Jump to content

Wat heb jij vandaag meegemaakt tijdens het gamen?


Visser23

Recommended Posts

...
Weten we meteen achter wie we moeten schuilen mocht het Kalifaat ons land bereiken :clown:

Zonder dollen, mooi verteld!

Haha, tja misschien een beetje een warboel om te lezen als je er niet bij was :clown:

Maar wel gaaf dat je door een goede uitvoering van een tactiek volledig de rollen kan omdraaien.

Volgens mij was het dan nog een warboel geweest. :clown:

Mwah, dan is het wel begrijpelijk denk ik. Vooral door dat plaatje eigenlijk.

Grappige is eigenlijk dat dat spel van hele kleine factoren af kan hangen. Als die 2 onderste groene puntjes (die scouts waren aan de rand van het bos gedropt) er niet waren, dan was het echt hele andere koek geweest. Had bij mij ook tijd nodig dat ik in dat spel het belang van scouts begreep. :puh:

Mrja, ik kan wel lullen over een game dat jullie toch niet kennen, maar da's bullshit XD

Speel je nog RCT3 Ezra?

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    17

  • NicolaB

    9

  • KoningJesper

    5

  • Danger_dog_guy_7

    4

Mrja, ik kan wel lullen over een game dat jullie toch niet kennen, maar da's bullshit XD
En dat is dus de reden dat ik het leuk vond om te lezen, hetgeen waar je niks of weinig van af weet is toch het meest interessant om over te lezen ^_^

Ik heb vandaag nog niks gespeeld jongens, wel zonet Hitman: Absolutions opgestart :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik ook erg fan van :puh:

Veel plezier met Limbdick Lenny.

47_and_Lenny_in_a_Desert.png

Wat vind jij trouwens de leukste missie van Hitman: Absolution?

Dit keer zal ik Lenny wel de lucht insturen als ik zover geraak in het spel.

:puh:

Een favoriete missie heb ik niet, daar heb ik nooit over nagedacht, Maar als ik toch een paar moet noemen die in aanmerking komen:

Run for your life, zeer unieke missie voor een Hitman-game.

King of Chinatown, omdat je minstens een dozijn aan manieren hebt om hem uit te schakelen. Deed mij veel denken aan de Parijs-opera missie in Blood Money.

Streets of Hope, daar was ik gisteren en deze missie voelde wat meer als in de stijl van oudere delen.

Volgens mij vond ik Shurky's Law en Attack of the Saints ook gave missies, maar ik heb het spel maar 1x uitgespeeld en dat was toen die net gereleased was :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

[media]

[/media]

:puh:

Geniaal :D Ik reed meestal eigenlijk gewoon weg. Bye! :cya:

Run for your life, zeer unieke missie voor een Hitman-game.

Bij mij gaan bij die missies altijd andere nummers in mijn hoofd op van andere Hitman delen :puh:

Toen de SWAT binnenviel deed het me erg aan het hotelgedeelte van Hitman: Contracts denken.

Hitman on the move.

Ik vond het wel jammer aan die missie dat je niet echt stil kon staan en genieten. Ik vond bijvoorbeeld dat hippiepand echt geniaal. Daar zijn sommige ook zo stoned als een garnaal. Als je ze dan voor hun neus een vuurgevecht tegen de politie start blijven ze gewoon stoned zitten. :D

King of Chinatown, omdat je minstens een dozijn aan manieren hebt om hem uit te schakelen. Deed mij veel denken aan de Parijs-opera missie in Blood Money.

Deed me echt aan de Hong Kong missie in Contracts denken

Ik heb trouwens precies hetzelfde dat ik niet echt kon kiezen. Qua vrijheid was Blood Money wat meer mijn favoriet, maar in Absolution zitten ook echt leuke scenes tussen (vooral die praatscenes tussen mensen onderling tijdens de missie).

Wat ik ook mis is de simpelere accident moorden, zoals iemand van een trap duwen. Zo killde ik altijd menig persoon in Blood Money.

Achter deze easter egg kwam ik ooit eens toen ik afk stond op dat platform, omdat ik wachtte tot de trouwerij ging starten. Een van de meest geniale dingen XD

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Net terug van HW begeleiding. Ga nu maar weer eens Until Dawn spelen, had per ongeluk m'n savegame verwijderd, dus kon lekker opnieuw beginnen. Dat, gecomibnieerd met dat ik een paar nachten niet kon slapen, hebben me in de situatie gezet dat ik het een paar weken niet heb gespeeld :7. Nu maar weer eens een poging wagen :7

Link to comment
Delen op andere websites

47 kan dus wel meer dan alleen mensen omleggen :schater:

Al die nummertjes en video's brengen me op het idee vanavond even de Trilogy in de PS-3 te gooien ^_^

Absolution is geslaagd in wat het wou bereiken, maar het heeft toch wel een beetje zijn Hitman identiteit verloren.

Dat, gecomibnieerd met dat ik een paar nachten niet kon slapen, hebben me in de situatie gezet dat ik het een paar weken niet heb gespeeld :7
o.0 Moet ik dit letterlijk nemen? :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

47 kan dus wel meer dan alleen mensen omleggen :schater:

Al die nummertjes en video's brengen me op het idee vanavond even de Trilogy in de PS-3 te gooien ^_^

Absolution is geslaagd in wat het wou bereiken, maar het heeft toch wel een beetje zijn Hitman identiteit verloren.

Dat, gecomibnieerd met dat ik een paar nachten niet kon slapen, hebben me in de situatie gezet dat ik het een paar weken niet heb gespeeld :7
o.0 Moet ik dit letterlijk nemen? :puh:

Ja zo ongeveer :7 Ben niet zo van de horror en niet echt een held erin, dus heb toch wel een paar nachten een uurtje lang wakker gelegen :7
Link to comment
Delen op andere websites

Heb het nog niet meegemaakt, maar het moment is nabij.

Het moet nog één pakketje installeren.

En dan,

Na 7 jaar verlangen.

Eindelijk.

Treed ik in het lichaam van Big Boss, a.k.a.

"The greatest warrior of the 20th century"

Eindelijk.

metal-gear-solid-v-phantom-pain.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...