Jump to content

Football Manager 2016


Kaitjee98

Recommended Posts

*Football Manager 2016*

Ontwikkelaar: Sports Interactive

Uitgever: Sega

Genre: Sport/Simulatie

Platforms: PC

Aantal spelers: Singeplayer en Multiplayer

Release: 13 november 2015 (

Demo: Ja

Website: www.footballmanager.com

Ik kon geen topic vinden over Football Manager 2016, buiten een novelle. Reden genoeg om er een aan te maken! Gisteren heb ik 'm gekocht bij de Gamemania, maar ik word er eerlijk gezegd nog niet wijs uit. Ze hebben het hele wedstrijdtactiekenscherm overhoop gegooid. :-( Wat is jullie mening over deze game?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga heel stom zijn en wachten tot een crack :$ Als die het waard is, ga ik m wel kopen. Ben wel benieuwd want heb er veel zin in :D

Volgens mij was er ook altijd een vrij uitgebreide demo, waarin je bijna alles kon doen. Je kon dan wel alleen maar het eerste halfjaar van 1 seizoen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

[..], maar ik word er eerlijk gezegd nog niet wijs uit. Ze hebben het hele wedstrijdtactiekenscherm overhoop gegooid. sad2.gif

Ja, nu je het zegt :7 Het is wel mooi geworden :)

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Hahaha, ben met Man United begonnen maar nog geen enkele wedstrijd gespeeld. Heb Valencia aan PSG verkocht en Victor Valdes transfervrij laten vertrekken naar Everton. Heb voor ruim 50 miljoen (hoop dat hij het waard is) Lukaku gekocht. Heb nog ongeveer 50 miljoen euro transferbudget en 2mln/m salarisbudget over. Ik denk dat ik nog een goede verdediger koop en een talentje voor een willekeurige positie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kai zijn carrière begon veelbelovend als de jonge tacticus, maar de laatste nieuwsbladen omschrijven hem als de visieloze tacticus, de tacticus van falen, de tacticus zonder tactiek en de meest pijnlijke van allemaal: de mislukte tacticus.

Sorry kai, dat moest even vanwege al die competities van 3 matches in FM15. <4

Link to comment
Delen op andere websites

Kai zijn carrière begon veelbelovend als de jonge tacticus, maar de laatste nieuwsbladen omschrijven hem als de visieloze tacticus, de tacticus van falen, de tacticus zonder tactiek en de meest pijnlijke van allemaal: de mislukte tacticus.

Sorry kai, dat moest even vanwege al die competities van 3 matches in FM15. <4

Met zo'n pracht team als United hoort ie als jonge kerel dit te voorkomen :t

Link to comment
Delen op andere websites

Met zo'n pracht team als United hoort ie als jonge kerel dit te voorkomen hoow.gif

De media in Engeland is nou eenmaal genadeloos. Kai is nog niet met een officieel statement gekomen en als zijn PR-agent benut ik deze kans om mede te delen dat zijn carrière bij ManU is afgelopen als gevolg van een kapotte save-file.
Link to comment
Delen op andere websites

Met zo'n pracht team als United hoort ie als jonge kerel dit te voorkomen hoow.gif

De media in Engeland is nou eenmaal genadeloos. Kai is nog niet met een officieel statement gekomen en als zijn PR-agent benut ik deze kans om mede te delen dat zijn carrière bij ManU is afgelopen als gevolg van een kapotte save-file.

Poeh.. Harde wereld daar in Engeland ja :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...