Jump to content
Bassieboy35

Update: Wie wordt jouw valentijn?


Het is er weer bijna tijd voor, 14 februari, Valentijnsdag. De een walgt er van en de ander kan er niet lang genoeg op wachten. Als je er nu wel of niet van houdt, voor GTA: Online is er weer een thema update in het teken van Valentijnsdag. Zoals al bekend was, zou er ook net zoals in 2014 weer een Valentijsupdate komen. Al die content van de vorige keer is weer terug, maar er is meer.

gallery_123064_235_137580.jpg

De nieuwe Albany Roosevelt

Nieuw voertuig: Albany Roosevelt Valor

De Albany Roosevelt Valor is een iets modernere uitvoering dan de Albany Roosevelt. Je kan 'm kopen via Legendary Motorsport voor $982.000. Ook deze auto kan je aardig goed modificeren. Tevens is de Roosevelt van de update uit 2014 ook dus weer terug, die kost $750.000.

gallery_123064_235_107931.jpg

Nieuwe kledingstukken

Alles om je geliefde te imponeren

Net zoals bij de vorige update is er ook weer nieuwe kleding toegevoegd. Die kleding is ook weer beschikbaar, maar ook deze update brengt wat nieuws, zoals: jurken, maatpakken, vesten, boxershorts, korsetten, kousen en nog veel meer! En voor diegenen die 'm gemist hebben: de Gusenberg Sweeper is ook weer terug. Voor $14.600 is die van jou.

gallery_123064_235_38272.jpg

De Gusenberg Sweeper is terug!

Tot de dood ons scheidt

Wederom komt er een nieuwe Adversary Mode genaamd 'Till Death Do Us Part'. Die modus is vanaf vrijdag beschikbaar. Hoe die modus werkt wordt ons later nog verteld.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ben het met beide partijen wel eens, ik hou wel van deze gratis updates, wnat, ze zijn gratis (joh) en ze voegen nieuwe dingen toe aan het spel.

Kan alleen ook wel begrijpen dat het een beetje te veel wordt, steeds een nieuwe auto of een paar kleding items, leuk. Maar er komen niet veel gameplay veranderingen bij. Er zijn nog zoveel (kleine) irritaties die ik liever verholpen zou zien in plaats van het twaalfde melee wapen of de 8ste SMG.

Daarbij is het kleding systeem heel onduidelijk bij GTA, dingen passen niet bij elkaar of moeten in een specifieke volgorde toegevoegd worden.

Weet je wat ik nou graag zou willen? (regenboog) kniesokken voor man en vrouw in GTA.

Verder wel leuke update, die valor kan je veel mooier customizen dan de originele Roosevelt, dus daar ben ik wel blij mee. Alleen in first person rond rijden in die auto als je hem getuned heb is niet geweldig. HEt motor geluid is heel irritant.

Oh ja, en de limo ramen zijn een beetje K.. in first person.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En bovenstaande berichten voegen wel iets toe, dan? Ieder mag zijn mening hebben. Persoonlijk kots ik al die updates ook uit. Als je bij iedere feestdag nieuwe updates moet uitbrengen om spelers geïnteresseerd te houden dan is er iets fundamenteels fout aan je hele concept.

het is een bedrijf met het doel om geld te verdienen.

Als ze nou elke maand 500000 sharkcards van 75 euro verkopen verdienen ze elke maand 37,5miljoen. Waarschijnlijk is dit nog veel meer. Dit slechts voor het toevoegen van wat voertuigen kleding of gamemodes.

Of ze gaan en jaar lang of langer bouwen aan een singleplayer dlc en verdienen daar per gta spelend persoon 1 malig 5tientjes voor.

Kies zelf maar wat het meeste geld opleverd.

Dus met het oog op geld verdienen denk ik dat het wel goed zit met het concept van rockstar.

Ik ben in iedergeval blij met elke update. Single player staat al op 100% en in multiplayer komt telkens wat nieuws.

Laat ze maar lekker aan gta 6 werken.

Bewerkt: door larfje94

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

't Is ontzettend mooi dat R* de oudere generatie consoles niet in de steek laat, daar ben ik hun erg dankbaar voor. Verscheidende

game-ontwikkelaars trekken meestal na 'n paar jaar de stekker eruit omdat de consoles niet méér aan de vereisten voldoen óf wellicht

een nieuw spel is vrijgegeven. En ongeveer een dagje geleden had ik d'r even naar gekeken, en ik moet zeggen dat er wel amusante

dingetjes tussenzitten o.a. de kleding.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...