Jump to content
ERRWINS

Playstation 3-versie beschikbaar van GTA: San Andreas


med_gallery_1_5_409222.jpg

Rockstar Games heeft geheel onverwachts Grand Theft Auto: San Andreas uitgebracht voor de Playstation 3. Het spel verscheen vandaag 'opeens' in de Playstation Store. Vorig jaar kwam het spel al beschikbaar voor de Xbox 360. Deze versie heeft verbeterde graphics en draw-distance ter vergelijking met de Playstation 2-versie van het spel.

Alhoewel de Playstation 3-versie vrijwel identiek is aan de Xbox 360-versie, mist er wel een trophy waarbij de speler tien 'pimping missions' moet zien te voltooien. Deze is verwijderd zodat er ruimte kwam voor de platinum trophy.

De Playstion 2 Classics-versie van het spel is uit de Playstation Store verwijderd, waarvoor de Playstion 3-versie uiteraard voor de in plaats komt. Het spel kost nog respectievelijk 14,99 euro.

Eerst impressie van het spel. © Vadim M

Wat vind jij van deze beslissing? Laat het weten in een reactie!

Bron: Gamer.nl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ja, dus? Wat maakt het uit. Trouwens, het is wel 'n goede zaak dat ze 'm zonet nog hebben vrijgegeven voor de PS3. (Ik weet 't niet zeker of R* hier

volstrekt bewust ervoor heeft gekozen.) Immers krijg je hierdoor tijdelijk méér mensen die dan op de PS3 gaan spelen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mensen kom op zeg, wat een drama om zo'n mooi spel.

Wil je het spel GTA SA spelen koop een PS2 en koop het spel GTA SA en ga spelen.

Ga niet moeielijk lopen doen om 15 euro als je het wel koopt, en daar bij lees ik alweer dat er heel veel veranderd is dus ga dan ook niet janken.

Ik snap niet dat mensen een spel als GTA SA zo moeten verneuken het teramasteren / remaken.

Daar bij is het niet echt nieuws he maar goed.

Laat ze het huidige nieuws van GTA V / GTA Online maar bij houden.

Nou,niet veel meer mensen denk ik,hoor! Trouwens, ik vindt zelf dat games die orgineel voor beeldbuis zijn gemaakt er niet uitzien in HD( tenminste dat is mijn ervaring).

Helemaal mee eens.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mensen kom op zeg, wat een drama om zo'n mooi spel.

Wil je het spel GTA SA spelen koop een PS2 en koop het spel GTA SA en ga spelen.

Ga niet moeielijk lopen doen om 15 euro als je het wel koopt, en daar bij lees ik alweer dat er heel veel veranderd is dus ga dan ook niet janken.

Ik snap niet dat mensen een spel als GTA SA zo moeten verneuken het teramasteren / remaken.

Daar bij is het niet echt nieuws he maar goed.

Laat ze het huidige nieuws van GTA V / GTA Online maar bij houden

Pardon?

1) Waarom is dit geen nieuws? Het is toch nieuw op deze manier uitgebracht?

Staat zelfs op nu.nl; dan moet het zéker op elk zelfrespecterend forum dat toegewijd is aan GTA staan.

2) waarom alleen GTA Online/GTA V? Ik vind SA nieuws ongelooflijk veel interessanter dan Online/V nieuws, ook al is het (natuurlijk) maar sporadisch. Elk GTA nieuws moet hier gewoon gepost worden, ongeacht hoe oud het spel is, omdat er gewoon altijd leden geïnteresseerd kunnen zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Beter brengen ze het uit voor de PS4.

En je dan dood ergeren aan de graphics en de vierkante blokjes die je ziet emo.gif

Helemaal niet. Ik wacht al jaren op geremasterde versies van R*-spellen. Voor mij mogen ze San Andreas, Vice City, Red Dead Redemption en L.A. Noire opnieuw uitbrengen op PS4, ik zou ze meteen kopen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...