Jump to content

Life Is Strange


NilsHolgersson

Recommended Posts

Uit nieuwsgierigheid een vraagje voor iedereen die het spel heeft uitgespeeld, welke einde heb jij gekozen en waarom?

Sacrifice Chloe, omdat ik liever duizenden mensen red van een grote ramp dan het redden van iemand waar je veel om geeft.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Zojuist Episode 1 gespeeld (gratis). Ik vind het een heel bijzonder verhaal. Aan de ene kant trekt het me, maar aan de andere kant vind het verhaal ook weer niet spannend genoeg om het volledige spel te gaan kopen. Het heeft heel wat weg van Alan Wake alleen in een heel ander jasje. De karakters komen in de eerste Episode al wel goed naar boven, het hele spel wat draait om foto's en social media vind ik wel supervermakelijk om te lezen over de andere personages, maar een echte 15 euro heb ik er niet voor over.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel jammer dat je niet écht veel keuzevrijheid hebt. Het lijkt toch een beetje op Telltale games, maar dan wel nog iets beter.

De graphics zijn niet te vergelijken, omdat TellTalle haar eigen style heet, maar inderdaad niet superveel vrijheid. Ik heb TT: TWD en TT: Wolf Among Us gespeeld en beiden sleurden mij echt het verhaal in, dat vond ik bij dit spel nog een beetje tegenvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik heb ze ook allemaal gespeeld en dit is gewoon een ander spel. Daar passen andere graphics ook bij. Net zoals The Wolf Among Us ook andere graphics heeft, dan Game of Thrones. De sfeer vind ik bij allen wel goed doordringen en bij beide sleurt het me enerzijds er wel in; maar ik zou soms hele andere keuzes maken dan me wordt voorgeschoteld. Op zo'n moment trekt het me dan snel het verhaal uit.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik heb ze ook allemaal gespeeld en dit is gewoon een ander spel. Daar passen andere graphics ook bij. Net zoals The Wolf Among Us ook andere graphics heeft, dan Game of Thrones. De sfeer vind ik bij allen wel goed doordringen en bij beide sleurt het me enerzijds er wel in; maar ik zou soms hele andere keuzes maken dan me wordt voorgeschoteld. Op zo'n moment trekt het me dan snel het verhaal uit.

Het is het gewoon net niet. Zojuist GoT Episode 1 gespeeld, deze pakte mij direct en sleurde mij gelijk mee in het verhaal. Dit is zeker een titel die ik later nog ga bemachtigen. Eerst TWD Michonne! :D

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik heb ze ook allemaal gespeeld en dit is gewoon een ander spel. Daar passen andere graphics ook bij. Net zoals The Wolf Among Us ook andere graphics heeft, dan Game of Thrones. De sfeer vind ik bij allen wel goed doordringen en bij beide sleurt het me enerzijds er wel in; maar ik zou soms hele andere keuzes maken dan me wordt voorgeschoteld. Op zo'n moment trekt het me dan snel het verhaal uit.

Het is het gewoon net niet. Zojuist GoT Episode 1 gespeeld, deze pakte mij direct en sleurde mij gelijk mee in het verhaal. Dit is zeker een titel die ik later nog ga bemachtigen. Eerst TWD Michonne! icon_mrgreen.gif

Ik vond GoT wel wat minder eigenlijk. Juist omdat je eigenlijk weinig echte invloed had. Het verhaal was wel goed, maar dat vind ik bij allemaal wel. Ik had ze liever in film-vorm dan in gamevorm wat eigenlijk net een film is qua verhaal.

george-r-r-martin-and-tyrion_o_3226983.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...