Jump to content

[FM16] Red Army!


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    13

  • Visser23

    9

  • .Sharingan

    2

  • NickOwnage

    2

Daarnaast is het wel een kwestie van de juiste tactieken maken natuurlijk. Wat ook niet altijd makkelijk is, nu is het begin goed. Maar heb ook carrières waarin ik meerdere malen ben ontslagen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

sports_england_manchester-united-football-club.png

De trein dendert wisselvallig door...

NOTE: Omdat ik deze 'novelle' tegelijk wil laten lopen met mijn game knal ik er even door heen! ;) De eeste KO ronde zal ik in de volgende update voor je plaatsen ;)

Premier League:

Coach van Straalen:

"De wisselvalligheid moet eruit. Gelukkig zijn onze bepalende spelers wel elk week scherp. En gelukkig hebben we nog met overtuiging de koppositie!"[/size]

Wedstrijden:

isiyGDk.png

Stand

cd5h1dW.png

FA Cup & Capital One Cup:

Coach van Straalen:

"Jammer van de Capital One Cup, maar mijn halve B elftal heeft waardig gestreden tegen Arsenal. Gelukkig loopt de FA Cup wel op rolletjes."

Wedstrijden:

PHaBMbt.png

Champions League:

Coach van Straalen:

"Eenvoudige poule, wel jammer dat we niet alle wedstrijden hebben gewonnen. Volgende ronde tegen Real Madrid. Ik ben benieuwd hoe we tegen Europese grootmachten staan."

Wedstrijden:

zEOkHVN.png

Next: 1e KO Ronde Champions League tegen Real Madrid!!

Bedankt voor jullie reactie's!

@Venzio;

Ik speel altijd 4-2-3-1.

De ene keer:

GK

VL - VC - VC - VR

MC - MC

AML - AMC - AMR

SC

De ander keer:

GK

VL - VC - VC - VR

MC - MC

AML - AMC - AMR

SC

Bewerkt: door BoerTijger
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie resultaten! Jammer dat je de reeks van Arsenal - Liverpool - Chelsea niet helemaal hebt gewonnen. Toch met tien punten los, knap! Capital One Cup is niet heel belangrijk volgens mij. Zolang je maar presteert in de competitie en Champions League. En dat gaat zo te zien wel lekker.

Overigens: de twee opstellingen die je post voor Venzio zijn beide hetzelfde? :$

Link to comment
Delen op andere websites

sports_england_manchester-united-football-club.png

Real Madrid - Manchester United

Opstellingen:

RtM9Sez.png

Joey van Straalen:

"We staan tegen een ijzersterke ploeg. Toch acht ik ons echt niet kansloos, wij zijn ook sterk. Ik verwacht een felle, mooie pot."

De wedstrijd:

Zoals verwacht begonnen beide teams fel aan de wedstrijd. Hoewel Real Madrid meer balbezit had heeft Manchester United de meeste kansen weten te creëren. In de 33e minuut brak United dan ook de ban los. Via een weergaloze solo komt Rooney voor de keeper; 0-1. 4 minuten later in de 37e minuut deed Depay hetzelfde. 0-2 voor Manchester United. Het zou een heerlijke uitslag zijn om terug te gaan naar Manchester maar helaas komt Cristiano Ronaldo een op een met De Gea in de 52e minuut. Na een rode kaart voor Jones in de 87e minuut bleef het 1-2 voor Manchester.

QsbXdxo.png

Nabeschouwing:

Joey van Straalen:

"Goede pot. Jammer van het tegendoelpunt en de rode kaart.. Nu concentreren op de return!"

Next: Hoe gaat de competitie?

Bedankt voor jullie reactie's!

Link to comment
Delen op andere websites

sports_england_manchester-united-football-club.png

Met spanning de schaal in zicht...

Coach van Straalen: "Het gaat niet slecht, maar het kan beter. Mooi te zien dat Depay al een wereldvoetballer wordt genoemd en dat toptalenten als Paal en Zivkovic ook hen naam begin te krijgen. De treble (FA Cup, Champions League en Competitie) in mijn debuutjaar. We gaan ervoor!"

Premier League:

Coach van Straalen:

"We maken het veel te spannend.. Knop om en kampioen worden!"

Wedstrijden en resterend programma:

iF88x24.png

Stand

R92Ptst.png

FA Cup:

Coach van Straalen:

"Chelsea, lastig.. Gaan voor het uiterste en op naar de finale."

Wedstrijden:

s6IPSP0.png

Next: Champions League!

Bedankt voor jullie reactie's!

Bewerkt: door BoerTijger
Link to comment
Delen op andere websites

sports_england_manchester-united-football-club.png

Machester United - Real Madrid

Coach van Straalen:

"Trots dat wij zijn gigantisch team hebben weten uit te schakelen.. Trots! Nu gaan we strijden tegen Atletico Madrid. Zeker geen kansloze loting. Wel een lastige ploeg.. Overigens, complimenten voor de keeper van Real Madrid. Die was weergaloos."

iQuQM5X.png

Next: Champions??

Bedankt voor jullie reactie's!

Link to comment
Delen op andere websites

sports_england_manchester-united-football-club.png

Kwartfinale Champions League

Atletico Madrid - Manchester United

5NQzfSl.png

Coach van Straalen:

"Helaas, geen goede pot. Toch 0-0 erin gehouden. Het biedt veel perspectief voor de return. Knallen voor eigen supporters dan maar!"

Manchester United - Atletico Madrid

sQlvVAH.png

Coach van Straalen:

"Geen woorden voor, fantastisch gespeeld. Als ware sterren. Dit bewijst maar is hoe goed het team is. Depay is een absolute topaankoop. Geweldig. Als Rooney ook op dreef zou zijn had de score nog veel groter uit kunnen vallen. Maar je hoort mij niet klagen.

Nu op naar de halve finale. Waarin wij FC Barcelona zullen aantreffen. Het gaat lastig worden, maar ik zit vol vertrouwen."

Next: Champions??

Bedankt voor jullie reactie's!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...