Jump to content

Games - Random Chat


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    58

  • KoningJesper

    37

  • Danger_dog_guy_7

    13

  • Niked

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 uur geleden, NickOwnage zei:

Ik ben nu begonnen aan The Secret of Monkey Island 2: SE. Fantastische game! Ik had veel over deze game gehoord, maar nooit zelf gespeeld. Superveel humor! :D

Leuk om te horen, ik heb er zelf ook vaak over gehoord, maar nooit gespeeld. Alles wat LucasArts heeft gemaakt de vorige eeuw! :klap:
Pioniers in videogames van de vorige eeuw.

Link to comment
Delen op andere websites

19 minuten geleden, FrankyFourFingers zei:

Leuk om te horen, ik heb er zelf ook vaak over gehoord, maar nooit gespeeld. Alles wat LucasArts heeft gemaakt de vorige eeuw! :klap:
Pioniers in videogames van de vorige eeuw.

Dat absoluut! Ik ga eens deze week even opnieuw beginnen met een walkthrough om in een keer de achievements te halen. :) Nadat ik hem zelf uitgespeeld heb. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er naar uit dat we dit jaar weer een klassieke Call of Duty krijgen. In een persconferentie hebben ze bevestigd dat Infinite Warfare niet het succes is als ze gehoopt hadden en dat de futuristische setting blijkbaar niet slim was. ''Traditional combat'' zou dit jaar blijkbaar terugkeren. 

 

Ik ben in ieder geval benieuwd. De laatste drie Call of Duty's vond ik niet speciaal. Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat de helft van het spel achter een pay wall gestopt wordt in de vorm van Supply Drops. Als ze weer teruggaan naar een klassieke COD hoop ik op een WO2 of Vietnam setting. Dat lijkt me wel tof om nu te zien. Er zijn dan in ieder geval veel concurrenten. Battlefield 1, Verdun, Days of War, Battalion 1944. 

 

Destiny 2 was trouwens ook nog even genoemd, deze staan ook voor dit jaar gepland. Ik vond het eerste deel op het begin ontzettend tof. Daarna was het alleen grinden voor betere loot en werd de leuke content allemaal in betaalde DLC's gestopt die bijna even duur waren als het spel zelf. Daar stopte Destiny dus voor mij aangezien ik het niet waard vond. Hopelijk doen ze dat bij deel 2 niet. Want dan kan het denk ik wel een spel worden dat lang leuk kan blijven voor veel spelers. 

Link to comment
Delen op andere websites

12 uur geleden, PrioX zei:

Ziet er naar uit dat we dit jaar weer een klassieke Call of Duty krijgen. In een persconferentie hebben ze bevestigd dat Infinite Warfare niet het succes is als ze gehoopt hadden en dat de futuristische setting blijkbaar niet slim was. ''Traditional combat'' zou dit jaar blijkbaar terugkeren. 

 

Ik ben in ieder geval benieuwd. De laatste drie Call of Duty's vond ik niet speciaal. Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat de helft van het spel achter een pay wall gestopt wordt in de vorm van Supply Drops. Als ze weer teruggaan naar een klassieke COD hoop ik op een WO2 of Vietnam setting. Dat lijkt me wel tof om nu te zien. Er zijn dan in ieder geval veel concurrenten. Battlefield 1, Verdun, Days of War, Battalion 1944. 

 

Destiny 2 was trouwens ook nog even genoemd, deze staan ook voor dit jaar gepland. Ik vond het eerste deel op het begin ontzettend tof. Daarna was het alleen grinden voor betere loot en werd de leuke content allemaal in betaalde DLC's gestopt die bijna even duur waren als het spel zelf. Daar stopte Destiny dus voor mij aangezien ik het niet waard vond. Hopelijk doen ze dat bij deel 2 niet. Want dan kan het denk ik wel een spel worden dat lang leuk kan blijven voor veel spelers. 

Sledgehammer games was eerder natuurlijk al bezig aan een Vietnam game. Mocht het echt zo zijn dat we volgend jaar een klassieke COD krijgen, dan zet ik mijn geld daarop in. Ik ben wel benieuwd wat ze gaan doen met de Advanced Warfare reeks, aangezien deeltje 1 met een cliffhanger eindigde. Wie weet geven ze die wel een hele nieuwe draai. Wie zal het zeggen? 

 

Al met al goed dat ze terug willen naar de klassieke setting. Al die futuristische troep werd ook snel eentonig. 

Link to comment
Delen op andere websites

Black Ops III was nog best vermakelijk met dat sliden en boosten, iets wat ik totaal niet had bij Advanced Warfare.

Infinite Warfare heb ik mij helemaal niet aan gewaagd, en zou hem eventueel alleen willen vanwege die Remake.

