Jump to content

Wat is de absolute ragegame voor jou?


aron24

Recommended Posts

Nou, de naam zegt het al.

Ik ga altijd bij FIFA ragen, als die verdomde scheidsrechters weer eens fluiten om niks. Kan ik me echt kapot aan ergeren. Ook als de tegenstander in de laatste minuut scoort, is kapot ergelijk. Voor de rest rage ik niet.

Hoe zit dat bij jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb veel geraged om cheaters in SA-MP, maar FIFA spant toch wel echt de kroon. 1 x controller kapot geslagen, ik weet niet meer waarom precies, maar ik weet wel nog dat het verschrikkelijk terecht was. emo.gif

Poeh, zeker weten FIFA! Wanneer ik weer een onterechte penalty krijg, of wanneer de tegenstander scoort terwijl ik de betere ben. Daarnaast krijg ik online ook vaak in de laatste minuten een tegengoal; zó frustrerend!

Join the club. emo.gif Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Enige game waarbij ik ooit mijn PS3 controller heb stuk gegooid was Battlefield 3. In shooter games ben ik een speler die erg veel belang hecht aan mijn K/D ratio en wanneer ik dan verschillende malen na elkaar in mijn rug wordt neergeschoten zonder zelf een kill te halen durft de frustratie nogal eens hoog oplopen. Natuurlijk had ik achteraf erg veel spijt toen ik de prijs voor een nieuwe controller zag.

Link to comment
Delen op andere websites

"Rage" of woede zou ik het niet direct durven noemen, maar er zijn wel dingen die mij enorm frustreerde. Zo heb ik in Max Payne 3 de New York Minute challenge proberen te doen. Het probleem daarmee is dat als je het level faalt je het level hélemaal opnieuw moet spelen én de ettelijke minuten durende cutscenes voor het level - die je overigens niet kan overslaan - tot vervelends toe opnieuw moet kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Poeh, zeker weten FIFA! Wanneer ik weer een onterechte penalty krijg, of wanneer de tegenstander scoort terwijl ik de betere ben. Daarnaast krijg ik online ook vaak in de laatste minuten een tegengoal; zó frustrerend!

Wat is er erg aan onterecht een penalty krijgen? clown.gif

>>> Door Visser23: Hihi oeps, foutje. Tegen krijgen natuurlijk :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat nog maar zelden bij GTA Online.. Iedere keer dat 'n speler mij vermoordde werd ik weleens eventjes gefrustreerd, vooral als ik ze op

'n magische wijze niet kon omleggen. In godzijdank had ik gelukkig nooit een controller o.i.d. gemold om zulke redenen. :clown:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...