Jump to content

Waarom zijn spelers zo haatdragend?


Femke88

Recommended Posts

Echt ik haat GTA Online :( Ik speel normaal altijd solo maar om missie te doen moet je verplicht een keuze maken. Dus om het minst last te hebben doe ik : closed friends only ! Wat gebeurt er, ik krijg nog steeds tal van telefoon invites van vreemde spelers om heist, die niet in men vriendenlijst staan? Ook bij closed crew of closed invite only. Elke maal dit irritant berichtje voor heist :( En dan na een heist gedaan is kom ik terecht in GTA OPEN !!! Nu mogen jullie allemaal eens raden wat er gebeurt als ik 1 seconde in GTA OPEN verblijf !!!!!!!!!!!

:( :( :( :( :( :( ECHT JA : komt een wit bolletje naar me (vreemde speler) en KNAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! K.N.A.L. :( :( :( :( :( DOOD geschoten zonder ik ook maar 1 wapen in mijn hand draag, zonder ik ook maar 1 keer een dreigbeweging heb gedaan, zonder ook maar 1 reden !!!! ZIJN DIT I.S. LIEFHEBBERS DIE MENSEN GRAAG DOODSCHIETEN ???WTF !!!!!!!

>>> Door ERRWINS: Titel wel even aangepast.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    8

  • Femke88

    7

  • AntonTH4Dutch

    5

  • Big Boss

    3

Ik ben niet echt zo een fanatieke gamer, maar is het normaal dat je meteen wordt neergeschoten zonder reden? Wat hebben mensen hieraan :( Ik heb altijd van GTA gehouden sinds San Andreas voor het vrij kunnen rondrijden zonder verplichtingen. In sommige games moet je echt de stappen volgen, hier kan je vrij bewegen ook. In de natuur, in mooie auto's, op het strand met een fiets, ...... misschien saai voor mannen, maar waarom doodschieten zonder reden :( Sommige missies zijn leuk vooral Simeon missies, die doe ik veel in solo, blow up I, II, III en Richman enzo. En dan zwijg ik nog over die hoofdtelefoons waarbij je heel hun huisachtergrond hoort roepen en zijzelf ook tieren en roepen alsof ze 100% dit spel menen als hun echte leven. Ik speel GTA als ik van mijn werk kom en huishouden gedaan is en wat amusement wil. Sorry moderator als men vorig bericht misschien razend overkwam :D

Link to comment
Delen op andere websites

De spelers die je afschieten zonder enige reden, kun je niet echt mannen noemen. Dit zijn vaak nog kinderen van ongeveer 13-16 jaar. Die vinden het gewoon leuk om iedereen lukraak af te knallen. Daarom zit ik ook liever in een invite-only. Daar heb ik zelf de macht om te kiezen wie bij mij in de server komt. Dan kan ik rustig even rond rijden en andere dingen, zoals jij ook beschrijft.

Haha, geeft niet. We hebben allemaal wel eens zo'n moment en je hebt voor de rest geen scheldwoorden gebruikt, dus het kan nog. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp de frustratie, maar daarom moet je nog niet alle mannen over dezelfde kam scheren. Een van de redenen waarom ik al meer dan een jaar geen GTA: Online speel is vanwege het type spelers dat jij net opsomt. Het is inderdaad super frustrerend om telkens wanneer je in free roam gewoon wat wilt rondrijden of genieten van de sfeer je wordt achtervolgd door mensen die het blijkbaar leuk vinden om je keer na keer af te knallen. Verstoppen in je appartement om hen te frustreren kan helpen, maar laat ons eerlijk zijn dat neemt het spelplezier voor ons ook wel weg. Helaas weinig anders dat je kan doen dan het opstarten van je eigen invite-only server en het vinden van een aantal spelers/vrienden die niet over dergelijke mentaliteit beschikken.

Het is trouwens misschien wel zo dat het voornamelijk mannen zijn die games spelen, maar ze zijn heus niet allemaal zo onvolwassen dat wanneer ze een vrouw zien ze volledig doordraaien. Je moet maar eens aan leden als Dutchy3010 vragen hoe het voelt om jaren actief te zijn tussen mannen. De enige GTA-multiplayer die ik nog speel is MTA SA. Irritante mensen zoals jij ze beschrijft zijn daar ook aanwezig, maar in mindere mate en je wordt tenminste niet elke keer je opnieuw spawned met een sticky bomb opgeblazen.

