Jump to content

De politie in GTA moet 'slim' blijven


Bassieboy35

Politie in GTA  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe mag de politie in GTA VI terugkeren?

    • Donut-mentaliteit
      4
    • Zelfde niveau als in GTA V
      1
    • Nog meer next-level dan in GTA V
      7
    • Anders, ...
      4


Recommended Posts

  • 3 weken later...

Politie is nog steeds dom in mijn ogen, want ze zitten je achterna en jij duikt even van de weg en ze zijn je alweer kwijt dat gaat veel te gemakkelijk. Ook kunnen die agenten nog steeds niet schieten, vele kogels gaan mis, dat is dan og wel weer grappig. Maar een echte leuke achtervolging mist en dat vind ik jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Ik heb ontzettend veel plezier gehad aan de politie in GTA IV. Dat was voor mij een goede balans: niet te slim, maar ook zeker niet dom. Politieachtervolgingen waren vermakelijk en het kon leuke taferelen opleveren. Maar wanneer de FIB en de NOOSE kwamen aanzetten wist je dat je anders moest gaan spelen. In GTA IV kon je de politie daadwerkelijk te slim af zijn en kwijt raken in de steegjes. Dat maakte deze achtervolgingen ook zo leuk. 

 

GTA V was voor mij echt een tegenvaller. Politie was ineens een stuk agressiever en zodra je ze achter je aan had wist je dat je binnen vijf tot tien minuten dood zou zijn. Er zijn tientallen video's en berichten die dit al toelichten dus dat ga ik niet nog eens uitgebreid doen. De politie in GTA V hoop ik in ieder geval niet op dezelfde manier terug te zien in de volgende GTA. Geef mij de politie van GTA IV maar met hier en daar een kleine tweak. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...