Jump to content
Bassieboy35

Update: Wie wordt jouw valentijn?


Het is er weer bijna tijd voor, 14 februari, Valentijnsdag. De een walgt er van en de ander kan er niet lang genoeg op wachten. Als je er nu wel of niet van houdt, voor GTA: Online is er weer een thema update in het teken van Valentijnsdag. Zoals al bekend was, zou er ook net zoals in 2014 weer een Valentijsupdate komen. Al die content van de vorige keer is weer terug, maar er is meer.

gallery_123064_235_137580.jpg

De nieuwe Albany Roosevelt

Nieuw voertuig: Albany Roosevelt Valor

De Albany Roosevelt Valor is een iets modernere uitvoering dan de Albany Roosevelt. Je kan 'm kopen via Legendary Motorsport voor $982.000. Ook deze auto kan je aardig goed modificeren. Tevens is de Roosevelt van de update uit 2014 ook dus weer terug, die kost $750.000.

gallery_123064_235_107931.jpg

Nieuwe kledingstukken

Alles om je geliefde te imponeren

Net zoals bij de vorige update is er ook weer nieuwe kleding toegevoegd. Die kleding is ook weer beschikbaar, maar ook deze update brengt wat nieuws, zoals: jurken, maatpakken, vesten, boxershorts, korsetten, kousen en nog veel meer! En voor diegenen die 'm gemist hebben: de Gusenberg Sweeper is ook weer terug. Voor $14.600 is die van jou.

gallery_123064_235_38272.jpg

De Gusenberg Sweeper is terug!

Tot de dood ons scheidt

Wederom komt er een nieuwe Adversary Mode genaamd 'Till Death Do Us Part'. Die modus is vanaf vrijdag beschikbaar. Hoe die modus werkt wordt ons later nog verteld.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het blijft erin zitten:

https://support.rock...Valentine-Items

"Question: How long will the GTA Online: Be My Valentine items be available for purchase?

Answer: All content from GTA Online: Be My Valentine will remain available in the game indefinitely."

Bewerkt: door TrevorP

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het blijft erin zitten:

https://support.rock...Valentine-Items

"Question: How long will the GTA Online: Be My Valentine items be available for purchase?

Answer: All content from GTA Online: Be My Valentine will remain available in the game indefinitely."

Chil!!! Bewerkt: door KoningJesper

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad. Jammer dat je het niet leuk vind. En hopelijk komt er nog een keer een mooie story DLC. Maar het begint nu behoorlijk sfeer bedervend te worden, want het voegt niks toe. En alle vaste lezers weten het nu wel, plus dat wij er ook niks aan kunnen veranderen. Rockstar leest hier heus niet mee.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En bovenstaande berichten voegen wel iets toe, dan? Ieder mag zijn mening hebben. Persoonlijk kots ik al die updates ook uit. Als je bij iedere feestdag nieuwe updates moet uitbrengen om spelers geïnteresseerd te houden dan is er iets fundamenteels fout aan je hele concept.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De pot verwijt de ketel. Ik postte hier niet in mijn hoedanigheid als moderator (afgezien van de eerste zin), mijn post was zeker niet alleen tegen jou gericht en ik kraak jou ook niet af. Als een post je niet aanstaat dan negeer je die en als een post de regels overtreedt dan rapporteer je die. Zo simpel als wat.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...