Jump to content

Must-have games


JasonStatham

Recommended Posts

Goeie zaterdagmorgen

Ik ga deze week naar alle waarschijnlijkheid een PlayStation 4 kopen.

Nou ben ik benieuwd wat echt de must-have spellen zijn.

Een enkele aankoop staat al vast: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. (Belachelijk dat helemaal niemand op deze community dit speelt)Een andere aankoop heb ik geplaatst in de categorie zeer waarschijnlijk: The Last of Us. Nooit gespeeld op de ps3, dus wellicht eens even kijken hoe het met die hype zit hè ^_^

Dit zijn de games waar ik over twijfel, kopen? Niet kopen? Ik weet het niet.

- GTA V, 3x uitgespeeld, tot lv125 online gespeeld op ps3, dat is eigenlijk wel al genoeg allemaal?

- Fallout 4, nooit bezig gehouden met deze reeks, sowieso is RPG (RPG toch?) een genre waar ik me nooit mee bezig heb gehouden. Maar men is lyrisch over dit spel...

- Uncharted Collection, jaahhh... Alle drie drie keer uitgespeeld? Maar dit blijft toch iets speciaals. Het heeft een plekje in mijn hart.

- Rocket League

- Journey, interessant, zeer interessant!

Wat raden jullie mij aan? Moet ik een van bovenstaande spellen wel of niet kopen, overtuig me? Andere suggesties? Ik hoor het graag, tenzij het AC, CoD of FIFA betreft.

/peace

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik Rocket League nu kopen, want nu is die -20% volgens mij. De Uncharted Collectioneur Bundel is de goedkoopste PS4 bundel meen ik. GTA kan je nu ook in sales kopen of 2e hands (2e hands is hij 30 meen ik). Fallout 4 niet gespeeld, maar ik heb gehoord dat het een top spel is. Als said, kan je ook used kopen voor minder of in een sale. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik Rocket League nu kopen, want nu is die -20% volgens mij. De Uncharted Collectioneur Bundel is de goedkoopste PS4 bundel meen ik. GTA kan je nu ook in sales kopen of 2e hands (2e hands is hij 30 meen ik). Fallout 4 niet gespeeld, maar ik heb gehoord dat het een top spel is. Als said, kan je ook used kopen voor minder of in een sale. ;)

Weet jij toevallig tot wanneer die PS-store sales zijn?

Het is inderdaad een goed idee om spellen die ik wellicht minder zal spelen à la V gewoon used te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hitman! Maar wij weten allebei wel dat we die gaan halen. Gta V is ook wel leuk, aangezien je dan nog met je vrienden op next-gen kan gamen. De games die je in je lijstje hebt staan zijn nog redelijk nieuwe games, dus ik zou niet te vlug zijn met aankopen doen. Ik zou sowieso even wachten tot de prijzen van de duurste games wat gezakt zijn. Je kan wel meteen met geld gaan strooien maar straks heb je ze voor 25% minder, bij wijze van spreken. ;)

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik Rocket League nu kopen, want nu is die -20% volgens mij. De Uncharted Collectioneur Bundel is de goedkoopste PS4 bundel meen ik. GTA kan je nu ook in sales kopen of 2e hands (2e hands is hij 30 meen ik). Fallout 4 niet gespeeld, maar ik heb gehoord dat het een top spel is. Als said, kan je ook used kopen voor minder of in een sale. ;)

Weet jij toevallig tot wanneer die PS-store sales zijn?

Het is inderdaad een goed idee om spellen die ik wellicht minder zal spelen à la V gewoon used te kopen.

Ik weet nu dat er een sale is. Volgende zal denk ik rond kerst zijn. :)

Ff gekeken, Rocket League is nu €12, en GTA is €44. In de PlayStation store.

Bewerkt: door ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik Rocket League nu kopen, want nu is die -20% volgens mij. De Uncharted Collectioneur Bundel is de goedkoopste PS4 bundel meen ik. GTA kan je nu ook in sales kopen of 2e hands (2e hands is hij 30 meen ik). Fallout 4 niet gespeeld, maar ik heb gehoord dat het een top spel is. Als said, kan je ook used kopen voor minder of in een sale. ;)

Weet jij toevallig tot wanneer die PS-store sales zijn?

