Jump to content

Overgezet account overzetten


yoeri99

Recommended Posts

Ik had een vraag. Ik heb onlangs mijn account van de ps3 naar de ps4 overgezet. Nu heb ik een jongen uit me klas. Die heeft zijn account van de 360 naar de one overgezet. Nu vroeg ik mij af of het nog mogelijk is mijn oude ps3 account naar zijn one nog over te zetten zodat hij wat meer geld heeft. Als iemand dit weet hoor ik het graag. Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

In het verlengde van charactertransfers... Zowel ik als mijn beide zonen hebben eerst gta V op de pS3 gespeeld, daarna hebben we alle characters overgezet naar de ps 4. Nu heb ik voor de boys een tv op de kop getikt en de ps3 daarop aangesloten. Nu willen ze (als ze op de ps3 spelen) hun ps4 character terugzetten naar de ps3 en later weer naar de ps4 als ze daar spelen. Is dit onbeperkt en continu mogelijk?

Bewerkt: door TinuZzZ72
Link to comment
Delen op andere websites

In het verlengde van charactertransfers... Zowel ik als mijn beide zonen hebben eerst gta V op de pS3 gespeeld, daarna hebben we alle characters overgezet naar de ps 4. Nu heb ik voor de boys een tv op de kop getikt en de ps3 daarop aangesloten. Nu willen ze (als ze op de ps3 spelen) hun ps4 character terugzetten naar de ps3 en later weer naar de ps4 als ze daar spelen. Is dit onbeperkt en continu mogelijk?

Nope :N

Character Transfer is een one-way-ticket van een oude generatie (ps3,xbox360) naar een nieuwe generatie (ps4,xboxone). PC-transfers buiten beschouwing.

Achteruit is niet mogelijk en vanzelfsprekend in dat geval, vaker dan 1 keer ook niet.

Ik zelf heb geen ervaring met character transfers, vandaag is ook mijn grote dag toevallig :cab: (installing 4%)

Maar op basis van deze thread op de R* support pagina's, kan ik concluderen dat je kids nog wel verder kunnen met hun character op ps3 waar ze waren gebleven de laatste keer dat ze op ps3 speelde.

(Met andere woorden: je ps4 character is een kloon in een parallelle universum :schater:) :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nope :N Character Transfer is een one-way-ticket van een oude generatie (ps3,xbox360) naar een nieuwe generatie (ps4,xboxone). PC-transfers buiten beschouwing. Achteruit is niet mogelijk en vanzelfsprekend in dat geval, vaker dan 1 keer ook niet. Ik zelf heb geen ervaring met character transfers, vandaag is ook mijn grote dag toevallig :cab: (installing 4%) Maar op basis van deze thread op de R* support pagina's, kan ik concluderen dat je kids nog wel verder kunnen met hun character op ps3 waar ze waren gebleven de laatste keer dat ze op ps3 speelde. (Met andere woorden: je ps4 character is een kloon in een parallelle universum :schater:) :7
Thanks voor je snelle reply. Enjoy je nieuwe console!
Link to comment
Delen op andere websites

Het terug overzetten zal ook niet mogelijk zijn ivm auto's en wapens die ze op de ps4 wel hebben en op de ps3 niet. Je kan idd nog wel met de ps3 verder spelen maar ook dit zal nietmeer overgezet kunnen worden naar de ps4.

Bewerkt: door yoeri99
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Hey heb ps4 en heb gta account op de ps3 wil die overzetten alleen heb veel zwart geld ( via mod ) en auto's upgegrade door modz hou ik deze als ik die account overzet naar ps4 of krijg ik dan Een ban thx alvast

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...