Jump to content

Goedkope steamkeys... alternatief voor kinguin e.d.!


MegaGTA

Recommended Posts

Er is een site die goedkope steamkeys verkoopt. Het heeft soms grote sales zoals gisteren met de alien invasion deals met in de afprijzingen: Far Cry 4, AC: unity, Battlefield Hardline en anderen vaak op -60%, -70% korting. De betreffende winkel is: https://www.g2a.com/r/best-sellers_ (het wordt geopend in een nieuw venster)

Ik heb meer dan 10 games hier besteld met geen enkele problemen en heb hier ongeveer ten minste €120 mee gespaard

Link to comment
Delen op andere websites

Deze website wordt niet erkend door steam en staat bekend voor het doorverkopen van cd-keys. Met deze methode kopen bedrijven goedkoop cd's in in het buitenland, bijvoorbeeld India of Rusland waar de steam prijzen lager zijn dan in Europa, en verkopen deze aan de Europese consument. Vandaar dat er soms rare eisen voor het spel staan in de beschrijving zoals alleen te gebruiken in een bepaalde taal of in een bepaalde regio. Je kunt hier problemen mee krijgen wanneer steam of de spel uitgever actie onderneemt en alle doorverkochte keys blokkeert, je kunt dan niet bewijzen dat je het spel hebt gekocht omdat je de originele cd niet hebt en je bent je geld kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet het geval met games die je alleen via Steam kunt krijgen, zoals Counter Strike. Ik heb hier ook al meerdere keys gekocht (Vakve Complete Pack, Banished, en nog veel meer) en ze werken allemaal. Ik houd het alleen bij de Steam keys, alles wat met consoles te maken heeft koop ik liever van Microsoft of Sony. :puh: G2A is niet de goedkoopste meer, de Steam sales zijn beter nu. :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...