Het is inderdaad een goed idee om spellen die ik wellicht minder zal spelen à la V gewoon used te kopen.

Ik weet nu dat er een sale is. Volgende zal denk ik rond kerst zijn. :)

Ff gekeken, Rocket League is nu €12, en GTA is €44. In de PlayStation store.

lijkt mij een zeer aantrekkelijke aanbieding. Voor dat geld heb je meestal maar één game, nu 2. En het zijn zeker geen slechte games, voor dat geld wist ik het wel :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je zegt: Last of Us. Kneiterse game, zelf jammergenoeg nog niet mogen spelen, maar vaak bij vrienden gekeken of via YouTube.

Zelf ben ik meestal van de AAA-titles.

Star Wars Battlefront zijn ook verdeelde meningen over. Persoonlijk ging ik de game veel vergelijken met de voorgaande Battlefronts. Die in mijn ogen beter waren, maar velen vinden deze game fantastisch.

Tomb Raider: misschien ook een optie. Leuke avontuurlijke game over Lara Croft. Heeft leuke uitdagende singleplayer, maar ook een leuke multiplayer.

Until Dawn: Een avontuurlijke thriller game, vol met keuzes die je zelf kunt maken. Elke keuze heeft invloed op de rest van het spel.

The Walking Dead season 1 en 2: Zelfde als Untill Dawn, maar dan in een Walking Dead setting. Zelfs met characters en plekken uit de serie.

Misschien schieten me later nog een aantal titles te binnen

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Dank voor jullie reacties, ik denk dat TLoU in het categorie kan plaatsen van definitief kopuuhhh, scheelt ook weer, want dat spel kost geen 50+

Dat zorgt ervoor dat ik waarschijnlijk ook Rocket Leaugue zal kopen voor het spotprijsje dat die nu kost; scoort maximaal wat betreft prijs/fun verhouding ^_^

Nou denk ik dan nog 1 spel te kopen, maar misschien wacht ik daar dan nog even mee en koop ik er iets later 2 voor iets meer geld. Ik heb toch een gevoel dat ik de eerste paar weken alleen MGS V zal spelen, want ik kijk al 5+ jaar uit na dat spel.

Zoals je zegt: Last of Us. Kneiterse game, zelf jammergenoeg nog niet mogen spelen, maar vaak bij vrienden gekeken of via YouTube.

Zelf ben ik meestal van de AAA-titles.

Star Wars Battlefront zijn ook verdeelde meningen over. Persoonlijk ging ik de game veel vergelijken met de voorgaande Battlefronts. Die in mijn ogen beter waren, maar velen vinden deze game fantastisch.

Tomb Raider: misschien ook een optie. Leuke avontuurlijke game over Lara Croft. Heeft leuke uitdagende singleplayer, maar ook een leuke multiplayer.

Until Dawn: Een avontuurlijke thriller game, vol met keuzes die je zelf kunt maken. Elke keuze heeft invloed op de rest van het spel.

The Walking Dead season 1 en 2: Zelfde als Untill Dawn, maar dan in een Walking Dead setting. Zelfs met characters en plekken uit de serie.

TWD, mooie spellen, maar wel allemaal gespeeld op mobiel en ik heb begrepen dat die alleen anders zijn op het gebied van besturing.

Tomb Raider heb ik een beetje naar gekeken, maar ik zie mijzelf nog niet dat laatste deel kopen. Maar de definitive edition is toch wel een goeie om mee te beginnen en kost maar 25€. Heb jij die ook?

Until Dawn staat nu ook weer op mijn radar en die maakt het allemaal weer moeilijker, dat ziet er uit als een heel goed spel, zal ik gaan bestuderen.

Just Cause en de Withcer ;)

Just Cause zal ik nog even afwachten tot die uit is ^_^

The Witcher heb ik onderzocht, bestudeerd, doorgrond en de conclusie getrokken dat het niet helemaal mijn ding is.

even off-topic: mag ik vragen welke dag je je playstation gaat kopen? :)

Maandag als ik tijd heb gedurende de winkeltijden console en MGS V en donderdag ontvang ik salaris, dus zal dan de gamecollectie meteen spekken.

Niemand hier ervaringen met Journey?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, wel wat gameplay gezien van Journey op de E3. Ik Heb me nooit verdiept in deze game eigenlijk. Ga reviews en gameplays kijken op YouTube. Die zijn vaak wel spot-on.

