Jump to content

We have flowers - Manip van .Levi.'s foto


Dinosaur

Recommended Posts

'They might have guns, but we have flowers'

vrpsn5.png

Ik zag de waanzinnige foto's van .Levi. en las dat ze voor design gebruikt mogen worden, bij deze dus.

Ik zat al een tijdje met het idee van de 'flowers' (quote) in mijn hoofd, en toen ik deze foto zag ging er bij mij een lichtje branden.

Originele foto van .Levi. :

http://www.gtaforum.nl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=51317

voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar mijn idee achter dit design;

De foto gaf mij een beklemmend gevoel. De tuin/gras/planten zijn prachtig en leven. De glazen, strakke muren/bouwwerk geven het gevoel dat je opgesloten zit.

De C4D staat voor mij symbolisch voor de 'statische' figuren die proberen om met geweld een veilige ruimte binnen te komen. Ze komen niet verder dan de 'rand' omdat op/om het kader (de muur) steeds meer bloemen en planten groeien, het gaat steeds meer leven. De bloemen zijn symbool voor de quote van de vader uit het filmpje. De witte doek staat voor mijn gevoel niet voor het 'ik geef op', maar voor de onschuld van de mensen in de tuin. Een bloedvlek is nog licht zichtbaar omdat de wonden nog zo vers zijn. Idem voor de lichtje bloedvlekken op de trap, van het rennen en (tevergeefs) vluchten. Het konijn heb ik er in gedaan omdat ik laatst iets las over symbolen en bij een konijn was dat iets van 'warmte en tedere knuffel', dat vond ik wel passen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb beide foto's even vergeleken maar je hebt er echt iets moois van gemaakt. De foto was van Levi was aardig basic en het is gewoon een foto waarbij veel mogelijk is. Wat jij er dan ook van hebt gemaakt is geniaal. Je gebruikte bloemen en planten passen echt perfect bij het plaatje en zorgt voor een geheel. Ook je C4D heb je mooi verwerkt. Zeer knap gedaan! Ook de achterliggende gedachte maakt het design nog mooier. Netjes hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...