Jump to content

Games - Random Chat


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    58

  • KoningJesper

    37

  • Danger_dog_guy_7

    13

  • Niked

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hah oké, thanks! Dan ga ik ook even bekijken hoe het spel bevalt.

NEE!! Het is niet via Steam. Als je t via Blizzard koopt moet je lager dan level 5 zijn en het minder dan 72 uur geleden gekocht hebben
Link to comment
Delen op andere websites

Maar kom je alleen in aanmerking voor een refund als het spel ook daadwerkelijk niet werkt op je machine?

Nee als t minder dan 3 dagen na aankoo is en je onder level 5 bent kan je via een ticket een Refund aanvragen ;) Wel aalleen op PC :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

post-136417-0-99377400-1471607150_thumb.jpeg

Thanks beide icon_mrgreen.gif Heeft eigenlijk veel te veel tijd gekost (Bleek eigenlijk heel simpel toen ik er achter kwam hoe het moest emo.gif), maar na een uur zit eindelijk het moederbord erin! static.gif Vind ik best een prestatie voor iemand met 2 linkerhanden als ik puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Op de RAM-sticks zit aan beide kanten een sticker over ongeveer de hele breedte met de tekst "Removing will void warrants". Moet ik deze eraf halen voordat ik het RAM erin zet? verder nog een vraag: Mijn moederbord had 4 slot, stond er in iedergeval bij. Maar nu zie ik 8 sleuven. In de ene helft passen mn RAM-sticks wel, in de andere helft niet. Hoe zit dat?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

watch dogs 2

KOOP HET NIET!

ik koop het wel.

Ik mag hier eigenlijk niks zeggen, maar:

Het gaat geen goed spel worden. Extreem repetief, lege wereld en slecht verhaal. Als je wil reageren, reageer maar in "Games Random Chat"

Dit slaat nergens op. Iedereen heeft zijn eigen mening, die van een ander is niet de mijne. Naar wat ik gezien heb ziet het spel er prima uit. Heb nooit watch dogs 1 gespeeld (gelukkig) dus ben helemaal nieuw op dit gebied. Ik bepaal zelf of ik hem koop, maar niet voordat meer heb gezien van het totaal plaatje.
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, normaal zou ik zeggen van "je kan beter 0,0 enthousiast raken voor een Ubisoft game", maar ik begin te merken dat je tegenwoordig beter gewoon voor geen enkele game enthousiast kan raken. Goed voorbeeld is weer Mafia III, het is maar net dat ik tijdens de release van No Man's Sky op vakantie was, maar dit is voor mij toch wel de DOTY van 2016. (=Disappointment Of The Year 2016) Waar ik toch echt het idee had dat dit mijn GOTY zou zijn of misschien #2 na Uncharted 4.

Rockstar Games en Naughty Dog zijn de enige BigBudget-ontwikkelaars waar ik zeker van kan zeggen dat ik dat ik nog steeds graag aan boord ga van de "Hype-train". Misschien ook wel CD Projekt Red, zij hebben ook wel een geweldige reputatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit me volledig bij jou aan, The Witcher 3 heeft mij echt fan gemaakt van deze franchise en gameontwikkelaars. Rockstar komt altijd met goede en strakke games (Ik kijk dan naar GTA/Red Dead).

Persoonlijk vind ik de Ubisoft games wat minder interessant dan voorheen. Ik blijf wel de AC franchise volgen, omdat ik het concept echt heel gaaf vind, maar het blijft continue herhaling zonder veel veranderingen. De games van EA voldoen vaak ook niet aan de hoge verwachtingen. Er is nog wel één ontwikkelaar die persoonlijk goede uitgewerkte en toch simpele spellen uitbrengt en dat is Telltale. Vaak fantastisch meeslepende verhalen in een eigen style (Grafisch gezien moet je er van houden of niet)

