Jump to content

Waarom zijn spelers zo haatdragend?


Femke88

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    8

  • Femke88

    7

  • AntonTH4Dutch

    5

  • Big Boss

    3

Sowieso is GTA al geen 'schietspelletje' pur sang... zoals veel andere games.

Ja, je kan idd ook schieten... maar natuurlijk véél en véél meer dan alleen maar dat (duh).

In de naam van het spel (ja, spel zei ik... geen spelletje, dan noem ik het liever nog full world 3D of zo) komt het woord shoot of iets dergelijks ook helemaal niet voor... alleen autodiefstal.

En natuurlijk is het spel ook niet bedoeld om alleen maar auto's te jatten.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA:O is helemaal geen "schietspelletje" meer maar een volledige RPG. Ja, je kan schieten, maar dat is niet de basis waar alles om draait. De hele spelwereld loopt vol met andere personages en politie, maar om de een of andere reden willen spelers alleen maar andere spelers vermoorden of met een tank plat rijden. Waarom? Om hun boze reactie te zien? In mij ogen ben je dan gewoon een irritante troll. Niets meer, niet minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een gejank. Als je niet van schietspelletjes houdt, moet je misschien geen schietspelletjes doen.

Misschien eerst eens beter nadenken !!!!!!!!!!!! GTA is oorspronkelijk NIET gemaakt voor mensen zonder reden neer te knallen!!! Misschien ben jij geen echte GTA liefhebber, ik heb ze al van begin GTA 1 !!!!!!!! GTA Online kan mooi zijn als je echte vrienden hebt waarmee je kan samen spelen als 1 front (bankoverval, race wedstrijd, gewoon lekker plezier maken op het strand met de fiets of motorfiets !!!! En SORRY als ik mijn mening geef, ik heb ook nooit of nooit beweert dat jullie niet mogen elkaar doden en afslachten met een glimlach op jullie mond : ha lekker iemand doden! Maar ik dacht dat een FORUM iets was waar je een mening op kan hebben en niet waar je wordt AFGEZEIKT als je iets zegt !!!!!!!! Persoonlijk heb ik geen echte vriendinnen die ook GTA spelen dus ja ik moet het vaak doen met vreemde mannen) en neen met het "doen" bedoel ik niet ........... ;) Maar ik begrijp echt niet waarom ik zoveel bakken kritiek over me heen krijg door te zeggen dat ik het haat om meteen zonder reden te worden afgeschoten !!!!!!!!!!!!!!! Eigen mening? Wat is dat ????
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een gejank. Als je niet van schietspelletjes houdt, moet je misschien geen schietspelletjes doen.

Misschien eerst eens beter nadenken !!!!!!!!!!!! GTA is oorspronkelijk NIET gemaakt voor mensen zonder reden neer te knallen!!! Misschien ben jij geen echte GTA liefhebber, ik heb ze al van begin GTA 1 !!!!!!!! GTA Online kan mooi zijn als je echte vrienden hebt waarmee je kan samen spelen als 1 front (bankoverval, race wedstrijd, gewoon lekker plezier maken op het strand met de fiets of motorfiets !!!! En SORRY als ik mijn mening geef, ik heb ook nooit of nooit beweert dat jullie niet mogen elkaar doden en afslachten met een glimlach op jullie mond : ha lekker iemand doden! Maar ik dacht dat een FORUM iets was waar je een mening op kan hebben en niet waar je wordt AFGEZEIKT als je iets zegt !!!!!!!! Persoonlijk heb ik geen echte vriendinnen die ook GTA spelen dus ja ik moet het vaak doen met vreemde mannen) en neen met het "doen" bedoel ik niet ........... ;) Maar ik begrijp echt niet waarom ik zoveel bakken kritiek over me heen krijg door te zeggen dat ik het haat om meteen zonder reden te worden afgeschoten !!!!!!!!!!!!!!! Eigen mening? Wat is dat ????

