Jump to content

[PES5] Senegal '16


SpacyColours

Recommended Posts



Senegal 16

Een vleugje voetbal en een vleugje fantasie.

Middels het 10,5 jaar oude Pro Evolution Soccer 5 neem ik jullie mee op reis naar het WK voetbal in Senegal, alwaar Nederland kans maakt om voor het eerst in de geschiedenis op topniveau een prijs te winnen. Ondanks de momenteel nog lege prijzenkast is ons team op dit moment sterker dan ooit, en wie weet is dit wel de kans om het goud te grijpen. De poule ziet er als volgt uit:

post-131689-0-83317000-1452127752.jpg

De openingswedstrijd tegen Finland is in het heuse Stade Léopold Sédar Senghor te Dakar. Waarom het WK trouwens in Senegal is mag Joost weten, maar al speelden we op Mars, we focussen ons op het winnen. Mocht je geen kaartjes hebben, zal ik de hoogtepunten uit de wedstrijden opnemen en op YouTube zetten voor jullie. Neem wel voor lief dat de video-kwaliteit niet je van het is. Maar op die manier probeer ik een levendiger beeld te creëren van het toernooi, iets wat ik persoonlijk bij andere voetbalverhalen in dit forum een beetje mis. Wie weet win ik wel de Verhaal van de Maand-prijs (ja die hebben we), maar laat ik niet te hard van stapel lopen.

Bekijk voor een sfeerimpressie vast bovenstaande video. Één dezer dagen zal ik de spelers wat uitgebreider aan jullie introduceren. Want het zijn niet de standaard Nederlandse spelers, nee, het zijn mijn spelers. 8)

Stay tuned!

Link to comment
Delen op andere websites

Haha Wauw :schater:

Komt even mooi uit dat mijn wintersport vakantie geannuleerd is, heb ik meteen wat centjes om de eerste vlucht richting het warme Dakar te boeken.

Ik zie je daar, ondertussen verdiep ik me een beetje in de cultuur. Wie weet wat voor voodoo troef ik nog kan uithalen op de tegenstanders :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...