Jump to content

Delta Force


NicolaB

Recommended Posts

Delta Force

Ontwikkelaar: Verschillend, Novalogic

Uitgever:Verschillend, Novalogic

Genre: first person shooter

Platforms: PC

Aantal spelers:

Releases: 1998-2009

Demo:

Delta Force 1, uit 1998

Delta Force 2 (Russisch), 1999

Delta Force Land Warrior, 2000

Delta Force Black Hawk Down, 2003

Deltaforce was in 1998 een van de eerste (en nog steeds een van de weinige) openworld first person shooters. GTA2 moest nog uitkomen, maar in Deltaforce kon je destijds al met 16 man online multiplayer spelen (dat was best ongekend voor die tijd). In 2000 was het zelfs mogelijk om met 50 man online te spelen. Tot Battlefield 1942 in 2002 was dit dé online multiplayer shooter.

Hebben jullie ook Delta Force gespeeld?

Link to comment
Delen op andere websites

Jazeker! Delta Force Land Warrior heb ik altijd samen met mijn broer gespeeld. Vele uren heb ik daar ingestoken. De online map met de gevangenis was mijn favoriet. De singpleplayer heb ik tig keer uitgespeeld want het bleef gewoonweg fantastisch.

Helaas heb ik Land Warrior niet meer, maar wel deel 1 van de reeks. De pixels zijn echter te ruim aanwezig om het goed te kunnen spelen, maar wat was het een toffe game!

Link to comment
Delen op andere websites

Delta Force Xtreme was volgens mij de eerste online shooter die ik ooit heb gespeeld, altijd deze map:

Ik speelde volgens mij altijd een demo-versie, waarin zelfs die gebouwen er niet eens op zaten, maar wat een feest van herkenning! Ik meen me te herinneren dat het dat spel was waarin iedereen zichzelf Owner of Administrator noemde.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Land Warrior speelde ik altijd met vrienden op een LAN, en ik kwam erachter dat de verrekijker eigenlijk tegen je werkt. Je moet rustig rondkijken en als je pixels ziet bewegen loopt daar een ventje. Dan erop af om te knifen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nog nooit gespeeld, maar mijn broer wel en ik weet nog goed dat ik met hem zou meekijken en als extra paar ogen zou fungeren :7

Ik denk dat ik begin deze eeuw alleen nog maar bezig was met games à la Rayman en Ridge Racer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...