Kan je misschien ook normaal doen en niet zo janken, want dit komt heel irritant over. Als je er niet tegen kan dat je steeds wordt neergeschoten, ga je maar in een invite-only sessie of in passive mode ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je misschien ook normaal doen en niet zo janken, want dit komt heel irritant over. Als je er niet tegen kan dat je steeds wordt neergeschoten, ga je maar in een invite-only sessie of in passive mode knipoog.gif

En om dan steeds op een verhoogde stuk te moeten staan waar voertuigen niet komen. Want anders wordt je steeds vermoord met aanrijdingen!

Wat een gejank. Als je niet van schietspelletjes houdt, moet je misschien geen schietspelletjes doen.

Ik heb even een heel oud document opgezocht uit het jaar 1995 toen Grand Theft Auto nog werd gemaakt, toen had het ook nog een andere naam. Maar het spel werd beschreven door Rockstar Games als een leuke, verslavende en snelle multiplayer race spel. Nou kan ik niet zeggen dat het eenentwintig jaar later nog steeds hetzelfde concept heeft, maar het idee erachter is eigenlijk gewoon dat de speler alles kan doen. Tennissen, golfen, of zelfs naar een stripclub gaan. Maar zelf vind ik dat je dan niet iedereen maar over hoop moet schieten. Ik vind zelf dat dat soort mensen maar gewoon een deathmatch moeten spelen. Want het is inderdaad gewoon vervelend constant te worden vermoord als je realistisch het spel probeert te spelen, en dan met name dat je constant wordt opgeblazen in online sessies. Ik weet dat je in een prive sessie kan gaan maar soms is dat gewoon niet leuk. En om meteen alleen maar in prive sessie gaan omdat er steeds trolls rond lopen is gewoon te belachelijk.. icon_cab.gif

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Wat Koning Jesper zegt. Het is maar een spel hoor. En natuurlijk weet ik wel dat GTA niet een 'schietspelletje' is. Maar de basis draait om geweld. Dus is het logisch dat het in free roam daar ook om draait. Kennelijk vind je dat vreemd. Dat vind ik dan weer vreemd. shiny.gif En jij geeft je mening, anderen geven ook hun mening. Die kan verschillen. Daarvoor heet het een forum.

Even voor de duidelijkheid: ik ga zelf ook vaak een invite only sessie in. Dan kan je doen wat je wilt. Alleen, of met je vrienden. Dat is de oplossing voor je 'probleem'. Als ik zin heb om bounty's te jagen, met andere (vreemde) spelers te knokken, racen ect dan ga ik een free roam sessie in. Maar als jij met de rest van de wereld graag Mylittle pony nadoet in GTA, ja, dat gaat dus niet. shiny.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu in een crew waarbij crew members killen niet is toegstaan, als de crew vol zit word iedereen gekicked en kun je weer opnieuw joinen zodat alleen actieve spelers overblijven.

Als ik nu join crew members klick en ik kom bv. in een sessie met 21 mensen zijn er 17 van ofzo van die crew, is best fijn als je gewoon in een bevolkte sessie kunt zitten zonder dat er een hoop je proberen te killen.

Link to comment
Delen op andere websites

:tu:

Ik heb soms de indruk dat het bij een deel van de GTA-players (niet hier natuurlijk, ik zou niet dúrven!) ook gaat om hun ego :gaap: , hun zogenaamde mannelijkheid :kots: , stoer te doen of voorspelbaar puberaal gedrag.

En als iemand eens terecht geen zin heeft aan irritante killertjes (maar toch ook wel eens in een public session wil) is het uiteraard weer heel stoer om die in de belachelijke hoek te zetten.

Maar nogmaals: níet hier natuurlijk! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een gejank. Als je niet van schietspelletjes houdt, moet je misschien geen schietspelletjes doen.