Ik hoop in ieder geval niet dat je plezier in het spel verliest en dat je hierdoor na verloop van tijd GTA aan de kant zult leggen. Zoek een paar vaste vrienden, speel op invite-only servers en mocht je toch op een server terechtkomen waarin je met rust wordt gelaten maar er vooral irritante mensen zijn die door hun hoofdtelefoon schreeuwen, mute hen dan. Mijn kennis wat betreft GTA: Online is erg beperkt maar zover ik mij kan herinneren is die optie wel degelijk aanwezig. Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we om te beginnen de titel eens even aanpakken. Alle mannen over een kam scheren en zeggen dat je psychisch niet goed zijn terwijl er bij een kwart misschien wel een rare chick achter de console zit. Wat betreft dat iedereen elkaar killt, dat zijn gewoon hopeloze zielen. Ik raad je aan in passive mode te gaan of een invite only sessie maken in het menu zodat je nergens last van hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

De community in GTA Online is toxisch. Een andere beschrijving is er niet voor te geven. Geld is koning in GTA Online en omdat het zo moeilijk is om er aan te komen en je zelf ook bezittingen kan kwijtraken iedere keer dat je dood gaat zorgt dat voor een "shoot first, ask questions later" mentaliteit. In GTA IV draaide de multiplayer niet om geld en had je zulke personen niet, of in ieder geval veel minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we om te beginnen de titel eens even aanpakken. Alle mannen over een kam scheren en zeggen dat je psychisch niet goed zijn terwijl er bij een kwart misschien wel een rare chick achter de console zit. Wat betreft dat iedereen elkaar killt, dat zijn gewoon hopeloze zielen. Ik raad je aan in passive mode te gaan of een invite only sessie maken in het menu zodat je nergens last van hebt.

Ik ben in elk geval nog NOOIT door een chick gekild ! ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Laten we om te beginnen de titel eens even aanpakken. Alle mannen over een kam scheren en zeggen dat je psychisch niet goed zijn terwijl er bij een kwart misschien wel een rare chick achter de console zit. Wat betreft dat iedereen elkaar killt, dat zijn gewoon hopeloze zielen. Ik raad je aan in passive mode te gaan of een invite only sessie maken in het menu zodat je nergens last van hebt.

Ik ben in elk geval nog NOOIT door een chick gekild ! ;)

En dat weet je omdat? :puh: een xXx360K1LL3RxXx kan net zo goed een zogenaamde chick zijn.

wel heftig verhaal dit

Bewerkt: door Larsiexd
Link to comment
Delen op andere websites

Laten we om te beginnen de titel eens even aanpakken. Alle mannen over een kam scheren en zeggen dat je psychisch niet goed zijn terwijl er bij een kwart misschien wel een rare chick achter de console zit. Wat betreft dat iedereen elkaar killt, dat zijn gewoon hopeloze zielen. Ik raad je aan in passive mode te gaan of een invite only sessie maken in het menu zodat je nergens last van hebt.

Ik ben in elk geval nog NOOIT door een chick gekild ! ;)

En dat weet je omdat? :puh: een xXx360K1LL3RxXx kan net zo goed een zogenaamde chick zijn.

wel heftig verhaal dit

Sorry HOOGHEID : even corrigeren dan : elke man veranderen in elk levend wezen op Aarde. Zo beter? :)
Link to comment
Delen op andere websites

Laten we om te beginnen de titel eens even aanpakken. Alle mannen over een kam scheren en zeggen dat je psychisch niet goed zijn terwijl er bij een kwart misschien wel een rare chick achter de console zit. Wat betreft dat iedereen elkaar killt, dat zijn gewoon hopeloze zielen. Ik raad je aan in passive mode te gaan of een invite only sessie maken in het menu zodat je nergens last van hebt.

Ik ben in elk geval nog NOOIT door een chick gekild ! ;)

Gewoon invite-only of passive mode en niet zo zeuren en zo feministisch zijn en zeggen dat ALLE mannen slecht zijn :7 Bedankt ;)
Link to comment
Delen op andere websites

dit gebeurt gewoon en niemand kan er iets aan doen. als je niet neer geknalt wilt worden zet je gewoon pasive mode aan . na de missie of heist kom je terug in je eigen sessie in pasive mode dus geen problemen dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we om te beginnen de titel eens even aanpakken. Alle mannen over een kam scheren en zeggen dat je psychisch niet goed zijn terwijl er bij een kwart misschien wel een rare chick achter de console zit. Wat betreft dat iedereen elkaar killt, dat zijn gewoon hopeloze zielen. Ik raad je aan in passive mode te gaan of een invite only sessie maken in het menu zodat je nergens last van hebt.

Ik ben in elk geval nog NOOIT door een chick gekild ! ;)

En dat weet je omdat? :puh: een xXx360K1LL3RxXx kan net zo goed een zogenaamde chick zijn.

wel heftig verhaal dit

Sorry HOOGHEID : even corrigeren dan : elke man veranderen in elk levend wezen op Aarde. Zo beter? :)

Serieus, wat heb jij zitten snuiven? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...