Jump to content

Niked

Recommended Posts

Ik heb hem vorig jaar getest op het Firstlook Festival en was gelijk enthousiast.

Mijn pre-order staat daarom al een tijdje op bol.com

Btw, dit is pas vet.

Dat is gewoon niet meer gamen :puh: Ik wil dat zo graag gwn een keertje :)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Kleine update:

-PSVR komt op 13 oktober naar Europa.

-Het kostprijsje van de eerste games die op de bril beschikbaar zijn:

RIGS -> €59.99

Until Dawn: Rush Of Blood -> €19,99

Playstation VR Worlds -> €39,99

Tumble VR -> €9,99

Ook de gekende WII accessoires lijken terug te komen. :puh:

000000000000035465_GM_PACKAGE_0001_M.JPG

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Nog minder dan een maand, jongens!

Nog meer mensen hiero die heb besteld hebben? icon_mrgreen.gif

---

Ik kijk vooral uit naar de 10kg kabels die ik weer ga mogen verbergen/aansluiten. Jeej! emo.gif

Besteld nog zeker niet. Ik ben nog steeds niet overtuigd van VR gaming in zijn geheel en daarnaast twijfel ik aan de performance op de (normale) PS4. Wat betreft beschikbare games, moet ik wel zeggen dat ik onder de indruk ben van de line-up voor PSVR straks. Verder ben ik wel extreem enthousiast voor die 'Cinematic Mode'. Dat lijkt me echt supergaaf en niet alleen als gamer, maar ook als fervent filmliefhebber. Nou is het (volgens mij) nog niet helemaal bekend of bijvoorbeeld Netflix en andere apps hiermee gaan werken, maar het lijkt me toch zo vet om straks films als Mad Max: Fury Road en Inception hiermee terug te kijken. Kan jij misschien daar meer over vertellen?

Wellicht dat ik dan eindelijk VR zal ervaren bij Paris Games Week, waar ik zeer waarschijnlijk aanwezig ben. Heb jij al een of meerdere VR-devices kunnen uitproberen?

Link to comment
Delen op andere websites

Netflix heeft op dit moment al VR ondersteuning voor de Gear VR en de Oculus. Aangezien Netflix en PlayStation dikke vriendjes zijn, lijkt het me dat we dit ook vrij snel gaan zien op de PSVR. Je zit in een soort van thuisbioscoop, met verschillende Netflix titels als posters in je 'woonkamer'. Ook verschillende andere apps zoals Netflix zijn hier mee bezig op hun eigen manier. Netflix zou blijkbaar wel wat kampen met beeldkwaliteit probleempjes.

Wat betreft gewone DVD's/Blu-Ray's lijkt het me dat je in een soort van standaard (thuis)bioscoop zit, en je zo de film krijgt te zien. (Knal m'n kop er niet af moest ik er wat naast zitten.)

---------

Ikzelf heb tot nu toe enkel zo'n VR bril voor m'n iPhone uitgeprobeerd. Die ervaring vond ik vrij uniek en ontzettend leuk, zelfs voor een ding dat me 8 euro heeft gekost in een lunapark. Aangezien PSVR m'n eerste VR-bril wordt die meer waard is dan een blik hotdogs kan ik echt niet wachten om hem op m'n neus te zetten en het ontzettend grote verschil te merken. Al ben ik benieuwd of ik het zonder bril ga kunnen gebruiken. (Mijn bril is voor van ver te kunnen lezen, maar bij VR zit het scherm echt tegen je ogen waardoor ik m'n bril eigenlijk (hoop ik toch) niet nodig heb.)

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nog 1 week, jongetjes! :D

Even nog wat informatie voor iedereen die van plan is hem te kopen:

- Een PlayStation Camera is verplicht. Pas op, de Camera van de Ps3 werkt niet op de Ps4. Move controllers zijn optioneel, maar leveren wel bij voor de 'full' ervaring.

-De onlangs uitgebrachte box met 2 Move-controllers is juist hetzelfde als de 6 jaar oude controllers. Speciaal nieuwe kopen is dus niet nodig.

-De nieuwe PlayStation Camera is exact dezelfde als degene die samen met de Ps4 uitkwam. Enkel het design is anders.

-Je hebt geen 2de HDMI-poort nodig op je TV. De huidige kabel tussen je Ps4 en TV moet je simpelweg verbinden met de processor Unit (het kastje), die vervolgens zelf een kabel heeft die je moet verbinden met je TV.

Games:

Launch games

100ft Robot Golf

Battlezone

Batman: Arkham VR

Bound

Driveclub VR

EVE: Valkyrie

Harmonix Music VR

Hatsune Miku: Project DIVA X

Headmaster

Here They Lie

Hustle Kings VR

Job Simulator

Keep Talking and Nobody Explodes

Loading Human

Sports Bar VR

Super Stardust VR

PlayStation VR Worlds

Rez Infinite

RIGS: Mechanized Combat League

Rise Of The Tomb Raider

Superhypercube

The Assembly

The Playroom VR

Thumper

Tumble VR

Until Dawn: Rush of Blood

Volume: Coda

Wayward Sky

World War Toons

Waddle Home

Resident Evil VII Kitchen demo

EVE: Gunjack

Ace Banana

Vanaf 28 oktober

Carnival Games

November

Moto Racer 4

Eagle Flight

Star Trek: Bridge Crew

December

Werewolves Within

Q4

Star Wars Battlefront Rogue One: X-wing VR Mission

Fated: The Silent Oath

HoloBall

Pixel Ripped 1989

Proton Pulse

Psychonauts in the Rhombus of Ruin

Robinson: The Journey

Time Machine VR

Space Rift

Trackmania VR

How We Soar

Radial G

Tethered

Windlands

Viva Ex Vivo

Pixel Gear

The Brookhaven Experiment

Weeping Doll

Q1 2017

Golem

GNOG

Statik

XING: The Land Beyond

Megaton Rainfall

Korix

Deze lijst komt rechtstreeks van Psx-Sense. Enkele games zoals Resident Evil 7 ontbreken.

Setup:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, PSVR is sinds gisteren in huis. :D

Wat betreft de graphics vind ik het persoon prima mee vallen. Niet het beste van het beste, maar we gaan ook niet terug naar 2010.

Ook de games zijn erg vermakelijk, al zijn het nog niet echt games die je uren achter elkaar speelt (tot nu toe Rigs demo, Job Simulator demo (geweldig btw), Until Dawn: Rush of Blood en PSVR Worlds uitgeprobeerd.)

Alles lekker kort en bondig: Een prima apparaat voor een kleine 399 euro, die hopelijk nog veel games mag verwelkomen. Verwacht binnen enkele dagen een volledige review op m'n blog. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...