Jump to content

Sahara Noir - 'Dark LP'


Dinosaur

Recommended Posts

Because everything she does comes from within.

From some dark impulse. I guess that's what makes her so thrilling to watch.

So dangerous.

Even perfect at times, but also so damn destructive.

zxqjdf.jpg

Normaal gebruik ik hele felle, vrolijke kleuren.

Ik wilde nu een keer donker werk maken!

Tips?

^^

Link to comment
Delen op andere websites

Zalig werk, je mag wel vaker met donkere kleuren werken!

Kleuren ogen zacht, maar komen toch krachtig over.. zoals het hoort te zijn. Duidelijke focal en een strakke text die goed bij de LP past.

Ik vind de blur stenen achtergrond wat minder evenals de filter die op haar hand zit..

Aantal schoonheidsdingetjes wegen niet op tegen het geheel! Tof!

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks! Misschien inderdaad iets vaker met donkere kleuren werken, is namelijk wel een beetje 'onwennig' nog dus zou niet verkeerd zijn, hahah.

Dat zwarte op de hand bedoel je? Dat zat al op de foto zelf xD Ik heb geprobeerd het weg te werken maar dan zie je de 'handlijnen' niet meer goed (knokkels ed.).

En de achtergrond idd, nu je het zegt. xD Daar ben ik heel lui in geweest, die zat namelijk al gewoon achter/in de stock.

Ik heb haar gerenderd en niet meer naar de achtergrond gekeken xD thanks voor de tip, ga kijken of ik nog iets met die stenen ga doen! ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dit is echt zeer goed gelukt man. Je mag inderdaad wel vaker dit soort kleuren gaan gebruiken. Je geeft door middel van je kleurgebruik en de effecten een mysterieus sfeertje aan je design. Echt knap gedaan. De combinatie van je effecten zorgt niet voor een chaotische rommel; het is juist een geheel. Wel moet ik zeggen dat MrKwark gelijk heeft; het paarse rondje is inderdaad niet een succes. Ik moet overigens zeggen dat de effecten op de arm (en de groene in de nek) wel iets beter uitgewerkt konden worden. Het lukt er niet zo overheen geplakt, terwijl de andere effecten juist fantastisch zijn verwerkt.

Ook je tekst is supermooi gedaan hoor. Gewoon fantastisch. KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...