NicolaB Posted November 26, 2013 Report Posted November 26, 2013 The Loonies natuurlijk, al is het alleen maar om dat wagentje en de leukere tegels. Wie herkent zich nog dit plekje in GTA2? Quote
aerora Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 SRS S haha waarom weet ik eigenlijks ook niet vind hun gebouw het leukste vermoord er iedereen maar liefde en haat zit dicht bij elkaar:p Quote
Michael Posted October 22, 2015 Report Posted October 22, 2015 Mijn favoriete gang is de Zaibatsu. Quote
.PhoeniX. Posted October 23, 2015 Report Posted October 23, 2015 't Maakt me in feite niet zoveel uit. Kijk, ik heb GTA 2 maar nauwelijks gespeeld om er daadwerkelijk 'n mening over te geven. Quote
Michael Posted October 23, 2015 Report Posted October 23, 2015 [...] Ik heb GTA 2 maar nauwelijks gespeeld om er daadwerkelijk 'n mening over te geven. Waarom plaats je dan een bericht als je er toch niet een mening erover hebt? Quote
.PhoeniX. Posted October 24, 2015 Report Posted October 24, 2015 Oké, goed. Dan licht ik m'n keuze eventueel nog wel toe; The Scientists. De naam van die gang klinkt simpelweg mysterieus én (tegelijkertijd) interessant. Quote
Thundercover Posted November 9, 2015 Report Posted November 9, 2015 Zaibatsu is altijd de eerste gang uit GTA2 die bij mij opkomt. Quote
daanverheijke Posted November 30, 2015 Report Posted November 30, 2015 Qua missies de SRS. Qua Stijl de Loonies of Russian Mafia Quote
Svenie Posted December 1, 2015 Report Posted December 1, 2015 (edited) Voor elk district had ik wel mijn favoriete gang waar ik dan ook alle opdrachten voor voltooide. In het Downtown District was dat de Yakuza, in het Residential District de SRS Scientists en in het Industrial District de Russian Mafia. Het meeste van mijn tijd in GTA 2 heb ik wel in het Residential District doorgebracht en dat deels omdat ik de missies van de SRS Scientist enkele van de meest aangename in de game vond, met uitzondering van de laatste waarin je die generators met molotovs cocktails moet vernietigen, een echte verschikking. Mijn stem wat deze poll betreft gaat bij deze naar de SRS Scientists. Edited December 1, 2015 by Svenie Quote
Recommended Posts