Jump to content

gta 3 start op probleem


homepoeseke_76969

Recommended Posts

ik heb sinds gisteren GTA 3 in bezit heb het spel gekocht via bol.com heb het vandaag op mijn pc geinstalleerd en krijg in het engels om me aan te melden met administrator account maar waar ik op zit is een administrator account wat moet ik nu doen?

post-141600-0-64707200-1456215994_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

heb het juist gedaan en krijg weer hetzelfde bericht dat ik me moet aanmelden met administrator en heb ook geprobeerd om het spel op te starten met uit te voeren als administrator en ik zie aan de muis dat hij bezig is en dan gebeurt er niets

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, heb je de v1.1 patch van GTA III geïnstalleerd? Zo niet, probeer dat eens! Hij is hier te downloaden.

Zo wel, ik denk niet dat het helpt (want dat doet het meestal niet :cab: ), maar heb je al geprobeerd de game in compatibiliteitsmodus te draaien?

Daar je de game op bol.com gekocht heb lijkt het me dat je een fysieke versie (CD) van de game hebt, klopt dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, mochten mijn eerdere suggesties geen baad hebben dan zou je kunnen proberen een crack te zetten. Dat is niet moeilijk. Cracks an sich zijn niet illegaal, die zorgen ervoor dat je geen disc nodig hebt om een programma te draaien. Doorgaans worden zij echter vooral gebruikt om illegale versies/back-ups van programma's toch te draaien, zodoende wijd ik daar niet verder over uit in dit topic.

Laat maar horen of je succes hebt gehad met de v1.1-update, compatibiliteitsmodus, een crack of combinatie van een van deze methoden.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...