Misschien eerst eens beter nadenken !!!!!!!!!!!! GTA is oorspronkelijk NIET gemaakt voor mensen zonder reden neer te knallen!!! Misschien ben jij geen echte GTA liefhebber, ik heb ze al van begin GTA 1 !!!!!!!! GTA Online kan mooi zijn als je echte vrienden hebt waarmee je kan samen spelen als 1 front (bankoverval, race wedstrijd, gewoon lekker plezier maken op het strand met de fiets of motorfiets !!!! En SORRY als ik mijn mening geef, ik heb ook nooit of nooit beweert dat jullie niet mogen elkaar doden en afslachten met een glimlach op jullie mond : ha lekker iemand doden! Maar ik dacht dat een FORUM iets was waar je een mening op kan hebben en niet waar je wordt AFGEZEIKT als je iets zegt !!!!!!!! Persoonlijk heb ik geen echte vriendinnen die ook GTA spelen dus ja ik moet het vaak doen met vreemde mannen) en neen met het "doen" bedoel ik niet ........... ;) Maar ik begrijp echt niet waarom ik zoveel bakken kritiek over me heen krijg door te zeggen dat ik het haat om meteen zonder reden te worden afgeschoten !!!!!!!!!!!!!!! Eigen mening? Wat is dat ????

Een eigen mening mag je natuurlijk hebben, maar dat hebben andere leden ook. Hoe je dit opvat, ligt aan je staat van emotie op dat moment. Wanneer er geen emoticon bij staat, platte tekst dus, ga je het lezen in de emotie waarin je op dat moment bevind. Ben je boos of een beetje pissig, dan lees je andere meningen ook zo en komt het over als een aanval. Dit is natuurlijk nooit je bedoeling geweest, laat staan van andere leden, maar ik wil je wel op het hart drukken dat je teksten moet gaan lezen zonder emotie en beseffen dat andere leden ook een eigen mening hebben, net zoals jij.

Als ik je verder een tip mag meegeven, zoek een leuke crew welke regelmatig online is en aan jouw behoefte voldoet. Zelf speel ik wel eens met leden van het forum, dan ga ik racen/schieten. Maar als ik met mijn real-life vrienden/klasgenoten ga spelen, dan zitten we lekker te kloten in Free Mode of houden we ons juist aan de regels. Er zijn genoeg spelers die, net als jij, even rustig aan willen doen. Misschien kun je een oproep doen door een topic te openen in meetingplace zodat je spelers/leden ontmoet die dezelfde interesse hebben. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Big Boss: dat is een aanname van jouw kant.

Hij heeft op zich wel gelijk in mijn ogen. Waarom zou je een multiplayer spel waar het de bedoeling is om met andere spelers te spelen opeens alleen te spelen omdat anderen het spelplezier bederven? It doesn't make any sense. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tazmania: " Maar als jij met de rest van de wereld graag Mylittle pony nadoet in GTA, ja, dat gaat dus. " Sorry maar ja dit vind ik nu eenmaal beledigend. En als je op invite only speelt, kom ik na bv een missie steeds automatisch terecht in Open Online! Voor ik het weet KNAL neer, nog voor je kan reageren om uit te zetten ! En als het nu eenmaal "de maatschappij" is dat mensen agressief en moordenaars zijn (terroristen) wel sorry dan pas ik voor jullie "maatschappij-vorm" !!!!

Big Boss: dat is een aanname van jouw kant.

Hij heeft op zich wel gelijk in mijn ogen. Waarom zou je een multiplayer spel waar het de bedoeling is om met andere spelers te spelen opeens alleen te spelen omdat anderen het spelplezier bederven? It doesn't make any sense. :7

Dit bedoel ik nu ook. Het lijkt alsof WIJ die normaal willen spelen, moeten opzij gaan en knikken en accepteren wat ZIJ de agressieve willen doen. Net als in het echte leven, WIJ ons moeten aanpassen aan degeen die nieuw komen (geen verder detail wegens niet willen gebanned worden door een domme discussie !!!! Dan liever niets meer zeggen en mijn mening voor mij houden zeker :( forum? ja forum maar je moet echt zien wat je zegt, :(

>>> Door ERRWINS: Dubbelposts graag achterwege laten...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...