Jump to content

gta iv tbogt


xactidemi

Recommended Posts

Hallo ik heb laatst wil gta iv kopen special om te modden maar gtaiv tbogt is goedkoper daar bij was mijn vraag moet je aparte mods voor gta iv tbogt en tlad of kan je gewoon de ggta iv mods gebruiken?

groetjes xactidemi

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt een een beetje aan jezelf. GTA IV is nu 5 euro op Steam en EFLC nog geen 4 euro, klik. Enigste nadeel van Steam is, is dat modden iets lastiger gaat. De mappen staan namelijk iets meer verstopt. Als je het eenmaal door hebt, is er niets moeilijks meer aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt een een beetje aan jezelf. GTA IV is nu 5 euro op Steam en EFLC nog geen 4 euro, klik. Enigste nadeel van Steam is, is dat modden iets lastiger gaat. De mappen staan namelijk iets meer verstopt. Als je het eenmaal door hebt, is er niets moeilijks meer aan.

dus ik kan eigelijk het beste gta iv eflc want daar he je ook de gewone mods voor zoals trainer en firstperson?

en moet je ook inloggen bij windows live?

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk zal ik beide kopen, voor nog geen 10 euro heb je twee leuke spellen en loop je ook geen risico dat je mods het niet doen. Dan kan je altijd terugvallen op IV. De trainer werkt sowieso in EFLC, maar de first person mod zou ik niet weten. Inderdaad, de games werken via Games For Windows Live.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk zal ik beide kopen, voor nog geen 10 euro heb je twee leuke spellen en loop je ook geen risico dat je mods het niet doen. Dan kan je altijd terugvallen op IV. De trainer werkt sowieso in EFLC, maar de first person mod zou ik niet weten. Inderdaad, de games werken via Games For Windows Live.

is de instalatie moeilijk?

?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...