Jump to content

Miljoenenjacht - Reactietopic


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    28

  • KoningJesper

    19

  • Dexist

    17

  • ThunderDuck

    14

Aangezien sommigen gisteren last hadden van het forum waardoor het wat onbereikbaar was eis ik een manier om de schade te compenseren waardoor ik (en misschien anderen) een punt hebben mis gelopen! smile3.gif

Maar gisteren waren er geen opdrachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien sommigen gisteren last hadden van het forum waardoor het wat onbereikbaar was eis ik een manier om de schade te compenseren waardoor ik (en misschien anderen) een punt hebben mis gelopen! :)

Gisteren was er geen punt te halen en dus ook geen schade :7
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de vorige ronde kreeg ik geen bericht dat de ronde was begonnen. Ik was dus compleet vergeten dat er überhaupt een ronde op dat moment gaande was. Toen ik de uitslag ging lezen van de eerste ronde kwam ik ook meteen achter dat ik niet meer meedoe aan de contest. Misschien is het een tip voor de volgende keer om een bericht te sturen naar alle leden die meedoen zodat hun weten dat er een ronde is. Zo kunnen vergeetachtige leden zoals ik hun antwoorden nog opsturen. thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de vorige ronde kreeg ik geen bericht dat de ronde was begonnen. Ik was dus compleet vergeten dat er überhaupt een ronde op dat moment gaande was. Toen ik de uitslag ging lezen van de eerste ronde kwam ik ook meteen achter dat ik niet meer meedoe aan de contest. Misschien is het een tip voor de volgende keer om een bericht te sturen naar alle leden die meedoen zodat hun weten dat er een ronde is. Zo kunnen vergeetachtige leden zoals ik hun antwoorden nog opsturen. thumbsup2.gif

De leden die meedoen zijn vrijwel dagelijks op het forum. Ronde 1 heeft 5 dagen geduurd. Telkens kwam er een herinneringsbericht in het topic, waarbij deelnemers eraan werden herinnerd dat er een nieuw vraag online stond. Als ik me niet vergis, wordt het bolletje voor het contestsubforum oranje als er een nieuw bericht is geplaatst. Ook stond in het topic dat je het topic in de gaten moest houden. Daarnaast heb ik halverwege een statusupdate online gezet en staat het in mijn signature. Je hebt kansen gehad, dus dat je het nu op vergeten gooit, vind ik wat jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Telkens kwam er een herinneringsbericht in het topic, waarbij deelnemers eraan werden herinnerd dat er een nieuw vraag online stond. Als ik me niet vergis, wordt het bolletje voor het contest subforum oranje als er een nieuw bericht is geplaatst. Ook stond in het topic dat je het topic in de gaten moest houden. Daarnaast heb ik halverwege een statusupdate online gezet en staat het in mijn signature. Je hebt kansen gehad, dus dat je het nu op vergeten gooit, vind ik wat jammer.

Soms plaats ik meerdere dagen achter elkaar geen enkel bericht. Dus ik ben niet alle dagen van de week actief. En daar komt ook bij dat ik elke dag bijna altijd gebruik maak van de mobiele versie waar je niet automatisch de statusupdates kan zien, alleen nu zit ik toevallig op de computer op school. Ook je handtekening kan ik niet zien in de mobiele versie. Je zegt dat ik mijn kansen heb gehad, en dat ik het nu op vergeten gooi, maar dat is dus een vrij irrelevante opmerking. Maar goed, de volgende keer zal ik wel het topic abonneren van een contest om drama te voorkomen. knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...