Jump to content

Nolan North Fanpage


JasonStatham

Recommended Posts

Wie de fuck is Nolan North zal je nu vast denken.

Nolan North is iemand met veel gezichten, maar weinig zullen bekend zijn met zijn werkelijke verschijnsel.

Hij is een schattenzoeker, een Duitse kwaadaardige wetenschapper en tegelijkertijd subject 17.

Je raad het misschien al, Nolan North is een voice-actor.

En wat voor één. Kwaliteit en kwantiteit zijn de twee vaste waardes in zijn persoonlijke beroepsethiek.

Hieronder een plaatje met een aantal van zijn bekende werken.

quslkkr.jpg

Dit is maar een kleine greep uit zijn audiografie (?), zo is hij ook sinds kort Ghost in Destiny, spreekt hij de Cores in in Portal 2, Salem in Army of TWO en Clemente in Mafia II.

Ben jij ook fan van Nolan North?

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Uncharted 4 komt over iets minder dan een maand uit en het spel wat de ps4 perfomances naar nieuwe grenzen zal pushen staat in teken van heel veel dingen, maar hetgeen wat vele verrast heeft is het feit dat Nathan Drake klaarblijkelijk al die tijd een broer had. Deze broer zal ingesproken worden door niemand anders dan Troy Baker. De (een-na-)grootste voice-actor in de gamewereld met net als Nolan een behoorlijk uitgebreide resumé:

Qa0r8HN.jpg

Dit is niet de eerste keer dat de twee legendarische voice-actors samenwerkten (o.a. in The Last of Us [David/Joel]), maar nog nooit was de aandacht zo groot als bij U4.

Interview met Nolan en Troy

uncharted_4_e3_2015_tech_analysis.jpg

Kan jij ook niet wachten op de dialogen tussen deze twee of ben je misschien ook een groot fan van Troy Baker, laat een reactie achter!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

2016 was een uitstekend jaar voor Nolan North waar hij meer en meer uit zijn carrière probeerde te halen door aan meer TV-series dan ooit deel te nemen. Niet echt interessant, waar Nolan North echt in excelleert blijft natuurlijk zijn VA-werk voor videogames en 2016 was natuurlijk het jaar waarin hij vooralsnog voor het laatst in de schoenen kroop van Nathan Drake. Verder hoorden we hem als Agent Williams in Lego's Marvel Avengers, keerde hij terug voor Star Wars TOR, dook hij telkens weer op als de Richtoffen in de Black Ops uitbreidingen, deed hij een gewaagde rol als KKK-leider Remy Duvall in Mafia 3 waar ik gehakt van hem

.

Ontvangen van de award voor Best Perfomance bij TheGameAwards! Met een heel klein beetje controversiële ontvangstspeech, onbedoeld natuurlijk.

Het is nog een beetje afwachten waar Nolan North precies mee bezig is en wat we van hem kunnen verwachten in 2017. Ondanks dat Uncharted: The Lost Legacy draait om Chloë en Nadine, zou hij misschien nog eventjes kunnen verschijnen als Nathan in een cameo. Het liefst hoop ik dat hij betrokken is bij het mysterieuze Star Wars project wat geleidt wordt door Amy Hennig en EA nog maar weinig over heeft geteased. Wat wel vast staat is dat hij op het moment meewerkt aan "groot" project van Warner Brothers, eentje waar hij "another 10 years" bij betrokken zal zijn. Vage hints, maar misschien dat WB plannen heeft om een andere van haar DC helden een franchise te geven, misschien dat Rocksteady verder gaat met een Superman game? Ze hebben er immers al sterk naar geteased in Arkham Knigt. Of misschien keert hij terug naar de wereld van Middle-Earth met een grote rol in mogelijk nieuwe LotR-games? Hij speelde al met succes de Black Hand of Sauron in Shadow of Mordor. Een vaste rol in een nieuwe saga voor Harry Potter games? Blijven gissen, dat is het enige wat ik kan doen.

We gaan 't meemaken.

Bonusfimpje:

Link to comment
Delen op andere websites

De stem achter een character, een game, film, radiostation etc. vind ik altijd erg interessant. Nu ik er zo over denk is het eigenlijk de eerste keer dat ik zijn naam hoor. Nooit geweten dat hij bijvoorbeeld Richtofen was of Nathan Drake (komt ook omdat ik die vaak in het Nederlands deed) of Desmond uit AC. Deze man is zeker een natuurtalent!

Link to comment
Delen op andere websites

In oktober deed hij een

met GamesRadar waarin hij het volgende zei over een Uncharted 5:
"I'm not happy that Uncharted's ended, but if they said 'Hey, we want to do Uncharted 5. Do you want to do Nathan Drake or should we ask somebody else?' I'd be like 'No, no!'" North explained. "It's very bittersweet. It was something that was very special to me. It was seriously the best job I've ever had. It opened doors, it made me a better actor. It is my big break, so to speak.

Ik kan niks vinden over een uitspraak als dat hij nooit zal werken met ND, maar gezien de omstandigheden is de kans wel klein in de nabije toekomst:

- Hij zou wel Nathan Drake willen spelen in een nieuwe Uncharted [zie hierboven]

- Naughty Dog wil het liefst geen nieuwe Uncharteds maken na The Lost Legacy, maar daar hebben zij niks over te zeggen, maar mocht Sony een nieuwe UC willen zien, dan doen ze er 1 zonder Nathan Drake. [Klik].

- Sony zou een vervolg met Nathan Drake natuurlijk ook kunnen doorgeven aan een van haar andere first-party studio's. Zou ik wel zonde vinden en stom van Sony. Maar dat lijkt me sowieso onwaarschijnlijk.

- Wat betreft TLoU:

ellie-kills-david-o.gif

Het idee van een cameo o.i.d. in The Lost Legacy gooide ik er even tegenaan, het is mogelijk, maar natuurlijk een kleine kans. Ben jij ook fan van Nolan North, wil je lid worden van mijn fanclub? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...