Jump to content

Eliott - Handlettering


3L1077

Recommended Posts

Naar mijn idee ligt het er ook aan dat de m, n en de rechterkant van de a veel op elkaar lijken qua vorm. Daarnaast heeft alleen de hoofdletter D een duidelijke schaduw, de rest een stuk minder. Voor de rest ziet het er wel weer vet uit! Maar de leesbaarheid moet je ook niet onderschatten, en ik weet hoe lastig dat soms kan zijn haha :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    28

  • Guardian1980

    8

  • KoningJesper

    4

  • RUBENN

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Een meisje op m'n school had mijn instagram gezien (naja, een vriend van me had haar naar me doorverwezen), en vroeg me om de flyers te ontwerpen voor het feest dat haar jeugdbeweging zou organiseren: Cocktail: Into Space. En dat gebeurde dan ook. puh2.gif

post-136029-0-88749600-1477823576_thumb.png

Wat vinden jullie ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi ontwerp; een mengeling van speels en strak. Wellicht kan je kijken of het mogelijk is dat de S niet door de C heen gaat, dat oogt een beetje rommelig, vind ik.

Dat is inderdaad echt een enorm pijnpunt geweest, haha. :puh: Ik heb van alles geprobeerd, maar uiteindelijk was dit toch de mooiste oplossing... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het viel me in tweede instantie pas op dat je bij die laatste ook een achtergrond hebt. Ik weet niet of je daar veel moeite voor gedaan hebt, maar deze is zo slecht te zien dat je die net zo goed weg had kunnen laten.

Verder leuk gedaan, mooie kleurencombi, maar ja, het blijft lastig lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vindt de kleuroverloop vet gedaan en ik zie de achtergrond wel goed. Heb overigens wel mijn laptop op maximale helderheid staan. :puh: Overigens ben ik het wel eens met de onduidelijkheid van de tekst, voornamelijk de letter 'a'vind ik erg onduidelijk. In mijn ogen is dat meer een u met een krulletje, verder is alles wel duidelijk te lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...