Jump to content

'Fantastic Beasts and Where to Find Them'


ERRWINS

Recommended Posts

Nadat we dachten dat we geen terugweg meer zouden vinden naar de betoverde wereld van Harry Potter, besloot J.K. Rowling verder te schrijven. Of beter gezegd, ze deed een tweetal boeken tussen door en nog een laatste boek ná Harry Potter. Nu wordt het eerste 'tussendoortje' verfilmd en daarvan is zojuist de 'teaser' trailer van verschenen. Nu lijkt het me vreemd om terug te gaan naar die magische wereld zonder Harry Potter, maar iets in deze trailer maakt me wel nieuwsgierig naar de rest van de film. Conclusie: Ik ga de film zeker kijken!

Regisseur: David Yates

Schrijver: J.K. Rowling

Verwacht: November 2016

Wat is jullie mening?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    6

  • JasonStatham

    6

  • Dutchy3010

    5

  • SpacyColours

    3

Lijkt me zo vet :D Ik ben helemaal gek van de Harry Potter reeks. :D Ik heb eigenlijk ook altijd gehoopt dat er een tekenfilmserie, film(s) of een tv serie zou komen dat ons kijkers weer terug brengt naar Zweinstein. Nu dit komt, en helaas speelt het zich in Amerika af, weet ik dat Zweinstein (denk ik) niet zal voorkomen. Maar de magische wereld maakt het ook wel goed en ik zal deze film(s) kijken. :D

Ik zeg film(s) omdat ik nog niet weet of er meerdere delen zal komen, een trilogie of zo. Ik hoop het wel. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me zo vet :D Ik ben helemaal gek van de Harry Potter reeks. :D Ik heb eigenlijk ook altijd gehoopt dat er een tekenfilmserie, film(s) of een tv serie zou komen dat ons kijkers weer terug brengt naar Zweinstein. Nu dit komt, en helaas speelt het zich in Amerika af, weet ik dat Zweinstein (denk ik) niet zal voorkomen. Maar de magische wereld maakt het ook wel goed en ik zal deze film(s) kijken. :D

Ik zeg film(s) omdat ik nog niet weet of er meerdere delen zal komen, een trilogie of zo. Ik hoop het wel. :D

Zweinstein zal er, denk ik, wel in voor komen aangezien het donkere bos naast Zweinstein ligt. En laat dit nou net het thuis zijn van deze leuke diertjes.

Link to comment
Delen op andere websites

...iets in deze trailer maakt me wel nieuwsgierig naar de rest van de film.
Zag net al deze teaser op IMDb en het heeft inderdaad iets heel mysterieus en maakt mij ook wel benieuwd naar meer, al is dat de kracht van Teaser Trailers. Sowieso is Eddie Redmayne de revelatie van de laatste paar jaar onder de acteurs, na zijn oscarwinnende rol als Stephen Hawking vorig jaar. Daarnaast ook rollen voor Ezra Miller, een van Hollywoods grootste talenten, Colin Farrel en Jon Voight. Met de cast is het in ieder geval dik in orde. Ben geen fan van de HP-reeks, maar zal vast wel gaan kijken naar deze film :Y
Link to comment
Delen op andere websites

't Is ook nog eens een trilogy 2016, 2018, en 2020 komen de films. Ik heb het boek "fantastic beast and where to find them" zelf ook maar die is vrij dun :puh:. Ben benieuwd wat ze allemaal in deze trilogy gaan stoppen. Wel mooi dat JK er direct bij betrokken is :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wow................. oké.............. hier zal ik even aan gaan moeten wennen. Ik voel tegelijkertijd enorm enthousiasme en een gevoel van... "wat de fuck is dit nou weer?"

Heb een beetje hetzelfde. Boek ook niet gelezen. Ga het sowieso kijken, want ben een enorme HP fan, maar moet me wel afsluiten van het andere verhaal...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Groot Harry Potter-fan hier, maar de teaser heeft mij nog niet warm gemaakt. Het heeft duidelijk veel weg van de stijl van de (laatste) Harry Potter-films en het zijn heel mooie letters, maar het levert nog geen wauw-gevoel zoals de eerste teaser van Star Wars VII.

Lijkt me zo vet :D Ik ben helemaal gek van de Harry Potter reeks. :D Ik heb eigenlijk ook altijd gehoopt dat er een tekenfilmserie, film(s) of een tv serie zou komen dat ons kijkers weer terug brengt naar Zweinstein. Nu dit komt, en helaas speelt het zich in Amerika af, weet ik dat Zweinstein (denk ik) niet zal voorkomen. Maar de magische wereld maakt het ook wel goed en ik zal deze film(s) kijken. :D

Ik zeg film(s) omdat ik nog niet weet of er meerdere delen zal komen, een trilogie of zo. Ik hoop het wel. :D

Zweinstein zal er, denk ik, wel in voor komen aangezien het donkere bos naast Zweinstein ligt. En laat dit nou net het thuis zijn van deze leuke diertjes.

Ik zou er niet op rekenen met een setting in de VS. Aangezien het verhaal zich ook nog eens zeventig jaar voor Harry Potter afspeelt is er eigenlijk ook niet echt aanleiding voor om Zweinstein aan te halen. Mensen zullen vast denken/hopen voor een verwijzing naar Perkamentus en/of Grindelwald die toen al wel leefden, maar of de eerste toen al zo internationaal bekend was betwijfel ik en de laatste was toen nog niet machtig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...