turen (ook al is het maar een paar pixels groot)
    photo-137684.jpg

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Graag nominaties in één post plaatsen.

Jullie kunnen nog tot en met zaterdag 5 december nomineren! Geplaatste lijstjes mogen ook tot en met die tijd aangepast en aangevuld worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: NicolaB, Nyltje
  • Beste Superlid: Bierbuikje, Dexist
  • Beste Megalid: MegaPilot
  • Beste Moderator: 3L1077
  • Beste Sfeermaker: SpacyColours
  • Beste Modder: -
  • Beste Modificatie: -
  • Beste Multiplayer: Megadreams
  • Beste GTA Online-kenner: -
  • Beste GTA V-kenner: -
  • Beste GTA IV-kenner: -
  • Beste Trilogy-kenner: -
  • Beste Classies-kenner: -
  • Beste Debater: Phoenyxar
  • Beste Blog: OWN
  • Beste Contest: Weerwolven van Wakkerdam
  • Beste Topic: Maps, maps everywhere!
  • Beste Graphicus: 3L1077
  • Beste Gameskenner: -
  • Beste Computerexpert: -
  • Beste Avatar: Nyltje
    bd9vTIS.png
  • Beste Signature: Bierbuikje
    pintje_zps61knp15f.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid:
  • Beste Superlid: Bierbuikje
  • Beste Megalid: Bassieboy35
  • Beste Moderator: Eliott, Cabyon
  • Beste Sfeermaker: SpacyColours, Cabyon
  • Beste Modder:
  • Beste Modificatie:
  • Beste Multiplayer:
  • Beste GTA Online-kenner:
  • Beste GTA V-kenner:
  • Beste GTA IV-kenner:
  • Beste Trilogy-kenner:
  • Beste Classies-kenner:
  • Beste Debater: Thunderduck
  • Beste Blog: OWN
  • Beste Contest:
  • Beste Topic:
  • Beste Graphicus: Eliott
  • Beste Gameskenner:
  • Beste Computerexpert:
  • Beste Avatar: Thunderduck
  • Beste Signature:

Eliott

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: nyltje
  • Beste Superlid: CrazyGhost
  • Beste Megalid: Nick Ownage
  • Beste Moderator: SpacyColours 3L1077
  • Beste Sfeermaker:
  • Beste Modder:
  • Beste Modificatie:
  • Beste Multiplayer:
  • Beste GTA Online-kenner: Tommie59
  • Beste GTA V-kenner: Tommie59
  • Beste GTA IV-kenner:
  • Beste Trilogy-kenner:
  • Beste Classies-kenner:
  • Beste Debater:
  • Beste Blog: OWN
  • Beste Contest: Weerwolven van Wakkerdam 3
  • Beste Topic: -
  • Beste Graphicus: Dinosaur
  • Beste Gameskenner: Nickownage
  • Beste Computerexpert:
  • Beste Avatar: Faenty. photo-118946.png?_r=1413746711
  • Beste Signature: Bierbuik pintje_zps61knp15f.gif want bier

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...