Jump to content

Nieuwe ontwerp - GGVDM 2016


NickOwnage

Recommended Posts

Mijn nieuwe ontwerp voor het gratis games v/d maand topic vanaf 2016. Wat vinden jullie ervan?

Kunnen jullie raden uit welke 18 games deze characters allemaal komen? Succes met raden!

24qvlp5.png

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Zelda - Spyro - Tomb Raider - Little big planet - ? - ? - GTA 3 - ? - ? - ? - Life is strange - ? - ? - COD Ghosts - Mass Effect - AC II- Borderlands - Uncharted - Last of us

Wel leuk trouwens :D

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Zelda - Spyro - Tomb Raider - Little big planet - ? - ? - GTA 3 - ? - ? - ? - Life is strange - ? - ? - ? - Mass Effect - AC - Borderlands - Uncharted - Last of us

Wel leuk trouwens :D

Ik zie ook Assassins Creed II, De Sims 4 en Call of Duty: Ghosts er tussen zitten! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zelda - Spyro - Tomb Raider - Little big planet - ? - ? - GTA 3 - ? - ? - ? - Life is strange - ? - ? - ? - Mass Effect - AC - Borderlands - Uncharted - Last of us

Wel leuk trouwens :D

Ik zie ook Assassins Creed II, De Sims 4 en Call of Duty: Ghosts er tussen zitten! :puh:

Bewerkt :)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Legend of Zelda - Tomb Raider - Spyro - Little Big Planet - Lord of the Rings Shadow of Mordor - Gears of War - GTA III - Prototype 2 - Murdered Soul Suspect - Life is Strange - The Sims 4 (2 poppetjes) - Mass Effect - Call of Duty Modern Warfare 2 - Bioshock - Assassin's Creed II - Borderlands - Uncharted - Last of Us. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je zeer goed gedaan, Nick. Klasse van je dat je al die personages zo goed in een groep hebt weten te krijgen. Daarnaast bewaar je de essentie en de basis van je design, welke je altijd hebt gebruikt. Positief allemaal. Ga zo door. Ik ben benieuwd naar overige ontwerpen van je. Ik ga ervan uit dat je hier meerdere van gaat maken? Aangezien deze van januari is? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...