Jump to content

Ik had liever ZiT in GTA V gehad


Bassieboy35

ZiT  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik had liever ZiT in GTA V gehad

    • Ja
      3
    • Nee
      7
    • Anders, ...
      1


Recommended Posts

ZiT-GTAIV-advert.png

Wie kent het bedrijf ZiT nog? In GTA IV was het een bedrijf dat je kon bellen als je de titel en artiest wou weten van het nummer dat op dat moment op de radio was. Vervolgens kreeg je dan een SMS'je met de gegevens van dat nummer naar je toegestuurd. Eigenlijk vergelijkbaar met een programma als Shazam wat we in het echte leven kennen. Je drukt op een knop en er wordt vervolgens geluisterd wat er dat moment wordt afgespeeld.

In GTA V is dit echter anders aangepakt. Daar zie je meteen al in het radiomenu welk nummer en artiest er wordt afgespeeld en als je wilt kan je het nog delen ook. Alleen wat vind jij daarvan? Had jij liever toch ZiT in GTA V gezien. Ik persoonlijk wel, ik vind het eigenlijk altijd wel leuk dat de muziek 'een geheim' was in de voorgaande GTA's, als ik het nummer nog niet kende. Zo lang ik er maar van genoot. Sowieso met de nieuwe smartphones kan dat juist goed als app in de telefoon verwerkt worden.



Tijd: 01:01:50

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het idee achter ZiT ook erg leuk bedacht, ik merkte ook dat ik meer naar radio zenders deed luisteren dan nu in GTA 5.

Nu scroll ik rond, kijkend naar een nummer die ik tof vind, terwijl het eerste maar de vraag was wat je te horen kreeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich heeft elke moderne auto nu toch wel een schermpje waarop je meteen ziet welk nummer gespeeld wordt. Dus niet zo vreemd dat ze het op die manier hebben opgelost. ZiT was inderdaad wel leuk, maar mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit op welke manier ik achter de titel en uitvoerder van een nummer moet komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kende ZiT niet, maar mij maakt het niet veel uit.

Ik vond het idee achter ZiT ook erg leuk bedacht, ik merkte ook dat ik meer naar radio zenders deed luisteren dan nu in GTA 5.

Nu scroll ik rond, kijkend naar een nummer die ik tof vind, terwijl het eerste maar de vraag was wat je te horen kreeg.

Ik ken nummers niet van naam dus ik klik altijd lekker op Q (Switchen van radio PC) tot ik een leuk nummer hoor. En als ik zin heb in een bepaald soort muziek ga ik even naar de juiste radiozender door Q in te drukken.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 year later...

In GTA IV vond ik ZiT wel een leuke toevoeging maar tegelijkertijd ook onhandig. Telkens een nummer moeten bellen om een nummer te achterhalen... In GTA V vond ik het veel handiger om direct te kunnen zien om welk nummer het ging door het radiowiel te openen. Dus nee, ZiT hoeft voor mij niet in GTA V te zitten. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...