Jump to content

Ik ken de map uit mijn hoofd


Bassieboy35

GTA V Map  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. In hoeverre ken jij de GTA V map?

    • Totaal niet.
      2
    • Redelijk, ik weet waar ik bepaalde belangrijke punten kan vinden.
      23
    • Ik ken ieder steegje uit mijn hoofd.
      8
    • Anders, ...
      0


Recommended Posts

Ik speel GTA V nu voor het eerst, en wel op een niet gebruikelijke manier: namelijk in First Person View met zowel Radar als HUD uitgevinkt. Het geeft echt een compleet andere beleving aan het spel, je weet bijvoorbeeld niet je health, je weet niet zeker wanneer er politie achter je aan zit, tijdens achtervolgingen moet je iemand in het oog houden anders ben je diegene kwijt, missies worden tien keer spannender omdat je veel meer zelf moet oplossen, je let veel meer op je omgeving in plaats van op blipjes en markers en overall zorgt het voor veel meer realisme. Ik heb mezelf ook de regel gegeven niet op de map te mogen kijken tenzij het echt niet anders kan (in missies heb je soms geen keus) maar toch leer je door die paar keer dat je toch op de map moet kijken de map veel sneller kennen dan wanneer je constant zonder na te denken GPS-routes volgt en blipjes afknalt.

Ik kan deze manier van spelen iedereen aanraden die het spel meer als een soort van RPG wil spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

First person ga ik niet doen, maar zonder radar en hud lijkt me inderdaad ook wel een keer leuk.

Ik ga sowieso over twee maand weer opnieuw het verhaal spelen met een nieuwe grafische kaart, denk dat ik dat dan zo ga doen.

Ik denk er ook wel eens aan om een soort screenplay te maken, dus het verhaal in volgorde, maar ook alle sidemissies, scrappapers, jumps etc etc erin te verwerken. Dan loopt het niet heel smooth, maar dan heb ik tegen de tijd dat ik het verhaal af heb ook de 100% bereikt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 year later...

Ja, ik durf wel te zeggen dat ik map uit mijn hoofd ken. Komt voornamelijk door mijn speeltijd in GTA Online. Ik kende de map overigens sneller dat die van bijvoorbeeld GTA IV. Die duurde wat langer. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...