Jump to content

Plants vs Zombies: Garden Warfare 2


NickOwnage

Recommended Posts

Plants vs Zombies: Garden Warfare 2

Ontwikkelaar: PopCap Games

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Third Person Shooter

Platforms: Xbox One, PS4, PC

Aantal spelers: 1-10

Release: 25 februari 2016 (Beta 23-1-2016)

Demo: http://www.pvzgw2.com/

Ja, deel 2 van deze geweldige game is in aantocht. Tijdens de E3 is deze game aangekondigd en zal zijn release maken op 25 februari 2016, maar MORGEN komt de Beta-versie uit voor iedereen die in bezit is van een Xbox One, PS4 of PC. Grandioos!

Dit spel zit vol humor en leuke gadgets en is een third-person shooter voor de hele familie. Kopen dus! smile3.gif

Wat vind jij?

Link to comment
Delen op andere websites

Meh, ik heb (serieus) totaal niets met deze game. Ik heb géén concreet idee waarom, maar de setting spreekt me niet zozeer aan én bovendien

heb ik soortgelijke spellen nog nooit leuk gevonden. En het lijkt ook absoluut de verkeerde kant op te gaan, want ik zag in de trailer 'n paar

elementen die sterk overeenkwamen met shooters zoals CoD. Maar de naam zegt me namelijk al méér als voldoende. Alsnog ga ik 'm zeker niet

halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze game is totaal niet te vergelijken met CoD. 1e verschil is al in welke persoon er gespeeld wordt: 3e PvZ en 1e CoD.

De classes (inclusief eigen powers) waren er in PvZ GW al. Ruim voordat CoD ermee begon. Deze game heeft totaal andere doeleinden als CoD. Deze game is voor Co-op en casual gamen voor het hele gezin. CoD is meer gebaseerd op prestaties en competitieve gameplay. Er zullen ook wel toernooitjes zijn voor PvZ, maar lang niet met zo'n hoge prijzenpot. PvZ GW2 is een pure fungame, die totaal niet afwijkt van het eerste deel. Kortom totaal andere games met totaal andere doelgroepen en doeleinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er wel leuk uit en doet me heel veel denken aan Ratchet and Clank. De monsters, setting en wapens etc. Zal morgen even de beta installeren, maar of ik al meteen tot aanschaf overga betwijfel ik enorm, als ik met anderen aan het spelen ben, gaat de voorkeur eigenlijk nog naar Rayman Legends dat nog uitgespeeld moet worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er wel leuk uit en doet me heel veel denken aan Ratchet and Clank. De monsters, setting en wapens etc. Zal morgen even de beta installeren, maar of ik al meteen tot aanschaf overga betwijfel ik enorm, als ik met anderen aan het spelen ben, gaat de voorkeur eigenlijk nog naar Rayman Legends dat nog uitgespeeld moet worden.

Het is echt een leuk spel. Helaas heb ik de Beta gemist, ik wilde net spelen, maar de tijd bleek al voorbij te zijn. :( Dan maar maandje wachten tot de release.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...