Jump to content

Wat is de absolute ragegame voor jou?


aron24

Recommended Posts

"Rage" of woede zou ik het niet direct durven noemen, maar er zijn wel dingen die mij enorm frustreerde. Zo heb ik in Max Payne 3 de New York Minute challenge proberen te doen. Het probleem daarmee is dat als je het level faalt je het level hélemaal opnieuw moet spelen én de ettelijke minuten durende cutscenes voor het level - die je overigens niet kan overslaan - tot vervelends toe opnieuw moet kijken.

Oh boy don't even get me started... :7

Link to comment
Delen op andere websites

FIFA heeft mij wel 2 Dualshocks3 gekost, verder af en toe een beetje flippen met CoD. En dan vooral van die noobtube/commando gebeuren in MW2.

En van beide reeksen had ik na jaren iedere deel aan te schaffen er een einde aan geknoopt en toen ben ik me gaan richten op vooral solofocused games. Uncharted, Batmans etc., veel minder stress en veel meer ontspanning :)

Link to comment
Delen op andere websites

Absoluut FIFA. Zo vaak gefrustreerd uitgegooid door één enkel raak afstandsschot van de tegenstander waardoor je alsnog verliest of niet wint... Nee, dáár word ik veel sneller gewelddadig van dan GTA. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen FIFA eigenlijk, maar dat is dan meestal ook extreem. Zeker 3 Xbox 360 controllers gesloopt en 1 Xbox One controller + nog wat muurschade van de controller die er tegen op vloog.. :$ Het ergste is dat ik telkens die €50 euro toch maar weer uitgeef voor een nieuwe controller en ik die wéér sloop. Na 3 controllers van de 360 had ik op een gegeven moment maar een oude erbij gepakt en begon ik daar op te meppen of te slaan i.p.v. mijn nieuwe controller.

Link to comment
Delen op andere websites

Call of Duty Modern Warfare-series en dan vooral MW2 waar je bij 24 kills een NUKE kon halen, 23 kills en dan gekilled worden door een noobtuber :sst:.

Toen heb ik mijn controller zo hard laten vallen dat de joystick kapot ging. Ik ben toen naar de Game Mania gegaan en kreeg toen een reparatie voor niks, hierna stond de joystick scheef :7.

Verder GTA:Online, vooral met die combat rollers. Godzijdank hebben ze dat generfed dat daar nu een seconde tussen zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Call of Duty Modern Warfare-series en dan vooral MW2 waar je bij 24 kills een NUKE kon halen, 23 kills en dan gekilled worden door een noobtuber :sst:

Als je die Nuke niet had gehaald gedurende je AC-130 of Chopper Gunna, dan begon het zweet zich al op te stapelen op je voorhoofd :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Onlangs Alien: Isolation aangeschaft voor een spotprijsje. Echt een geweldige game, maar tegelijkertijd superfrustrerend! 1 foutje, d.w.z. iets te snel bewegen of iets te vroeg de hoek om en je bent dood! Om nog maar te zwijgen over het ontbreken van checkpoints.

Wel mooi dat er toch nog een onwijs moeilijk spelletje bestaat tussen al die andere (te) simpele triple-A games.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van denkwijze verandert, en voortaan kan ik me soms kapot-irriteren aan Agar.io.. Serieus, ik kom de laatste tijd alleen maar van die types tegen die je proberen te treiteren omdat zij o.a. het niet van jou kunnen winnen. Daarbij is 't spel tevens 'kapotgemaakt' door de spelers, talloze mensen gebruiken gewoon bots om zo snel mogelijk groot te worden. Strontvervelend.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel spellen waar ik soms zit van... zucht...

Vaak komt dat door slechte gameplay of storyline (een gebrek aan spelerinteractie).

Dat heb ik tot nu toe met alle zombiegames gehad, met gta's, rpg-games, voetbalgames, racegemes... best wel veel eigenlijk. Niet dat ik met spullen loop te smijten ofzo, maar wel dat ik stop met het spel te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...