Jump to content
ERRWINS

GTA Liberty City Stories nu te spelen op iOS apparaten


gallery_32909_245_145629.jpeg

Rockstar blijft aan het ontwikkelen. Dat blijkt wel aan een onverwachte verschijning in de AppStore van Apple vanmorgen. Zonder enige aankondiging verscheen GTA Liberty City Stories in de AppStore. Voor 'slechts' 6,99 euro kun je het spel spelen.

Tijd om terug te keren naar de oostkust met Grand Theft Auto: Liberty City Stories voor mobiele apparaten. Speciaal voor de mobiele gameplay bevat het spel kortere, gestroomlijnde missies in een open wereld. Het spel is geremastered voor iOS met talloze grafische verbeteringen, vernieuwende aanraakbesturing, crossplatform opslagmogelijkheden en ondersteuning van retinadisplay.

gallery_32909_245_120119.jpeg

Tony Cipriani was ooit een vertrouweling van de maffiafamilie Leone. Hij moest onderduiken nadat hij een gerespecteerde maffioso had vermoord en keert nu terug naar huis. Hij treft chaos aan in de straten van Liberty City. Maffiabendes vechten om heerschappij terwijl de stad kampt met politieke corruptie, georganiseerde misdaad, drugshandel en vakbondsstakingen. Toni probeert de stad in handen van de Leones te krijgen, maar hij wordt gedwarsboomd door krankzinnige huurmoordenaars, tot op het bot verdorven tycoons, cynische politici en zelfs zijn eigen moeder.

gallery_32909_245_249148.jpeg

Overige informatie:

  • Texturen en personage-graphics in hoge resolutie
  • Real-time belichting en schaduwen
  • Gameplay met 60 fps op iPhone 6s, iPhone 6s Plus en iPad Pro
  • Meer details op de achtergrond
  • Vernieuwde aanraakbesturing
  • Cross-platform cloudopslag via Rockstar Social Club
  • 3D aanraakondersteuning voor meerdere besturingsopties
  • Ondersteuning van eigen afspeellijsten*
  • Ondersteuning van fysieke controller
  • Ondersteuning van retinadisplay voor onder andere de iPad Pro

*Als je naar je eigen muziek wilt luisteren, maak je een afspeellijst met de naam "GTALCS" en selecteer je in de game

het radiostation "MIX TAPE".

Bron: AppStore en Rockstar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De stories zijn meest underrate GTA's uit de volledige serie. Ik raad aan iedereen aan deze GTA een kans te geven. De sfeer is op ieder vlak superieur vergeleken met GTA III. Hopelijk volgt VCS volgend jaar.

Zelf heb ik het meer voor VCS, maar ik ga akkoord dat ze best underrated zijn.

Zaag ik als ik vraag waar de Android versie is?

Nee, maar die komt er wel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet zo gauw een GTA zal doen op een mobiel apparaat. De controls zijn dan veel ingewikkelder en het genot van het spelen is dan ook minder. Heb zelf deze nog nooit gespeeld, vorig jaar de keuze gemaakt om VCS of LCS te kopen voor de PS3. Die keuze was al vrij gauw gemaakt. Wellicht dat ik in de toekomst LCS een keer ga kopen, ooit...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is gewoonweg fantastisch nieuws! Ik kreeg, toen ik die trailer bekeek, kippenvel. En dat overkomt mij maar zelden, 't muziekje (Giorgo Moroder - Chase) paste er enigszins goed bij. En nu nog hopen op een Windows Phone release. :clown:

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Speciaal voor de mobiele gameplay bevat het spel kortere, gestroomlijnde missies in een open wereld.

Ik ben niet van plan deze versie van het spel aan te schaffen, heb het al voor PSP en PS3, maar ik ben toch wel benieuwd wat ik me hier bij moet voorstellen; zijn er hele stukken uit missies gehaald?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Speciaal voor de mobiele gameplay bevat het spel kortere, gestroomlijnde missies in een open wereld.

Ik ben niet van plan deze versie van het spel aan te schaffen, heb het al voor PSP en PS3, maar ik ben toch wel benieuwd wat ik me hier bij moet voorstellen; zijn er hele stukken uit missies gehaald?

Uit mijn ervaring met de PSP vroeger zijn de missies gewoon kort (maximum 15 a 20 minuten). De meeste missies houden meestal gewoon het volgende in: rij naar punt A, knal paar mannen neer/ steel een auto en ga terug naar je opdrachtgever. Maar dit doet niets af aan de game zelf, de storyline in het algemeen vind ik persoonlijk wel sterk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...