TWD: Inderdaad niks anders dan de versie op de telefoon.

Tomb Raider: Het eerste deel gespeeld op lastgen, maar nooit de moeite genomen om de game opnieuw te kopen. Laatst zat hij tussen de Games with Gold games. Toen heb ik hem weer gedownload. Graphics zijn sterk verbeterd, maar singleplayer was geen uitdaging meer. Dus spel weer weggelegd. Maar als je die kan kopen voor 25 euro en je hebt hem nog niet gespeeld. Zeker een aanrader.

Aangezien je ook aangaf van RPGs te houden, misschien is The Elder Scrolls Online dan iets voor jou. (PLAYSTATION PLUS VEREIST)

Grote open wereld game met 13+ gebieden die je kunt verkennen. Ik heb met 1 gebied 2 weken speeltijd gehad om deze te voltooien. Je kunt eerder naar andere gebieden, maar dan is je level vaak te laag. Prachtige game met veel dingen die je kunt ontdekken. Je speelt je eigen spel, maar doorgaans kom je andere spelers tegen die automatisch ook (dezelfde) quests volgen. Supergame! Zeker als een eerste spel voor een nieuwe console. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Just Cause 3 is sinds vrijdag al beschikbaar voor PS4/XBOXONE. :) (Vervroegde vrijgave.)

Wat dacht je van Wolfenstein: The New Order ? Prachtige oorlogsgame over een verhaal na de 2de wereldoorlog die de nazi's hebben gewonnen.Verder heeft deze game een ultra geavanceerde Nazi-technologie qua wapens. Maarja, wat verwacht je dan ook van Bethesda? :puh:

Ik ben zelf niet zo van het RPG genre, maar Fallout 4 bevalt me enorm. :) De mogelijkheden, je eigen kamp dat je opbouwt, een map die niet na een weekje of 2 verveelt,... Prachtige game die zeker en vast het geld waard is.

Battlefield 4 kost in de Playstation Store nog 29,99 EUR, zeker de moeite waard voor dat bedrag.

Journay is, tot 30 november beschikbaar voor 7,50 EUR i.p.v 14,99. Desnoods koop je hem al via je webbrowser en installeer je hem eens je je Ps4 hebt. :)

De laatste Tomb Raider tot u toe komt voor de Ps4 pas uit eind 2016, dus daar moet je nog even op wachten. ;)

Until Dawn raad ik nu niet direct aan. Geweldig verhaal, akkoord, maar de game is simpelweg te kort voor zijn 60 euro. Zeker met al die andere geweldige games die op je liggen te wachten.

Het is misschien ook slim om vandaag (of morgen?) eens je Game Mania binnen te stappen. Game Mania doet namelijk dit weekend (idk of ze het morgen ook nog doen) crazy weekend deals op verschillende Ps4 titels. Zo heb je bijvoorbeeld Evolve voor een kleine 15 euro. :)

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Unti Dawn ook bij het lijstje gegooid voor de toekomst.

Het lijstje reeds gekocht bestaat inmiddels ook; Ik heb Rocket League en Journey aangeschaft in de webstore, want ze waren allebei toevallig verlaagd in prijs.

Zo als het er nu uitziet zijn ga ik de volgende spellen aanschaffen: Metal Gear Solid, TlOU en Fallout 4 kopen. Laatstgenoemde zal dan wel tegen het eind van het jaar zijn.

Ik verwacht dan wel daarmee goed te zitten voor een maandje of 3. Zal daarna ook geen geld meer hebben voor games aangezien ik in februari nog op vakantie zal/wil gaan.

Ik heb overigens nagedacht over een BF spel of misschien CoD, maar momenteel hoef ik even geen FPS, genoeg geknald op de ps3 ^_^

Aangezien je ook aangaf van RPGs te houden, misschien is The Elder Scrolls Online dan iets voor jou. (PLAYSTATION PLUS VEREIST)

- Fallout 4, nooit bezig gehouden met deze reeks, sowieso is RPG (RPG toch?) een genre waar ik me nooit mee bezig heb gehouden. Maar men is lyrisch over dit spel...

Fallout 4 zal m'n eerst RPG worden, zover ik me kan herinneren. Als het me echt goed bevalt, zal ik me vast meer verdiepen in deze genre. Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...