Jump to content

The Walking Dead: Michonne - A Telltale Game Series


NickOwnage

Recommended Posts

The Walking Dead: Michonne

[table=simple]Ontwikkelaar: | Telltale Games

Uitgever | Telltale Games/Skybound Entertainment

Genre | Action/Adventure

Platforms | Microsoft Windows, Mac OS X, Playstation 3, Playstation 4, Playstation Vita, Xbox 360, Xbox One, iOS, Kindle Fire HDX, Android

Aantal spelers | 1

Release | Februari 2016

Trailer

[/table]

Een eerste spin-off in de serie met Michonne. Michonne is een van de main characters in de serie van The Walking Dead op TV. Persoonlijk is ze een van mijn favoriete characters (samen met Daryl natuurlijk) en daarom is het geweldig dat ze ook een spin-off game gaan maken met haar in de hoofdrol.

De stem die gebruikt wordt in de game ook ingesproken door Michonne (Samira Wiley) zelf.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Wat betreft de games van Telltale ben ik over het algemeen altijd vrij enthousiast, echter heb ik bij deze een eerder gemengd gevoel. Het concept en het gebruikte personage zijn ok, maar als je al een andere The Walking Dead serie lopen hebt lijkt het mij beter om gewoon daar de focus op te behouden om zo ook de kwaliteit te waarborgen. Ik ben een beetje bang dat door zoveel series gelijktijdig uit te brengen Telltale de toer opgaat van veel andere uitgevers, namelijk halve 'producten' uitbrengen voor dezelfde prijs als volledige.

Zoals ik al vermelde in het TWD seizoen 3 topic, ik ben grote fan maar het tempo dat ze nu met games komen aanzetten maakt mij een beetje bang. Hoewel ik zelf Game of Thrones erg leuk vond, las ik op de steam forums heel veel ontevreden reacties. Of ik deze game ga kopen? Misschien met één of andere steam sale.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Wat betreft de games van Telltale ben ik over het algemeen altijd vrij enthousiast, echter heb ik bij deze een eerder gemengd gevoel. Het concept en het gebruikte personage zijn ok, maar als je al een andere The Walking Dead serie lopen hebt lijkt het mij beter om gewoon daar de focus op te behouden om zo ook de kwaliteit te waarborgen. Ik ben een beetje bang dat door zoveel series gelijktijdig uit te brengen Telltale de toer opgaat van veel andere uitgevers, namelijk halve 'producten' uitbrengen voor dezelfde prijs als volledige.

Nadat ik de eerste reacties op episode 1 heb gelezen die gister is gereleased, lijkt het erop dat je voorspellingen aardig accuraat zijn. "Cashing in" op het succes van de franchise lijkt het doel te zijn van deze spin-off. Erg jammer natuurlijk, mocht het daadwerkelijk zo zijn..
Link to comment
Delen op andere websites

Daar ziet het er wel naar uit inderdaad. Het is mooi om meer te weten te komen over het verhaal van Michonne met name omdat dit niet in de serie naarboven komt, maar volgens veel recensies is dit een aardige game, maar zeker niet beter dan de voorgaande delen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...