Jump to content

Games - Random Chat


KoningJesper

Recommended Posts

...

Maar dan kan ik alleen die extra schijf (1 TB) gebruiken? Toch?

Yes, je kan niet twee schijven erin stoppen, helaas.. Als je het gaat doen, zou ik wel op een paar dingen letten. Je kan je saves kopiëren naar de PS+ Cloud voor de zekerheid en behoorlijk handig is om ook een externe harde schijf te gebruiken om je huidige HDD mee te back-uppen. Anders moet je straks alles wat er nu opstaat helemaal opnieuw downloaden..
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    58

  • KoningJesper

    37

  • Danger_dog_guy_7

    13

  • Niked

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar kan je dit uitleggen:

Stel ik heb de Witcher 3 op schijf 1 (500 GB) en NMS op schijf 2 (1 TB) en schijf 2 zit erin. Kan ik dan gewoon schijf 1 erin doen als ik weer Witcher 3 wil spelen of moet ik dan weer helemaal opnieuw downloaden?

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Technisch lijkt het mij gewoon mogelijk, al kan ik het niet meer 100% zekerheid zeggen, maar ik vraag me af of het praktisch wel waard zou zijn om iedere keer je harde schijf te verwisselen? Lijkt mij behoorlijk a-relaxed. Ik zou dan eerder gewoon voor een 2TB HDD gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik heb wel een goede gevonden, maar alleen op Amazon (UK en VS) :( 100 euro voor 2 TB THanks trouwens voor de hulp :D

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

-Ghost Recon - Wildlands

-Battlefield 1

-PSVR

-Microsoft Hololens

-No Man's Sky

Ookal zou het zeer vroeg zijn na Uncharted 4, hoop ik toch dat Naughty Dog al iets van hun toekomstige werken laat tonen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop meer te horen over de Mafia game en natuurlijk een aankondiging van Rockstar Games. Ik gok dan ook dat de eerste aankondiging van een nieuwe game ook meteen betekent dat het de eerste spel wordt die alleen kan worden gespeeld op de current generation consoles, en niet op de oudere consoles zoals de PlayStation 3 en XBOX 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Minder dan 2 uur speeltijd en hem niet langer dan 14 dagen in je bezit hebben.

Als je die voorwaarden hebt voldaan krijg je binnen de 7 dagen je geld terug. ( Bij mij was het de dag zelf)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...