 

Gelukkig gaan ze nu toch Back to Basic met Call of Duty. :)

 

 

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Titanfall 2 is dan ook veel en veel beter dan Infinite Warfare. Het is jammer dat alle lof die het gekregen heeft niet afgespiegeld worden in de verkoopcijfers. Het eindigde in alle shooter of the year awards telkens net achter Overwatch en DOOM of pakte hier en daar zelfs wat prijzen, maar eindigde telkens wel voor CoD en BF.
Maar goed, wat EA bezielde om een recente IP waarvan het eerste deel niet zo best was ontvangen, te sandwichen tussen Battlefield 1 en CoD: IW is een mysterie voor iedereen :7

 

Hopelijk is de volgende CoD een vietnam of koude oorlog knallert, dat zie ik zeker wel zitten. Persoonlijk vind de eerste Black Ops nog steeds de beste CoD sinds de originele Modern Warfare.

Link to comment
Delen op andere websites

13 uur geleden, NickOwnage zei:

Van IGN kregen ze zelfs een 10/10! Helaas alleen voor de PS4, anders had ik deze titel zeker aangeschaft!

Jah, we mogen echt trots zijn op GG! :D

Ik ben echt al helemaal in love sinds de game werd aangekondigd op E3 2015 met onderstaande trailer. Alhoewel het erg op leek dat het een goede game zou worden, is het gewoon zo fijn als een game waar je flink zin in hebt bijna alleen 8en en 9ens scoort met hier en daar ook nog een volle 10/10. Dat lucht echt op :clown:

(Nu probeer ik  rapido The Witcher 1 uit te spelen voor deze open-wereld RPG woensdag in de schappen ligt! :puh:)

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een racegame is een best wel groot begrip. Meeste zo niet alle racegames kunnen gespeeld worden met een racestuur. Ik weet niet wat voor stuur je hebt? 

 

Anyway, om dan maar een lijstje met racegames te geven. Aangezien je niet echt duidelijk hebt aangegeven wat voor soort racegame je zoekt is het een redelijk divers lijstje. 

Zo zijn er racespellen op circuits, waar je op een speciale racebaan rijdt, open wereld racespellen waar je bijvoorbeeld in een stad kunt rijden en rallygames waar je op een zachte ondergrond rijdt. 

 

 

Circuit

- Formule 1 2016

Dit spel draait helemaal om de raceklasse formule 1. Alle circuits en coureurs van de Formule 1 ( waaronder Verstappen uiteraard) zitten in het spel. Verder is er naast een carrièremodus en quick race modus, timetrail en natuurlijk een multiplayer. Nadeel is wel dat je alleen met Formule 1 auto's kunt rijden. Mocht je vader een fan zijn van Formule 1 is dit een veilige keuze. 

 

- project cars

In dit spel zitten werkelijk allerlei klasses. Van Formule 1 tot Formule Ford ( onder een andere naam uiteraard) tot Enduranceraces, Touringcars en zelfs karts. Verder is er ook een divers aanbod aan circuits. Er zit een uitgebreide carrière in, mogelijkheid tot quick race en ook weer een multiplayer. Ik raad dit spel niet aan als je vader nog nooit racegames heeft gespeeld aangezien het lastig is om onder de knie te krijgen. Heeft je vader echter behoefte aan extreme uitdagingen, dan is het natuurlijk een ander verhaal.  

 

Volgende circuitspellen zie ik ook vaak opduiden, al heb ik die zelf niet gespeeld, dus ik kan er weinig over vertellen:

- Grid 2 ( is al wel wat ouder)

- Assetto Corsa ( kan hem alleen nergens fysiek vinden) 

- Shift 2

 

Open wereld

- Need for speed, need for speed rivals

In deze spellen race je niet op een afgebakend circuit, maar gewoon door de stad. Verder moet je ook rekening houden met politie en ander verkeer. 


- The Crew

In dit spel rijd je door een grote, open wereld waar je verschillende missies moet doen. Je rijdt op circuits, op de openbare weg, over zandweggetjes en dergelijke. Dit spel is eigenlijk het leukst wanneer je met een aantal man op ontdekkingsreis gaat. Ik weet niet echt of dat is wat je zoekt. 

 

Rallyrijden

Rallyrijden is het racen op zandweggetjes. Enkele voorbeelden hiervan zijn:

- WRC

-Dirt

- Sebastien Loeb

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Het aantal racespellen zijn namelijk erg divers en zonder dat je precies weet wat je wilt, is het een lastige zoektocht. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Op 20-2-2017 om 23:24, FrankyFourFingers zei:

HZD.png

Chapeau voor het Amsterdamse Guerrila Games :klap:

Volgende week meteen oppikken.

 

@KoningJesper Hoe heette ook alweer die ene topdown twin-stick shooter die jij speelde, waarvan ik iets zei als "dat is echt een geweldig spel". Volgens mij speel je ook als een SWAT-agent of iets dergelijks.

Ik heb nooit zo een spel gespeeld, maar bedoel je misschien deze? :)

 

Door Kickers

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...