Jump to content

Christmas DLC


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Christmas DLC

Zoals jullie allemaal wel weten is het binnen een maand alweer kerst! Wie houd er nou niet van. Maar buiten het cadeautjes krijgen en dineren met familie zijn we natuurlijk ook nog aan het gamen. Zou het niet leuk zijn als het, net als voorgaande jaren, weer in gta online kerst zou zijn? Ik heb dit topic gemaakt zodat jullie je mening kunnen uiten over nog een keer kerst en hoogst waarschijnlijk sneeuw in de staat San Andreas. Weer een witte laag over Los Santos & Blaine country en grappige kerst kleding, of gewoon het Los Santos zoals we het kennen? Zouden we dit jaar elkaar weer de hersens in kunnen gooien met sneeuwballen en onder de kerstboom zitten op Legion Square? En zou old-gen ook kunnen genieten van dit sfeervolle feest? Vertel hier wat jij denkt dat R* ons moet geven met kerst & kijk of je niet de enige bent die dezelfde mening deelt als jij! :*D

actual_1418914366.jpg

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    6

  • harry1985

    5

  • jeffreyverheul

    5

  • .PhoeniX.

    4

En zou old-gen ook kunnen genieten van dit sfeervolle feest?

De kans is zéér groot dat R* (binnenkort) de oudere generatie consoles bewust overslaat.. Gewoon om 't feit dat Rockstar géén updates meer vrijgeeft

voor de PS3 & Xbox360.. Ze kunnen natuurlijk voor 'n andere aanpak kiezen, zoals 'n regelrechte kopie maken van het jaar daarvoor, zonder die auto's of course, anders zou het erg vreemd zijn.. Hoe dan ook kijk ik namelijk reikhalzend uit naar die periode. 'n Witte laagje doet al wonderen, daar is echter geen extra 'geheugen' (ofzo) voor nodig.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen alle content met een simpele druk op de knop weer activeren. Kijk naar de Valentijnsdag DLC, we kregen dit jaar geen extra content maar wel een event met korting. En tijdens dit event hadden ze alles voor een week weer geactiveerd zodat je nog wat dingen aan je kledingkast kon toevoegen. Zou tof zijn als ze dit ook met de kerst content doen! :)

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het geweldig; driften in de sneeuw door Los Santos.

En een kerstboom met, niet uit te pakken, cadeaus in mijn appartementen.

Het echte kerstgevoel. Zelfs tijdens het gamen.

Hopelijk dat Rockstar de kerst ook dit jaar weer mogelijk maakt voor de PS3.

En natuurlijk ook voor alle consoles en de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik ben tijdens de feestdagen niet zo bezig met gamen omdat ik er geen tijd voor heb. Ik vier eigenlijk namelijk 3 dagen kerst. Kerstavond, 1e kerstdag en 2e kerstdag. Dan ben ik die dagen gewoon druk bezig. Maar na of voor de kerst zou ik er wel van kunnen genieten in gta. :) Hopelijk komt dan ook sneeuw voor de PS3/360 want ik heb een 360. (naar mijn mening gewoon nog een goede console. :) )

Maar ik gun jullie alle mooie DLC's die de PS3/360 niet meer krijgt. Ik zal er later ook van genieten. :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

En zou old-gen ook kunnen genieten van dit sfeervolle feest?

De kans is zéér groot dat R* (binnenkort) de oudere generatie consoles bewust overslaat.. Gewoon om 't feit dat Rockstar géén updates meer vrijgeeft

voor de PS3 & Xbox360.. Ze kunnen natuurlijk voor 'n andere aanpak kiezen, zoals 'n regelrechte kopie maken van het jaar daarvoor, zonder die auto's of course, anders zou het erg vreemd zijn.. Hoe dan ook kijk ik namelijk reikhalzend uit naar die periode. 'n Witte laagje doet al wonderen, daar is echter geen extra 'geheugen' (ofzo) voor nodig.

na mijn idee doet R* niks meer voor old gen een en al hackers zitten op old gen en dlc's zijn ze mee gestopt .
Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt volkomen, idd. Ze hadden voor het laatst wel 'n update vrijgegeven zie 'zogenaamd' de hackers buiten de deur moest houden. Naar

mijn idee had 'ie géén enkele nut, om de reden dat ik al 'n aantal mensen had gezien met ranks boven de duizend.. Of R* heeft simpelweg geen zin meer om de oudere generatie up-to-date te houden.. Dan zit er slecht één ding op; Overstappen! :D

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...