Jump to content

Favoriete opdrachtgever


Bassieboy35

Recommended Posts

Het exacte aantal opdrachtgevers uit alle GTA's samen ken ik niet, maar het zijn er in ieder geval veel. Alleen wie uit die groep is jouw favoriet? Dat kan misschien om de missies komen die diegene geeft of bijvoorbeeld omdat diegene een leuk karakter heeft. Laat het weten en vooral ook de waarom.

Er bestaat niet echt een overzicht van opdrachtgevers, maar voor om het je iets gemakkelijker te maken heb ik even alle missiepagina's op een rijtje gezet, zodat je makkelijk een blik kan werpen op de namen van de opdrachtgevers:

Als ik iemand uit deze lijst moet kiezen is dat toch wel Yusuf Amir. De missies waren leuk, maar vooral het personage zelf was erg om van te genieten. Veel humor, grootdenkend en dan een vader die je eigenlijk tegen loopt te werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Lastig, lastig. Ik zat hier een poosje over te piekeren maar ik ga alsnog vóór Martin Madrazo, die vent kreeg ik ontiegelijk vaak te zien

omdat ik iedere keer Rooftop Rumble overnieuw deed. :7 Verder zijn z'n uitspraken ook vrij lachwekkend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf The Truth, Wu Zi Mu en Catalina. The Truth is echt een wazig persoon met geniale uitspraken, hetzelfde voor Wu Zi Mu alhoewel hij zeer intelligent is. En Catalina heeft wel hillarische momenten. Zeker de cutscenes waneer ze Carl aanpakt bij haar verstopplek. Ze is een van de sterkste vrouwelijke opdrachtgevers uit de GTA serie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb denk ik geen populaire keuze, maar ik ga voor C.R.A.S.H.. De missies van deze politieagenten brengen je alleen maar dieper in de shit en tussen de missies door vraag je je af wanneer het eindelijk eens eindigt. Dat CJ er geen nee tegen kan/mag zeggen, vind ik de kracht van C.R.A.S.H.. Machtsmisbruik en corruptie op en top. Daar heb ik wel van genoten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat betreft de missies die worden gegeven is mijn favoriete opdrachtgever Ray Boccino. Ik vind zijn missies in zowel GTA IV als in The Lost and Damned erg vermakelijk en uiteraard speelt het verhaal van de diamanten zich vooral rond hem af, wat ze ook erg interessant maakt. Wat betreft persoonlijkheid ga ik net als Big Boss en Guardian1980 boven mij voor Yusuf Amir. Het maakt niet uit hoeveel keer je de cutscenes van zijn missies hebt gezien, ze blijven amusant en hilarisch.

Uiteindelijk heeft elke opdrachtgever wel zijn of haar charme, maar de twee bovenvermelde namen springen er wat mij betreft een beetje bovenuit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Yusuf Amir blijft toch wel een van de beste. Zijn cutscene zaten vol humor en zijn missies vol actie. Zeker een personage waarvan ik hoop dat we hem ooit nog eens zien. Ray Boccino vond ik ook goed. Sowieso een interessant personage met missies die van belang zijn voor het verhaal. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Sluit me volledig bij PrioX aan. Ray had in mijn opzicht de leukste missies van Gta IV, jammer dat we hem niet meer terug gaan zien. Wat betreft Yusuf heb je ook gelijk, wat een baas! :D Hoop tot op de dag van vandaag dat hij weer terugkeert in Gta VI als opdrachtgever.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou denk ik voor Asuka Kasen gaan. Naar mijn idee de belangrijkste in de verhaallijn van GTA III, mijn favoriete GTA. De missies waren goed gevarieerd en uitdagend, waar vooral dat uitdagende in latere GTA's toch wel mist vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...