Jump to content

2 logo's


Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Waddup!

Laat ik maar weer eens posten was mijn gedachte. Bij deze laat ik 2 logo's zien die ik laatst heb gemaakt voor mijn stage en voor een school project.

Laat maar weten wat jullie er van vinden.

vqts34.jpg

(hij is te openen)

Dit logo is gemaakt op m'n stage. Deze is het helaas niet geworden, maar ik laat hem toch maar even zien ;). De uitleg van alles staat op de afbeelding zelf.

k4xnhg.png

Dit logo is voor een project van mij op school. Het racing team van mijn school wou graag een logo dat snelheid, race en duurzaamheid uitstraalde. Als je goed kijkt, zie je in het woord 'blue' een race vlag, en is het blaadje bovenin de vorm van een auto die met de neus naar de rechterkant staat. De stip op de i is de spiegel van de auto.

Wat vinden jullie er van? :)

Bewerkt: door Norrage
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Performatters vind ik prachtig in mekaar gezet en in eerste instantie zou ik niet echt kunnen toelichten waarom de logo me zo aanspreekt. Maar als ik de toelichting lees bij sommige ontwerpdetails, dan denk ik: "Hah! Ja, dat klopt yep.gif." Zoals de zakelijke punt en de strakke uitlijning. Erg net ontwerp thumbsup2.gif

Blue Racing vind ik erg creatief over nagedacht, maar ik begrijp stiekem wel een beetje waarom die niet gekozen is. Voor mijn gevoel is het geheel niet echt coherent. Zo voelt de boog door Blue wat radicaal aan en heb ik het idee dat het groene blaadje het ontwerp een beetje te veel vergroot. De lijn onder racing vind ik wel echt zeer stijlvol en versterkt het woord.

Knap werk!

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

(Beter laat dan nooit:)

Mooi gemaakt. Heeft echt een natuur sfeer af. Leuk om te gebruiken voor een biologie of ICT project ofzo. Vind de 2e het mooist :)

Thanks! De 2e is ook in gebruik genomen voor een race met een auto op zonne-energie.

Performatters vind ik prachtig in mekaar gezet en in eerste instantie zou ik niet echt kunnen toelichten waarom de logo me zo aanspreekt. Maar als ik de toelichting lees bij sommige ontwerpdetails, dan denk ik: "Hah! Ja, dat klopt yep.gif." Zoals de zakelijke punt en de strakke uitlijning. Erg net ontwerp thumbsup2.gif

Blue Racing vind ik erg creatief over nagedacht, maar ik begrijp stiekem wel een beetje waarom die niet gekozen is. Voor mijn gevoel is het geheel niet echt coherent. Zo voelt de boog door Blue wat radicaal aan en heb ik het idee dat het groene blaadje het ontwerp een beetje te veel vergroot. De lijn onder racing vind ik wel echt zeer stijlvol en versterkt het woord.

Knap werk!

Ook jij dankjewel! Toch is deze het wel geworden haha. Ik snap wat je probeert te zeggen in ieder geval. Dankjewel voor je input!

Als er nog meer reacties zijn, laat maar horen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...