Jump to content

GTA Serie - Handige topics


Svenie

Recommended Posts

GTA Serie - Handige topics

Gedurende haar bestaan is het GTA Serie forum een verzamelplaats geworden voor die topics die niet tot een specifieke GTA behoren. In heel veel gevallen zijn dit topics die naar een bepaalde mening staven, andere zijn dan weer stellingen waarover je naar hartenlust kunt praten. Echter is het niet altijd duidelijk of een bepaald onderwerp reeds aan bod is gekomen of niet. Leden die bijvoorbeeld een nieuw topic willen openen durven nogal eens te twijfelen omdat ze bang zijn dat hetgeen waarover ze een topic willen aanmaken reeds de revue gepasseerd is.

 

Hoewel dit forum een zoekfunctie heeft ben ik er mij van bewust dat deze liever zo weinig mogelijk wordt gebruikt, iets dat wat mij betreft volledig begrijpelijk is. Vandaar dit topic, dat alle interessante topics die in het GTA Serie forum terug te vinden zit bundelt en op een correcte manier vermeldt onder een bepaalde noemer.

 

Vergeet niet dat bumpen van oude topics is toegelaten indien de post effectief ook iets bijdraagt aan het topic. Wil je dus op bijvoorbeeld een topic dat sinds 2013 niet meer actief is reageren, doe dit dan gerust maar zorg ervoor dat je post ontopic is en niet louter bedoeld om een hoge postcount te behalen.

 

Peilingen (polls)

 

Stellingen

 

Lijstjes

 

Favorietentopics niet in lijstjes of peilingen

 

Spelletjes

 

Overige

 

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...