Jump to content
Bassieboy35

Festive Suprise Special 2015


Misschien heb je het vandaag al gemerkt, want de update is er al sinds vanochtend. We hebben echter even op het officiële nieuwsbericht gewacht. Net zoals voorgaande jaren is er weer een kerstupdate. Tot en met 5 januari is GTA Online voor de next-gen geheel in kerstsfeer. Ook dit jaar kan je weer het vrolijke koekje, oftewel gingerbread, weer op je hoofd zetten. Wat er verder in deze update beschikbaar is lees je hieronder.

med_gallery_123064_235_49559.jpg

Nieuwe kleding

Ook dit jaar staat de update eigenlijk met name in het teken van kleding. Veel kleding. Je kan bijvoorbeeld kiezen uit het kerstmannenpakken in verschillende soorten van schoonheid, verkleden als een elf en dit jaar zijn er ook pyjama's geheel in kerststijl bijgekomen. Om je gezicht wat op te fleuren zijn er nu maskers.

Toeters

Voor je auto is er nu een extraatje, je kan namelijk kiezen uit drie verschillende toeters. Iedere toeter speelt een bepaald kerstnummer af.

Kerstbomen

In ieder appartement of yacht is nu een kerstboom te vinden. Daarnaast staat er en nu een grote versierde kerstboom op Legion Square.

Extra's

Kom vooral ook even op de werkelijke kerstdagen en wellicht ook oud en nieuw even online. Er worden namelijk ook nog wat cadeau's op die dagen weggegeven. Wat die cadeau's zijn is nog onduidelijk. Er gaan echter geruchten dat de Tampa een van die cadeau's is of tenminste in die periode komt te verschijnen. Die staat overigens ook verdacht op de foto hieronder. Er is nog geen witte Los Santos te bekennen, daar zullen we nog even op moeten wachten. Op beperkte dagen zoals Kerstmis zelf zal er namelijk wel sneeuw te vinden zijn.

Waarschijnlijk zullen alle kleren en sowieso kerstbomen na 5 januari weer uit het spel verdwijnen.

gallery_123064_235_9000.jpg

Snapmatic Contest

Je kan wederom weer kans maken op $1.000.000 ingame geld. Wat je daarvoor moet doen is heel simpel. Maak een leuke foto van dingen die in de kerstupdate zijn gekomen en upload deze naar Social Club met #FestiveSurprise2015. De vijf besten worden beloond met dit bedrag.

Bron: Rockstar Games

Bewerkt: door Bassieboy35

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Welke dingen blijven dan permanent?

Niets, waarschijnlijk alleen een auto. Mocht die er tenminste komen.

Wanneer gaat het sneeuwen?
Dat is nog even de vraag, sowieso vrijdag. Met een beetje geluk van kerst tot en met 31 december

Dat is wel jammer :(. Meeste games doen dit als special unlocks zodat je ze aan een collectie kan toevoegen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Welke dingen blijven dan permanent?

Niets, waarschijnlijk alleen een auto. Mocht die er tenminste komen.

Wanneer gaat het sneeuwen?
Dat is nog even de vraag, sowieso vrijdag. Met een beetje geluk van kerst tot en met 31 december

Zal na de kerst gewoon weer weg zijn. Was de afgelopen jaren ook zo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

en al voor de zoveelste keer, iets dat rockstar niet aan de old gen geeft.. wat verwacht je ook van hun? ze zullen in nog geen miljoen jaar ooit nog om old gen geven >_<

En al voor de zoveelste keer blijven mensen zeuren over iets dat toch niet zal veranderen (hoeveel je ook zeurt of klaagt) dus leg je er eens bij neer en ben blij met alle updates die wel al gekregen hebt (gratis nog wel) ;).

Ik ben ook nog steeds een old gen speler, een PS4 komt er nog wel maar momenteel heb ik andere prioriteiten. Vind ik het jammer dat er niks meer voor de old gen komt .. tuurlijk wel maar ik vind het ook heel mooi wat ze doen voor de huidige generatie, het zijn allemaal heel leuke updates/DLC waar ze gemakkelijk een aantal euro's/dollars voor kunnen vragen maar ze geven het gewoon gratis dus dat mag wel geapprecieerd worden. Als je echt zo graag wil genieten van alle voordelen en updates/DLC zoals de huidige generatie dan zit er niks anders op dan de huidige generatie aan te schaffen ;). Ben je dit niet van plan, stop dan eens met zeuren .. het is onderhand wel afgezaagd ;).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

en al voor de zoveelste keer, iets dat rockstar niet aan de old gen geeft.. wat verwacht je ook van hun? ze zullen in nog geen miljoen jaar ooit nog om old gen geven >_<

En al voor de zoveelste keer blijven mensen zeuren over iets dat toch niet zal veranderen (hoeveel je ook zeurt of klaagt) dus leg je er eens bij neer en ben blij met alle updates die wel al gekregen hebt (gratis nog wel) ;).

Ik ben ook nog steeds een old gen speler, een PS4 komt er nog wel maar momenteel heb ik andere prioriteiten. Vind ik het jammer dat er niks meer voor de old gen komt .. tuurlijk wel maar ik vind het ook heel mooi wat ze doen voor de huidige generatie, het zijn allemaal heel leuke updates/DLC waar ze gemakkelijk een aantal euro's/dollars voor kunnen vragen maar ze geven het gewoon gratis dus dat mag wel geapprecieerd worden. Als je echt zo graag wil genieten van alle voordelen en updates/DLC zoals de huidige generatie dan zit er niks anders op dan de huidige generatie aan te schaffen ;). Ben je dit niet van plan, stop dan eens met zeuren .. het is onderhand wel afgezaagd ;).

Ik snap wat je bedoelt en ik weet al dat je updates te groot worden voor old gen, maar ik vind het gewoon belachelijk dat ze zelfs de kleinste nieuwe dingen niet eens ff willen toevoegen aan old gen, ik heb ook gta 5 voor pc en als ik naar het verschil kijk is het gewoon als of de ps3 en xbox 360 versie van gta 5 geen waarden meer hebben voor rockstar. Ik heb wel meegemaakt dat spellen uiteindelijk door de makers compleet worden achtergelaten zonder een nieuw deel te maken (dat is eigenlijk bij bijna elk spel haha) maar hoe ze het met gta 5 doen voelt gewoon niet goed. Vanwege deze reden hoor ik mensen om me heen zeggen van: ja, ik ga ps4/xbox one kopen alleen voor gta 5. maar ik denk dan gewoon ook echt zo van: is dat het nou wel waard? een gloednieuwe console van rond de €200+ nog een spel van €50 euro kopen, alleen maar vanwege een iets nieuwere versie van een spel? De hele nieuwe graphigs en first person gedoe klinkt wel verleidelijk, maar of het ook echt waard is om all die dingen er voor te betalen voor zo iets kleins? Dit is puur mijn eigen mening en het is niet bedoelt om in iemands gezicht te douwen :). (ik moest het gewoon ff kwijt want hoe vaak ik mensen dingen hoor zeggen dat ze gloednieuwe consoles gaan kopen voor maar 1 spel die ze al bezitten, dat doet je gewoon denken)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...