Jump to content

Is Chinatown Wars de moeite nog waard?


Dotz

Recommended Posts

Bij deze eens een topic in het CTW-subforum. Het subforum van de enige GTA die ik nooit gespeeld heb, dat alleen is voor mij al een reden om de game eens te spelen. Maar zijn er daarbuiten nog meerdere redenen? Met de dalende prijzen van PSP's ben ik sowieso van plan om ooit eens een PSP aan te schaffen met de drie GTA's en wat aan te kloten met cheatdevice. Maar wat is de betere versie van CTW en wat raden jullie mij aan?

Is het de moeite waard een Nintendo DS de kopen voor uitsluitend deze game? Heeft de game de tand des tijds een beetje doorstaan? Ik houd van het traditionele top down view van de Classics, dit lijkt mij een beetje ongemakkelijk aanvoelen, wat is jullie mening daarover? Zijn er mensen die de Classics gespeeld hebben, wat denken jullie over dit view?

Uiteindelijk zal ik de game toch wel spelen, maar ik ben benieuwd naar jullie opinie.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening went het vreemde perspectief snel, net als de controle. Verder is dit spel zeker aan te raden, onder andere door de verschillende touchscreen-gerelateerde minigames, wat een andere dimensie geeft aan bijvoorbeeld het stelen van een auto. Og je de DS of PSP versie moet kopen kan ik je niet vertellen, omdat ik zelf alleen op de DS heb gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb zelf meer een demo versie van het spel gespeeld. Heb nooit echt de drang gevoeld om het echt te moeten spelen. Zoals KoningJesper zegt is het spel ook op iOS en Android te spelen. Weet niet als je een smartphone of tablet hebt (die het aankan)? Dan kost het je maar €5,-. Om een complete console aan te schaffen voor dit spel lijkt mij persoonlijk een beetje duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een leuke gta, maar verwacht niet dat je er zoveel plezier van hebt als een San Andreas of IV. Het is eerder een verbeterde gta 2. Ik zou er alleen een nintendo/psp voor aanschaffen als je ook van plan bent andere spellen voor die console te kopen, gta ctw alleen is het niet waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me er vroeger een hoog aantal uur mee vermaakt. Dat was wel toen ik in groep 7 zat. :puh: Ik had het zo'n 2/3 jaar gespeeld dacht ik. Ik denk dat ik het nu nog steeds wel leuk zou vinden. En dat als ik weer eens begin weer een uurtje zoet ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zoals hierboven aangegeven geen console kopen voor uitsluitend dit spel. Je geeft aan LCS en VCS ook te willen halen, dat verandert de zaak al. PSP's kosten niks meer, en voor alle GTA's kun je deze wel aanschaffen lijkt me. Ik vond het spel zelf zeer solid, maar er zijn erg veel lui die die mening niet met mij delen. Het cameraperspectief en de slechte graphics worden vaak als negatief beschouwd. Nu kunnen de graphics me geen reet schelen (en jou ook niet, ik ken jou Dotz), en het camerabeeld wend heel snel. De missies zijn leuk en het verhaal is niet eens zo slecht. Er zijn veel zijmissies uit de III-era teruggebracht, maar in een iets moderner jasje gestopt. Ik zou hem gewoon halen, dat spel is nog steeds goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, bedankt voor jullie reacties! Ik denk niet dat ik op korte termijn de game zal kopen. Ik denk toch dat ik voor een PSP ga, die handheld vind ik iets volwassener en daar zijn nog twee GTA's meer voor verschenen.

Zijn al die touchscreen-spelletjes niet hatelijk op de PSP (dus zonder touchscreen maar mét knoppen :clown: )?

Heb zelf meer een demo versie van het spel gespeeld. Heb nooit echt de drang gevoeld om het echt te moeten spelen. Zoals KoningJesper zegt is het spel ook op iOS en Android te spelen. Weet niet als je een smartphone of tablet hebt (die het aankan)? Dan kost het je maar €5,-. Om een complete console aan te schaffen voor dit spel lijkt mij persoonlijk een beetje duur.

Hmm, persoonlijk ben ik niet echt van het gamen op smartphones. Bovendien heb ik zo'n goedkope graftelefoon dat hem dat nooit gaat worden.

Het is een leuke gta, maar verwacht niet dat je er zoveel plezier van hebt als een San Andreas of IV. Het is eerder een verbeterde gta 2. Ik zou er alleen een nintendo/psp voor aanschaffen als je ook van plan bent andere spellen voor die console te kopen, gta ctw alleen is het niet waard.

Hmm, met San Andreas had ik destijds (ik was jonger) veel plezier, maar momenteel vind ik dat absoluut niets meer. IV vond ik een geweldige game vanwege de setting (ik houd van NYC/LC), het verhaal en de duistere ondertoon die éindelijk weer terug was in de serie. Een ''verbeterde GTA2'' klinkt mij als muziek in de oren, maar hoe kom je daar precies bij?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...