Jump to content
Bassieboy35

Recap 2015: Rockstar Games


med_gallery_123064_235_15227.jpg

Rockstar Games heeft afgelopen jaar veel gedaan voor hun doen (:clown:) op gebied van nieuws. Daarom bij deze een topic die terugblikt op het afgelopen jaar van Rockstar Games. Welk nieuws hebben we voorgeschoteld gekregen en wat kunnen we misschien in de nabije toekomst nog verwachten? Hierbij de belangrijkste punten op een rij.

Uitstel en release van GTA V op de pc

Dit jaar is GTA V voor de pc tot twee keer toe uitgesteld. Vorig jaar kwam Rockstar Games met het bericht dat GTA V op 27 januari dit jaar naar de pc zou komen. Zoals wij al gewend zijn werd dit uitgesteld tot 24 maart 2015. Uiteindelijk werd dit nog een keer uitgesteld en was het voor de pc spelers dan eindelijk zover, GTA kwam uit op 14 april dit jaar. Daarnaast werd de Rockstar Editor, die we al van GTA IV kennen, geherintroduceerd. Speciaal om de vetste films te maken en die te delen waar je maar wilt.

gallery_123064_235_25924.jpg

Jaar van de updates

Afgelopen jaar heeft Rockstar Games wel heel veel updates vrij gegeven. Met name voor GTA Online, ze tonen hiermee aan dit multiplayer toch wel echt een big thing is geworden of aan het worden is. Naast een aantal updates die uiteindelijk werden gedaan voor GTA V, kwamen er afgelopen jaar in totaal 10 updates uit. Ligt er wel een beetje aan hoe je telt. De Heists update is zeker een van de grootste updates die we tot nog toe hebben gehad. We hebben er immers ook lang op moeten wachten. Verder hadden we updates zoals de Ill-Gotten Gains update, Low Riders Update en de Executives and other Criminals update.

GTAGames.nl afbeelding

Old skool GTA's zijn keihard terug!

Naast al het gebeuren omtrent GTA V en GTA Online hebben we afgelopen jaar ook nog gewoon kunnen genieten van oudere GTA's. Voor de Playstation 3 spelers kwam er afgelopen maand nog goed nieuws, GTA San Andreas werd naar deze console toegebracht. Daarnaast kwamen ze ook nog met de release van Liberty City Stories op iOS apparaten. In de toekomst, waarschijnlijk in 2016, zal het spel ook nog eens voor onder andere apparaten, zoals die van Android, beschikbaar zijn.

Rockstar Games in 2016

Ongetwijfeld zullen er meer updates komen voor GTA Online of GTA V. Wellicht zien we Liberty City terug in GTA V. Uit verschillende bronnen zou daar deze week meer opheldering over komen. Misschien kunnen we informatie over een nieuwe game verwachten? Zal er na 8 jaar eindelijk duidelijkheid komen over de release van Agent? We weten het niet, niets is met zekerheid te zeggen. Wij van GTAGames.nl zullen je ook komend jaar op de hoogte houden wat betreft nieuws van Rockstar Games!

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!

:)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Om eerlijk te zijn vind ik 2015 het saaiste jaar voor Rockstar sinds lang. Enkel een aantal updates voor Online, en een paar classics opnieuw uitgebracht op nieuwe platformen. Geen story DLC, geen nieuwe game, zelfs geen aankondiging.

Komaan Rockstar! GTA V is al meer dan twee jaar oud, het wordt tijd voor iets nieuws, al is het maar een aankondiging van een nieuwe game.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Best gek dat mensen al 2 jaar Gta V spelen en ik (en velen) pas in april. Ben benieuwt wat Rockstar nu gaat brengen. Ik merk wel dat na elke update er geen hackers zijn en na een paar weken weer wel. Blij dat ze er wel steeds achter komen wat ze moeten veranderen om de vorige hacks uit te schakelen.

Komaan Rockstar! GTA V is al meer dan twee jaar oud, het wordt tijd voor iets nieuws, al is het maar een aankondiging van een nieuwe game.

Nog geen jaar voor pc. forever-alone-icon-smilie.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Komaan Rockstar! GTA V is al meer dan twee jaar oud, het wordt tijd voor iets nieuws, al is het maar een aankondiging van een nieuwe game.

Nog geen jaar voor pc. forever-alone-icon-smilie.gif

its-something.jpg

Ben er ook wel blij mee, maar het is meer dat mensen een andere game willen omdat ie "al 2 jaar uit is".

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn vind ik 2015 het saaiste jaar voor Rockstar sinds lang. Enkel een aantal updates voor Online, en een paar classics opnieuw uitgebracht op nieuwe platformen. Geen story DLC, geen nieuwe game, zelfs geen aankondiging.

Komaan Rockstar! GTA V is al meer dan twee jaar oud, het wordt tijd voor iets nieuws, al is het maar een aankondiging van een nieuwe game.

Verleden was lang niet altijd beter hoor... :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Enkel een aantal updates voor Online, en een paar classics opnieuw uitgebracht op nieuwe platformen. Geen story DLC, geen nieuwe game, zelfs geen aankondiging.

Komaan Rockstar! GTA V is al meer dan twee jaar oud, het wordt tijd voor iets nieuws, al is het maar een aankondiging van een nieuwe game.

Ik heb hier weinig aan toe te voegen.

Een beetje duidelijkheid wat betreft Agent is ook welkom.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Meh, voor m'n gevoel was dit jaartje nauwkeurig hetzelfde als 't jaar daarvoor, met andere woorden; niets bijzonders.. Op 'n aantal 'doorsnee'

updates na dan én een identieke PC-release van GTA V.. Hopelijk kondigen ze volgend jaar 'n kersverse game aan. :)

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Komaan Rockstar! GTA V is al meer dan twee jaar oud, het wordt tijd voor iets nieuws, al is het maar een aankondiging van een nieuwe game.

Nog geen jaar voor pc. forever-alone-icon-smilie.gif

its-something.jpg

Ben er ook wel blij mee, maar het is meer dat mensen een andere game willen omdat ie "al 2 jaar uit is".

mwah als Rockstar dan om de 2 jaar een game uitbrengt dan gaat het wel in de vorm van uitmelken worden. Ik heb liever dat ze werken aan hun huidige game en om deze verbeteren en vernieuwende updates ervoor uit te brengen.

Ik respecteer de visie van rockstar want dat zie hedendaags nauwelijks terug, uitgevers zoals activision dwingen ontwikkelaars elk jaar een nieuw spel op tafel te leggen dat moet verkopen. Ik heb liever een game zoals gta 5 die ik nog jarenlang kan spelen dan een call of duty waarvan je binnen een game jaar daarop bent uitgekeken en ondertussen de volgende al weer wacht om aangeschaft te worden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...