Jump to content

Grootste minpunt GTAA?


Dotz

Recommended Posts

Wat vinden jullie het grootste minpunt aan GTAA?

Normaliter vind ik niet dat er echt hele grote minpunten aan GTA-games zitten. Echter aan GTAA kan ik me ooit kapot ergeren. GTAA is de enige GTA waar freeroamen imo onmogelijk is door al die gangs die je nagenoeg overal in de stad afslachten. Wanneer je dan één keer van je afbijt en een zo'n irritante mongool neersabelt met je katana komt de politie direct achter je aan. Ik word er werkelijk waar horendol van en heb GTAA er meerdere malen voor aan de kant gelegd. :muur:

Misschien mensen die hier anders over denken?

Link to comment
Delen op andere websites

Smackdown. Deze missie is wat mij betreft het grootste minpunt aan GTA Advance. Ik ben zeer zeker een voorstander van uitdagende missies in een GTA-game, maar dit was gewoon te veel van het goede. Ik heb heel wat uurtjes aan deze game gespendeerd, maar moet eerlijk bekennen dat het mij slechts één keer is gelukt om deze missie te kunnen voltooien. Die ene keer heeft het mij ook ontelbare pogingen gekost, waarbij mijn Gameboy Advance SP de verschillende hoeken van de kamer heeft gezien.
Link to comment
Delen op andere websites

't Grootste minpunt van GTA Advance waren toch wel de graphics.. Serieus, ik had deze game een moment lang op m'n Windows Phone staan

(ja, tegenwoordig is dat zelfs mogelijk), en in m'n perspectief vond ik het destijds té pixel-achtig. Wanneer ik 't eerdergenoemde merk is het per direct

voor mij afgelopen aangezien het voor mij te onoverzichtelijk is. Aan de andere was het natuurlijk wel begrijpelijk, de Game Boy kon absoluut géén

'fatsoenlijke' graphics verwerken.. 'n Andere minpunt waarom ik 'm gelijk had verwijderd is dat de controls zo belabberd zijn. Echt, op een telefoon o.i.d. is het werkelijk waar een enorme klus om dat voor elkaar te krijgen. :roll: Maarja, de game was (oorspronkelijk) niet ontworpen voor mobiele platformen.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

't Grootste minpunt van GTA Advance waren toch wel de graphics.. Serieus, ik had deze game een moment lang op m'n Windows Phone staan

(ja, tegenwoordig is dat zelfs mogelijk), en in m'n perspectief vond ik het destijds té pixel-achtig. Wanneer ik 't eerdergenoemde merk is het per direct

voor mij afgelopen aangezien het voor mij te onoverzichtelijk is. Aan de andere was het natuurlijk wel begrijpelijk, de Game Boy kon absoluut géén

'fatsoenlijke' graphics verwerken..

Waarschijnlijk moest je met je vingers bovenop het scherm tikken om Mike te besturen. Dat beperkt je overzicht letterlijk. Daarnaast lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat je telefoon een hogere resolutie had dan een GBA en daarmee de game letterlijk ''pixel-achtig'' maakt.

Stellen dat de ''GBA absoluut géén fatsoenlijke graphics kan verwerken'' toont naar mijn mening de verwaarloosbaarheid van heel dit argument aan. De GBA kent verschillende prachttitels in haar bibliotheek, bovendien is GTA nooit toonaangevend geweest op grafisch vlak.

Je had liever Driv3r-achtige graphics gezien?

'n Andere minpunt waarom ik 'm gelijk had verwijderd is dat de controls zo belabberd zijn. Echt, op een telefoon o.i.d. is het werkelijk waar een enorme klus om dat voor elkaar te krijgen. :roll:

Je emuleert een button-based game (hoogstwaarschijnlijk illegaal, gezien de andere inhoud van je post) naar een touchscreendevice en beklaagt je over de besturing? :-(

Maarja, de game was (oorspronkelijk) niet ontworpen voor mobiele platformen.

De GBA is geen mobiel platform?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...