Het zijn bij mij toch de standaard games die ik elk jaar blijf kopen (FIFA, AC voorheen dus ook CoD, Battlefield), maar door mijn gebrek aan tijd merk je dat je heel snel achterloopt bij de multiplayer games in Skill en wapens, vaardigheden en unlockables. Dus ik stort me de laatste tijd meer op grote Open-World games waarin ik gewoon lekker op mijn eigen tempo doorheen kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop nooit meer een Ubisoft-game. De laatste Ubisoft-games die ik gehaald heb waren AC IV en Far Cry Blood Dragon. Beide zijn sterke games, naar mijn mening, maar AC IV kon ik niet uitspelen vanwege een of ander online event dat al geweest was en Far Cry Blood Dragon kon ik niet eens spelen, die heb ik uiteindelijk van TBP afgehaald en zo gespeeld :fp:.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ik stort me de laatste tijd meer op grote Open-World games waarin ik gewoon lekker op mijn eigen tempo doorheen kan.

Open-wereld games zijn bij mij toch wel steeds meer een 'mixed bag' aan het worden. Steeds meer in deze genre worden gemaakt aan de hand van een checklist krijg ik de indruk. Ik heb het nu met Mafia III, maar een tijdje terug had ik het echt vooral met Mad Max. Het lijkt zo van:

- te grote wereld, check

- verhaalmissies, check

- zijmissies, check

- uitkijkpunten om info weer te geven op de kaart, check

- NPC's met intel, check

- kampen/gebieden om over te nemen, check

- RPG-likish player-upgrades, check

- etc.

Ik denk dat het wel duidelijk is wat ik bedoel: steeds vaker komt het bij mij over alsof ze zijn gemaakt onder het mom van "filler, filler, no killer". De twee beste AAA-games van 2015 (kritisch gezien) waren ook open-wereld, maar die gebruikte dat aspect meer als een tool om de echte game die in feite een ander genre besloeg te verbeteren: The Witcher 3 met een behoorlijk diepgaande verhaal en lore als actie-RPG zijnde en MGSV met een behoorlijk diepgaande gameplay als tactische stealth-actie game zijnde. Dat vind ik dan wel weer echte topgames waar ik ieder 100+ uur in heb gestoken emo.gif Ben toch wel benieuwd hoe jij hier dan over denkt als open-wereldgames liefhebber en of je ook zo een trend ervaart.

Goed, nou heb ik de reputatie hier om Ubisoft maar al te graag met de grond gelijk te maken, maar ik wil toch wel even iets inhoudelijks aankaarten wat betreft hun open-wereld games de laatste jaren. Ik vond AC:Syndicate niet per definitie slecht, maar wat ik bij vele Ubisoft games zoals dat deeltje en bijvoorbeeld deze nieuwe Watch Dogs merk, is dat ze serieuze thema's in het spel proberen te verwerken: industriële revolutie, kinderarbeid, surveillance en big data. Dat waardeer ik wel, maar meestal dienen deze thema's als niet meer dan een flinterdun behang. Het verhaal is zelden diepgaand, 1 per 2 karakters komt over als behoorlijk misplaatst, kent amper morele kwesties en komt in de meeste gevallen steeds maar weer neer op de standaard missieconcepten van Ubisoft games. Volg die en die, leg die en die om, luister die en die af, iedereen kent ze wel puh2.gif Met andere woorden, het is keer op keer veel potentie wat niet benut wordt naar mijn mening.

Ik koop nooit meer een Ubisoft-game. De laatste Ubisoft-games die ik gehaald heb waren AC IV en Far Cry Blood Dragon. Beide zijn sterke games, naar mijn mening, maar AC IV kon ik niet uitspelen vanwege een of ander online event dat al geweest was en Far Cry Blood Dragon kon ik niet eens spelen, die heb ik uiteindelijk van TBP afgehaald en zo gespeeld fp.gif.

AC IV is inderdaad wel een sterk spel, maar het komt ook met de nodige bugs en dat is echt het gevolg van de manier waarop Ubisoft die game heeft geproduceerd; er zijn maar liefst zeven verschillende studio's geweest die eraan hebben gewerkt!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...