Jump to content

Favoriete radiohost


Bassieboy35

Recommended Posts

3513.jpg

Wie is jouw favoriete radio host/dj? Helaas heb ik er dit keer geen poll bij gemaakt, gezien er op WikiGTA nogal aardig wat namen ontbreken en ze niet allemaal uit mijn hoofd ken. Mijn favoriete radio host is denk ik Tommy Smith (Axl Rose) uit K-DST. Heeft voornamelijk wel leuke uitspraken, reageert leuk op boze luisteraars die naar het station bellen en past ook bij de rockmuziek van het station. "The Rock doesn't stop till we lose our license, which could be soon" is toch altijd een uitspraak die me bij is gebleven. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

"'I've been wearing leather every day for the past 20 years, now ask yourself, can we still be friends?" Dit is mijn favoriete uitspraak van Tommy Smith. Een uitstekende radiohost uit GTA San Andreas. Op nummer twee staat Toni van Flash FM uit GTA Vice City. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Verdamme, ik had per ongeluk de OP niet op 't juiste manier doorgenomen.. Enne.. bedankt Danger_dog_guy voor het wijzen hierop. ;)

On-topic; M'n voorkeurs radio-host is Lazlow Jones. Simpelweg omdat 't de eerste host die ik aardig goed kende. Sja.. meer redenen

heb ik immers niet echt.. :7

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Los Santos Rock Radio (GTA V) is toch wel één van m'n favoriete radiostations, er zijn vanzelf heus wel meerdere(n) die ik tof vind, maar spijtig

genoeg ben ik de namen ervan kwijt. Ohja, K-DST past hier ook wel in thuis. In GTA SA luisterde ik destijds vaak naar, wat had 'ie goede nummers!

het gaat over de presentator, niet de zender zelf ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een moeilijke vraag dit, er zijn namelijk een aantal radiopresentatoren die ik vrij goed vind. Uiteraard zoals Big Boss en Dutchy3010 hierboven ben ik een groot fan van Fernando Martinez, hij is samen met Lazlow de host die in de meeste GTA-games te horen is. Couzin Ed, de presentator van V-Rock in VCS is een andere favoriet, voornamelijk vanwege de conversaties met de toen sidekick van de show Lazlow.

Mary-Beth Maybell van K Rose uit GTA San Andreas verdient ook zeker een vermelding. De manier waarop zij bepaalde songs aankondigde zijn onvergetelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Sage is altijd al een favoriet geweest van mij: een perfect stemgeluid en vol met geniale (en donkere) quotes. Zo geeft ze Radio X het perfecte karakter. Ook heb ik ontzettend veel goede herinneringen aan Tommy ''The Nightmare'' Smith.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Fernando Martinez neemt voor mij toch wel de eerste plaats in. Zijn uitspraken zijn hilarisch en alleen al hoe de man spreekt is voor mij een plezier. Lazlow is natuurlijk ook een goede host. Ik vond zijn interview met de inwoners van LC in GTA IV ook geweldig om te beluisteren. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...